زیباترین و شیک‌ترین لوسترها برای اتاق خواب شما

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوسترهای اتاق خواب جز تزیینات دکوراسیون داخلی حساب شده که علاوه بر زیبایی مزایایی هم برای اتاق خواب خواهند داشت.
انتخاب لوستر مناسب اتاق خواب

به‌طورکلی نور اتاق خواب مسئله مهمی است که علاوه بر پنجره، نوع چراغ‌ها و نورپردازی نیز در آن تاثیر به‌سزایی دارند. انتخاب یک لوستر مناسب که هم ظاهر زیبایی داشته باشد، اهمیت بالایی در دکوراسیون خواهد داشت. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات انتخاب لوستر مناسب اتاق خواب می‌پردازیم.

لوستر شیک اتاق خواب مدل کریستالی

در میان انواع لوسترها، مدل‌های کریستالی، علیرغم قدمت نسبتا بیشتری که نسبت به بقیه مدل‌ها دارند، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص می‌دهند. انعکاس و پخش بالای نور، ظاهری خیره کننده به این نوع لوسترها می‌دهد و به علاوه با هر نوع دکوراسیونی جور در می‌آیند.

انتخاب لوستر اتاق خواب

لوستر آبشاری برای اتاق خواب

لوسترهای آبشاری همانطور که از نامشان پیداست، مانند آبشار از سقف آویزان می‌شوند. این بخش آویز معمولا طول بلندتری نسبت به سایر انواع لوستر دارد. برای اتاق خواب‌هایی با سقف بلند، استفاده از لوستر آبشاری بهترین ایده است. خاصیت لوسترهای آبشاری ایجاد یک نقطه کانونی در فضا است. بنابراین مهم است که آن را در کجای اتاق نصب می‌کنید.

باید ارتفاع آن‌ها را با دقت انتخاب کنید. زیرا این لوسترها اغلب طول بلندی دارند و اتفاقا دلیل اصلی جذابیت آن‌ها نیز همین امر است.

انتخاب لوستر اتاق خواب

لوستر فلزی

استفاده از فرفوژه‌های فلزی در چراغ‌های قدیمی مرسوم بوده. اما هنوز هم از این ترکیبات در لوسترها استفاده می شود، البته نه به همان ظاهر خیلی قدیمی. در مدل‌های جدیدتر، لوسترها از ترکیب چند متریال مختلف تولید می شوند. نمونه ای از این مورد که احتمالا بارها دیده اید، ترکیب لوسترهای کریستالی با قابی از فلز است. این بخش‌های فلزی هر چه پیچ و خم کمتری داشته باشند، از ظاهر کلاسیک آن ها کاسته شده و بیشتر مناسب خانه‌های مدرن خواهند بود.

لوستر فلزی

لوستر مدرن برای اتاق خواب

گرچه مدل‌های قدیمی همیشه طرفداران متعصب خود را دارند، برخی به دنبال جدیدترین و کمیاب‌ترین طرح‌ها می‌گردند. خوشبختانه مدل‌های مدرن و جدید هم کم نیستند. اتفاقا لوسترهای مدرن، از آنجا که اغلب تجمل کمتری دارند، با بیشتر دکوراسیون‌ها سازگار هستند.

لوستر مدرن

چراغ‌های لوکس برای اتاق خواب

برای اتاق خواب انتخاب این رنگ باید با توجه به دکوراسیون اتاق خواب شود. در این موارد زیباترین گزینه این است که کل دکوراسیون اتاق حول یک رنگ روشن ست شده باشد و لوستر نیز طیف روشنی از همین یک رنگ را دارا باشد.

چراغ‌های لوکس برای اتاق خواب

لوستر چشمه نور

لوسترهای به اصطلاح چشمه نور، می‌توانند در کریستال‌هایی با هاله‌ای از یک رنگ خاص عرضه شوند. این کار ظاهر تکراری لوسترهای کریستالی را به شدت خاص می‌کند. اما اینکه این هاله رنگی دقیقا چه رنگی داشته باشد هم اهمیت زیادی دارد.

لوستر چشمه نور

پیشنهاد مطالعه: مطلب محبوب‌ترین ایده‌های چیدمان آشپزخانه را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۳۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…