لباس‌های تکراری خود را بارها بپوشید

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیلی‌ها تصور می‌کنند پوشیدن لباس تکراری برای یک موقعیت خاص و رسمی اشتباهی نابخشودنی است. اگر لباسی را دوبار بپوشید اتفاق خاصی نمی‌افتد!
پوشیدن لباس تکراری

برخی از افراد فکر می‌کنند کسی که یک لباس را برای دو مراسم یا بیشتر بپوشد، نه تنها شیک‌پوش نیست بلکه احتمالا پول کافی برای خرید لباس جدید را ندارد. اما با نگاهی به استایل ستاره‌های مد در دنیای امروز، طراحان لباس و حتی اعضای خاندان‌های سلطنتی که بیشترین ثروت و بهترین استایل را دارند نشان می‌دهد که پوشیدن لباس تکراری اشتباه نیست و می‌تواند نشانه استایل شخصی و شیک شما نیز باشد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

اهمیت و ضرورت استفاده از لباس شیک

شیک پوشی اصل مهمی در استایل آقایان و خانم‌ها است. همیشه سعی کنید بهترین و مرتب‌ترین استایل را برای خود بسازید. اما اینکه حتما هر لباسی را باید یک‌بار بپوشید عقیده اشتباهی است.

افراد شیک‌پوش

لباس تکراری

افراد شیک پوش لزوما به تعداد بی‌شماری لباس دسترسی ندارند، بلکه از لباس‌های محدود با بالاترین کیفیت و به بهترین شکل، برای ساختن استایل خود استفاده می‌کنند. بنابراین داشتن لباس‌های زیاد نه تنها به معنای شیک‌پوشی نیست، بلکه سردرگمی شما را نیز در انتخاب لباس افزایش می‌دهد.

کمد لباس خود را پر نکنید

وجود لباس‌های فراوان در کمد لباس‌تان باعث سردرگمی شما می‌شود. به مرور زمان خواهید دید که تنها از چند لباس خاص استفاده می‌کنید و بیشتر لباس‌های شما بدون استفاده باقی مانده‌ است. وقتی تعداد لباس‌های شما محدود، اما از کیفیت عالی و تطبیق‌پذیر با دیگر لباس‌هایتان استفاده شده، به معنای پوشیدن یک لباس برای چندین بار متوالی است. پس پوشیدن لباس تکراری در شیک‌پوشی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که اتفاقا مزایایی هم برای شما دارد.

ارزش هر با پوشیدن

استایل مردانه

در دنیای مد، مفهومی به نام “ارزش هر بار پوشیدن” معرفی شده است. این عبارت به هزینه هر بار پوشیدن یک لباس اشاره دارد. مثلا اگر شما شلوار جین ارزانی به قیمت ۴۰ هزار تومان خریده‌اید که فقط ۲۰ بار می‌توانید آن را بپوشید ارزش هربار پوشیدن آن ۲ هزار تومان است.

اما اگر یک شلوار جین باکیفیت به قیمت ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنید که بتوان ۱۰۰ بار پوشید، ارزش هر بار پوشیدن آن هزار تومان است و درواقع شما در حالت دوم به طور متوسط هزینه کمتری پرداخت می‌کنید.

لباسی که بیشتر بتوان آن را پوشید، ارزش هزینه کردن را دارد و لباس‌های ارزان قیمت نه تنها هزینه بیشتر را در دراز مدت به شما تحمیل می‌کنند، بلکه شیک‌پوشی شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و باعث تولید زباله بیشتر، هدر رفت منابع بیشتر و آسیب شدیدتر به محیط زیست می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب پیراهن‌های زنانه را جور دیگری بپوشید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. مرجان

    ۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۰۸ ب٫ظ

    درست گفتی بیشترا همه خانما ومردا به دیگران رقابت می‌کنند خوب نیست واقعا متاسفم مهم شیک و تمیز باشید

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…