مبل ال گزینه‌ای مناسب برای خانه‌ی کوچک

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به کوچک‌تر شدن روز به روز خانه‌ها بدون شک مبلمان ال یکی از مبل‌های پرطرفدار در چیدمان داخلی به شمار می‌رود.
مبل ال در خانه های کوچک

برای اینکه بدانید چیدمان مبل ال در خانه های کوچک باید به چه صورت باشد، ابتدا باید با تعریف مبل آشنا باشید. سپس تصمیم بگیرید که مبل خود را به چه صورت در منزل بچینید.نکته مهم این است که چیدن مبل ال در فضا های بزرگ کار دشواری نیست، اما اگر فضا کوچک باشد شرایط کمی پیچیده می شود. به همین منظور و با این رویکرد که خانه‌های شهری امروزی فضای کوچکی دارند، بر این شدیم تا چیدمان مبل ال در خانه های کوچک را برایتان آماده کنیم. پس ادامه این مطلب مجله دلتا را از دست ندهید.

چیدمان مبل ال در خانه های کوچک

مبل مدرن

اگر نشیمن خانه تان از مساحت کمی برخوردار است، نقش مبل ال در خانه ی شما پررنگ‌تر خواهد شد؛ چراکه مبلمان ال، با توجه به سطح یکپارچه اش، فضای نشستن افراد بیشتری را فراهم می‌کند و در واقع فضای خالی میان مبل ها در انواع دیگر مبلمان، با سطح نشیمنگاه بیش تر در این نوع مبلمان پر می‌شود.

چیدمان مبل ال در خانه بزرگ

انواع مبل

مبل ال در عین حال که فضای نشیمن یک خانه ی کوچک را به خوبی سر و سامان می دهد، می تواند همچون نگینی در مرکز نشیمن نسبتاً بزرگ خانه ی شما هم بدرخشد. اگر نشیمن بزرگی دارید می توانید یک فرش در مرکز آن قرار دهید و دو ضلع فرش را با دو بال مبل ال محصور کنید. برای ایجاد فضای پر و خالی در دکوراسیون اتاق می توانید دو مبل تک نفره متناسب با مبلمان ال در ضلع مقابل قرار دهید.

چیدمان سالن های مربع و مستطیل با ست مبلمان ال

خانه کوچک

فرقی نمی‌کند پلان اتاق نشیمن تان به صورت مربع و متمرکز باشد، یا دارای کشیدگی طولی؛ در هر صورت می توانید مبل ال مورد علاقه تان را با این فضا مچ کنید. اگر فضای نشیمن دارای پلان مربع و به صورت متمرکز است، بهتر است از مبل های ال با دو بال برابر و متقارن استفاده کنید. اگر پلان مستطیل و دارای کشیدگی طولی است، پیشنهاد می کنم مبلمان ال نامتقارن برای این فضا انتخاب کنید و باله ی بزرگ تر مبلمان را در راستای ضلع کشیده تر اتاق قرار دهید.

چیدمان ترکیبی با مبل ال 

مبلمان

در کل، مبل های ال را می‌توانید در ترکیب با انواع دیگر مبلمان نظیر کاناپه ی تک یا دو نفره، پاف ها و حتی یک راکچیر زیبا دکوراسیون کنید. اما نکته ی مهم این است که هارمونی رنگ و تناسب سبک میان آن ها حتما لحاظ شود، تا فضایی تعریف شده و منسجم طراحی شود.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۲۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…