رنگ‌های زشت و ممنوعه در دکوراسیون منزل

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طبق گفته طراحان دکوراسیون بعضی  رنگ‌ها اصلا برای دکوراسیون منزل مناسب نیستند و خانه را زشت می‌کنند.
بدترین رنگ‌ ها در دکوراسیون

در این مطلب از مجله ‌دلتا بدترین رنگ‌ ها در دکوراسیون خانه را به شما معرفی می‌کنیم. این نکات را معروف‌ترین طراحان دکوراسیون داخلی به شما گوشزد می‌کنند. با ما همراه باشید.

سبز بی رنگ

استفاده از این رنگ روی دیوارها هیچ جلوه زیبایی به خانه نمی‌دهد. حتی روی پنجره‌ها و لوازم داخلی هم بهتر است از آن استفاده نکنید چون رنگ‌های کمی هستند که می‌توانید همراه با آن استفاده کنید.

بدترین رنگ‌ ها در دکوراسیون

مشکی رنگ دکوراسیون

به گفته بعضی از طراحان دکور بهتر است از این رنگ در خانه استفاده نکنیم زیرا به اندازه کافی در مکان‌های دیگر با آن روبه‌رو می‌شویم. رنگ‌های سیاه در دفاتر کار و در لباس‌هایی که روزانه تن می‌کنیم.

بدترین رنگ‌ ها در دکوراسیون

رنگ بژ

مردم این رنگ را به دلیل این که در هر فضایی می‌توان استفاده کرد به‌کار می‌برند. اما نظر طراحان این نیست چون کار کردن با رنگ‌های کمرنگ کمی سخت است و معمولا با رنگ کف اتاق تضاد پیدا می‌کند.

رنگ بژ

رنگ طلایی

امروزه استفاده از این رنگ در دکوراسیون رواج چندانی ندارد و یکی از رنگ‌هایی است که خواستار چندانی ندارد. رنگ طلایی روی دیوار کمی خشن و زننده است به جای آن می‌توانید از رنگ‌های متالیک استفاده کنید.

رنگ بنفش

بنفش یکی دیگر از رنگ‌هایی است که طراحان استفاده از آن را پیشنهاد نمی‌کنند. این رنگ را به سختی می‌توان با رنگ‌های دیگر در خانه ست کرد. اما اگر به آن علاقه دارید ناامید نشوید. بنفش نشان‌دهنده خلاقیت است پس زیاد هم نمی‌تواند رنگ بدی باشد.

رنگ بنفش

رنگ زرد

از بدترین رنگ‌ ها در دکوراسیون رنگ زرد است. معمولا کسانی که سعی کرده‌اند این رنگ را در دکور خانه استفاده کنند با ناامیدی و شکست مواجه شده اند. اگر می‌خواهید از این رنگ در خانه استفاده کنید در فضاهای کوچک و روشن مثل درب جلویی خانه استفاده کنید.

رنگ‌های جیغ

طراحان دکور سعی می‌کنند کمتر از رنگ های جیغ استفاده کنند چون این رنگ‌ها کمی قدیمی شده و به‌طور مستقیم روی مغز تاثیر می‌گذارند. اگر تصمیم دارید رنگ‌های زیادی در دکور به‌کار ببرید از نوع مات رنگ‌ها استفاده کنید.

رنگ‌های جیغ

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین و شیک‌ترین لوسترها برای اتاق خواب شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۴۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…