۷ ترفند بی‌نظیر برای تزیین آشپزخانه شما

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهم‌ترین موضوع در تزیین آشپزخانه، استفاده خلاقانه از تمامی فضاهای موجود است. پس پیش از هر اقدامی، برای تزیین آشپزخانه خود، با دقت به فضای آن توجه کنید.
ایده های تزیین دکوراسیون آشپزخانه

در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با ایده های تزیین دکوراسیون آشپزخانه آشنا کنیم. بدون آن که متوجه باشیم، در طول روز ممکن است ساعات زیادی را در آشپزخانه صرف کنیم، پس بهتر است که از فضای آن لذت ببریم.

تزیین آشپزخانه به وسیله مجسمه دکوری یا مدرن

مجسمه‌ها یکی از گزینه‌های جذاب برای اپن آشپزخانه هستند. با افزودن برخی از وسایل جذاب دکوراسیون داخلی همچون مجسمه‌ها می‌توانید زیبایی دو چندانی به آشپزخانه خود بدهید. انتخاب مجسمه جذاب یکی از ساده‌ترین راه‌ها در نحوه تزیین آشپزخانه است.

ایده های تزیین دکوراسیون آشپزخانه

در تزیین آشپزخانه اشیای ساده را فراموش نکنید

یکی از مهم‌ترین موضوعات در نحوه تزیین آشپزخانه توجه به ساده‌ترین وسیله‌های موجود در فضای آن است. یک سبد میوه تازه، خود می‌تواند یک المان جذاب دکوری باشد. ضمنا شما می‌توانید با یک چیدمان زیبا از ظروف ادویه در بخشی از آشپزخانه، یک منظره جذاب درست کنید. استفاده از شلف‌های دکوری نیز می‌تواند علاوه بر افزودن به فضای آشپزخانه شما، محل قرار گرفتن زیباترین ظروف نیز باشد.

استفاده از گیاهان رونده

برخی از پیچک‌ها می‌توانند به خوبی در محیط آپارتمان رشد کنند و اگر آشپزخانه شما نورگیر مناسبی دارد حتما به شما توصیه می‌کنیم از این گیاهان استفاده کنید.

ایده های تزیین دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از پارچه‌های رنگی

یکی از ایده های تزیین دکوراسیون آشپزخانه استفاده از پارچه های رنگی است. پارچه‌های رنگی می‌توانند یک رومیزی خیلی جذاب یا یک پرده آشپزخانه زیبا باشند. این پارچه‌های جذاب که معمولا فرمی چهارخانه دارند، بسیار خوش آب و رنگ بوده و ضمنا قیمت کمی هم دارند. مدل‌های بیشتر برای پرده آشپزخانه را در مطلب زیباترین مدل‌های پرده آشپزخانه برای خانه شما ببینید.

استفاده از پارچه‌های رنگی

 صندلی اپن

اگر آشپزخانه اپن دارید حتما و حداقل با استفاده از دو صندلی اپن، یک فضای جدید و خودمانی برای صرف غذا ایجاد کنید.

 صندلی اپن

استفاده از شلف دکوری و تزیینی

در صورتی که از کمبود کابینت و محدویت فضا رنج می‌برید، می‌توانید از شلف‌های دیواری استفاده کنید. ضمنا انواع شلف‌های دکوری نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زیباترین ظروف خود را در جایی کاملا امن قرار دهید. شلف‌های دکوری ضمنا بهترین محل برای قرار دادن وسایل دکوری و همچنین گلدان‌های کوچک و جذاب است.

استفاده از شلف دکوری و تزیینی

توجه به هماهنگی در نحوه تزیین آشپزخانه

یکی از ایده های تزیین دکوراسیون آشپزخانه اینکه از سبک طراحی داخلی خانه خود پیروی کنید و آشپزخانه خود را به‌گونه‌ای دکور کنید که در هماهنگی کامل با سایر اجزای دکوری خانه باشد. برای آنکه بتوانید یک خانه زیبا داشته باشید، حتما در نحوه تزیین آشپزخانه دقت کرده و اجازه دهید تمامی خانه شما فضایی دلپذیر و جذاب داشته باشد.

هارمونی در نحوه تزیین آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب از قرمز یلدا تا قرمز کریسمس در دکور خانه شما را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۵۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۵۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…