تغییر دکوراسیون نشیمن با یک انتخاب هوشمندانه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق نشیمن یکی از پرکاربردترین نقاط هر خانه‌ای به شمار می‌رود که بیشترین زمان در طول روز، در آن سپری می‌شود، به همین دلیل این مکان به عنوان فضای اصلی خانه شناخته می‌شود.
تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن

تغییر دکوراسیون نشیمن و پذیرایی؛ از جمله مواردی است که افراد برای تغییر آن تمایل زیادی نشان می‌دهند. محیط نشیمن به عنوان فضایی که به صورت مداوم مورد استفاده ما قرار می‌گیرد، ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده و کسالت‌آور شود. درست همین مواقع است که فکر یک تغییر بزرگ در ذهن ما به وجود می‌آید. در این مطلب از مجله دلتا راهکارهایی در جهت تغییر دکوراسیون نشیمن ارائه می‌شود.

تهیه کوسن جدید

یکی از کم‌دردسرترین روش‌ها برای ایجاد تغییر دکوراسیون نشیمن این است که کوسن‌ها را عوض کنید. اگر کوسن‌هایی که قرار است جایگزین قبلی‌ها کنید طرح متفاوت و چشم‌گیری داشته باشند، شاهد خواهید بود که نه به صورت معجزه آمیز، ولی در حد خود محیط نشیمن شما را تغییر خواهند داد.

چیدمان جدید مبلمان

یک روش دیگر عوض کردن مدل چیدمان مبلمان است. وقتی مبلمان را از چیدمانی همیشگی‌شان خارج می‌کنید و به روش دیگری دور یکدیگر می‌چینید، قوانین منظور شده را می‌شکنید و این بزرگ‌ترین کاری است که می‌توان با دست خالی برای تغییر دکوراسیون انجام داد. یک ظاهر متفاوت را می‌توان به سادگی با ایجاد یک تغییر چشم‌گیر در نحوه چیدمان مبلمان خلق کرد.

تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن

تغییر رنگ فضا

رنگ یکی از آن عواملی است که می‌تواند دکور یک فضا را زیر و رو کند. این عامل را می‌توانید به قدری قدرتمند تصور کنید که حتی قادر است با اجرا شدن در مقیاسی ناچیز به تمایز بصری بزرگی بیانجامد. اگر قرار است تنها یک روش برای تغییر دکوراسیون نشیمن خود انتخاب کنید و مایل هستید به کمک آن بیش‌ترین تاثیر را شاهد باشید، باید همین گزینه را به کار بگیرید.

لوازم دکوری متفاوت 

روش دیگر، استفاده از لوازم دکوراتیوی است که با انواع به کار گرفته شده قبلی متفاوت باشند. بهتر است از آن چه تا امروز به آن پایبند بوده‌اید، کمی فاصله بگیرید و به جای لوازم قبلی خود انواع جدید و متفاوتی را در تزیین دکوراسیون نشیمن مورد استفاده قرار دهید. لوازمی که از همه لحاظ با انواع قبلی متفاوتند.

تعویض لوستر

گاهی اوقات افراد به دنبال ساده‌ترین گزینه برای تغییر هستند و تنها چیزی که می‌خواهند کمی تنوع است. اگر به دنبال این هستید که بدون هیچ دردسری یک تغییر کوچک ولی جالب در فضا اعمال کنید، می‌توانید به سراغ لوستر قدیمی خود رفته، آن را از محل خود جدا کرده و یک مدل جدید را جایگزین نمایید.

خرید قفسه جدید

قفسه‌ها از جمله لوازمی به شمار می‌آیند که معمولا در نقش دکوراتیو خوب ظاهر شده و قسمت قابل توجهی از دکور را تشکیل می‌دهند. به همین خاطر است که تغییر قفسه‌ها می‌تواند ایده خوبی برای ایجاد یک تغییر نسبتا بزرگ باشد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های کاربردی برای تغییر دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب ایده‌های خلاقانه در ترکیب رنگ و کاغذ دیواری سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…