این ۶ دیوارپوش خاص منزل را مدرن می‌کنند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در دکوراسیون داخلی فاکتورهای مختلفی مورد توجه است تا نتیجه آن زیبایی، امنیت و آسایش باشد. در این بین دیوارپوش می‌تواند به فضای داخلی ساختمان نمای زیبایی ببخشد.  
انواع دیوارپوش در دکوراسیون منزل

در یک ساختمان دیوار نقش جداکننده فضاهای مختلف را بازی می‌کند. انواع دیوارپوش‌ها با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود قابلیت‌های متفاوتی دارند و در فضاهای مختلف متناسب با آن مکان به‌کار می‌روند. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم اطلاعاتی درباره انواع دیوارپوش در دکوراسیون منزل در اختیار شما قرار دهیم.

انواع دیوار پوش سه بعدی

این دیوارپوش‌ها طراحی بسیار زیبا با تنوع نامحدود رنگی و طرح در فضاهای داخلی ساختمان ایجاد می‌کنند. از سوی دیگر این پوشش دیواری کاملا قابل شستشو است و بعد از چند بار شستشو به هیچ وجه زیبایی و درخشندگی اولیه خود را از دست نمی دهد. استفاده از نور پردازی های مناسب نیز می تواند زیبایی آن را دو چندان کنند.

انواع دیوارپوش در دکوراسیون منزل

دیوارپوش چرمی

در تهیه این نوع پوشش دیواری از چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود. با توجه به شکل لوکسی که چرم دارد، می‌توان از این پوشش دیواری در فضاهای داخلی استفاده کرد. از جمله این موارد استفاده از انواع دیوار پوش چرمی برای دیوار پشت تلویزیون، دیوار ناهارخوری و پذیرایی است. از جمله مزایای قابل توجه این پوشش دیواری نصب آسان و تنوع رنگ و طراحی است. اگر می‌خواهید دکور خانه خود را مجلل و لوکس کنید به مطلب چگونه دکور خانه را شیک و مجلل کنیم؟ سر بزنید.

انواع دیوارپوش در دکوراسیون منزل

دیوارپوش چوبی

این پوشش دیواری از جنس چوب و یا مواد مشابه و طرح چوب ساخته می‌شود. این دیوارپوش برای اکثر فضاها قابل استفاده است و در دکوراسیون‌های داخلی مختلف گرمی خاصی در فضای ایجاد می‌کند.

دیوارپوش چوبی

دیوارپوش سنگی

استفاده از سنگ به عنوان عنصری طبیعی می‌تواند حس و حال خوبی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند. دیوارپوش‌های سنگی نیز در نوع طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارند و با توجه به جنس به چندین نوع سنگ از جمله سنگ آنتیک یا دکوراتیو تقسیم می‌شوند. به‌عنوان مثال سنگ آنتیک مزایایی زیادی دارد، اما در مقابل تمیزی و نظافت آن در برخی قسمت‌ها و فرورفتگی‌ها سخت و زمان‌بر است.

دیوارپوش سنگی

آجرهای دکوراتیو

آجرهای دکوراتیو یکی از دیوارپوش‌های محبوب در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. این آجرها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به تنوع و دوام بالایی که دارند، قابلیت استفاده در بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی را دارند.

آجرهای دکوراتیو

آینه به عنوان دیوارپوش

آینه از انواع دیوارپوش در دکوراسیون منزل بوده و زیبایی منحصربه‌فردی به آن می‌بخشد. از جمله مزایای این نوع پوشش دیواری این است که به دلیل انعکاس نور باعث بزرگ‌تر نشان دادن فضا می‌شود و نور فضا را افزایش می‌دهد. به همین دلیل می‌توان فضای دکوراسیون داخلی را زیباتر و بزرگ‌تر نشان دهد. اگر در کنار آن از نورپردازی های مناسب نیز استفاده شود ، زیبایی دکوراسیون داخلی بیشتر خواهد شد.

آینه به عنوان دیوارپوش

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ نکته کلیدی برای چیدمانی زیبا در اتاق پذیرایی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۱۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…