مبلمان منزل را زیبا و شیک کنید

۵
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبل راحتی یکی از عناصر برجسته دکوراسیون داخلی منزل است که دیزاین و چیدمان آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
دیزاین مبل راحتی

روش‌های زیادی برای دیزاین مبل راحتی وجود دارد که می‌توانید از یکی یا چند مورد از آن‌ها کمک بگیرید و فضای زیبا و دلنشینی برای استراحت و گفت و گو خلق کنید. هر راهکاری که برای دیزاین مبلمان استفاده کنید روی بقیه فضاهای منزل نیز تاثیر مستقیم دارد و می‌تواند باعث شود فضا زیباتر و چشمگیرتر شود. با مجله دلتا همراه باشید.

دیزاین مبل راحتی با کوسن

کوسن‌ها از وسایل دکوری و کاربردی در دکوراسیون منزل هستند که در انواع شکل‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند. کوسن‌ها هم برای راحتی افرادی که روی مبل می‌نشینند استفاده می‌شوند و هم به‌عنوان یک وسیله تزیینی نقش مهمی در دیزاین دکوراسیون منزل دارند.

تزیین مبل راحتی با کوسن یکی از روش‌های ارزان و کم‌هزینه است که باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در زیبایی مبلمان می‌شود. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب هرگز از این وسیله در دکور منزل استفاده نکنید سر بزنید.

دیزاین مبل راحتی

دیزاین مبل راحتی با میز کنار مبل

میزهای کنار مبل می‌توانند به دیزاین مبلمان کمک کنند. اگر در کنار مبل‌های راحتی به اندازه کافی فضا در اختیار دارید یک میز کوچک آنجا قرار دهید و جلوه زیباتری به مبلمان بدهید.

این میزها هم جنبه تزیینی دارند و هم اینکه به عنوان یک وسیله کاربردی برای قرار دادن لیوان نوشیدنی و چای قابل استفاده هستند. برای زیبایی بیشتر بر روی میز یک گلدان تزیینی زیبا قرار دهید تا جلوه بهتری پیدا کند.

دیزاین مبل راحتی

دیزاین مبل راحتی با آباژور

استفاده از آباژورهای رومیزی و قرار دادن آن بر روی عسلی‌های کنار مبل یک روش برای دیزاین مبلمان است. آباژور به‌عنوان یک منبع نور فرعی با ایجاد لایه‌های نور باعث می‌شود مبلمان راحتی، متفاوت و خاص دیده شود.

آباژورهای ایستاده نیز برای قرار دادن در کنار مبل راحتی قابل استفاده هستند. ارتفاع این مدل‌ها باید به اندازه‌ای باشد که نور آن روی مبل بتابد و باعث شود مبلمان زیباتر و خاص‌تر به چشم بیاید.

دیزاین مبل راحتی با آباژور

تزیین مبل با شال مبل و پتوهای دکوری

شال مبل، کامل کننده دکوراسیون اتاق بوده و از عناصر مناسب برای تزیین مبل راحتی است. می‌توانید شال را روی دسته مبل پهن کنید طوری که تا زمین امتداد داشته باشد و با این روش یک حالت ژورنالی و بسیار جذاب به مبل‌های راحتی بدهید.

پتوهای نازک نیز می‌توانند هم برای زیبایی مبل راحتی استفاده شوند و هم اینکه به‌عنوان یک وسیله گرمابخش برای هوای سرد مورداستفاده قرار گیرند. انتخاب نوع شال بستگی به سلیقه افراد دارد.

تزیین با شال مبل و پتوهای دکوری

تزیین مبل راحتی با میز جلومبلی و عسلی

هر مدل مبلی که داشته باشید بدون وجود میز جلو مبلی و عسلی بی‌روح و ناقص خواهد بود. میزهای جلومبلی دارای مدل‌های مختلفی هستند و از جنس چوب و شیشه تولید می‌شوند. مدل‌های چوبی طرفداران بیشتری دارند و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند.

بر روی صفحه این میزها از شیشه استفاده می‌کنند که باعث زیبایی بیشتر آن‌ها می‌شود. برای زیبایی بیشتر رنگ میز جلومبلی و عسلی را با رنگ چوب مبلمان ست کنید.

میز جلومبلی و عسلی

پیشنهاد مطالعه: مطلب سریع‌ترین روش شست و شوی پرده در منزل را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۱۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…