۷ آیتمی که هر شیک پوشی باید در استایل خود داشته باشد

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آقایان، برای اینکه مثل یک جنتلمن واقعی دیده شوند باید آیتم‌هایی را در استایل خود رعایت کنند.
استایل یک جنتلمن

آیتم‌هایی ضروری، در استایل یک جنتلمن وجود دارد. اول این‌که توصیه می‌کنیم که خودتان را پیشاپیش برای کمی سخت‌گیری و جدیت در ضرورت این آیتم‌ها آماده کنید. مورد دوم این است که آن‌چه در این لیست می‌خوانید، اقلامی که روزانه به آن‌ها نیاز دارید نیستند و بیشتر به خود استایل و اهمیت داشتن آن‌ها، در خانه یا محل کارتان مربوط است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. کت سفارشی (دست‌دوز شخصی)

تیپ پسرانه جنتلمن

اولین مورد از آیتم‌های استایل یک جنتلمن، واضح و قابل پیش‌بینی است. هیچ چیزی به اندازه‌ یک کت دست‌دوزی که برای شخص شما دوخته شده است شما را خوش‌تیپ نمی‌کند. این شما هستید که می‌توانید پارچه را انتخاب کنید، یا جزئیات را طبق سلیقه‌ خودتان بسازید. توصیه می‌کنیم به سراغ رنگ‌هایی نظیر سرمه‌ای، مشکی و یا خاکستری تیره بروید.

۲. ساعت مچی!

عکس جنتلمن‌ها

آن‌چه در اینجا مقصود ما است، فقط یک ساعت مردانه نیست. بلکه منظور یک ساعت مچی رسمی است. حال اینکه برای چه زمان و چه قرار و چه مناسبتی ساعت را دستان می‌کنید، خودش در انتخاب ساعت مهم است.

۳. کمربند چرم باکیفیت

مدل لباس مردانه جنتلمن

اما داشتن یک کمربند چرم با کیفیت، یک آیتم به مراتب مهم‌تری برای استایل یک جنتلمن است. چون یک کمربند چرم باکیفیت ضمن ماندگاری قابل توجه‌اش، از کمربند معمولی بسیار زیباتر خواهد بود. یک کمربند چرم خوب باید لبه‌های تا‌شده داشته باشد و یا دست کم لبه‌های آن با ظرافت رنگ‌آمیزی شود.

۴. پیراهن سفید دست‌نخورده

استایل یک جنتلمن جذاب

یک جنتلمن واقعی باید همیشه آماده‌ مراسم‌ها و دیدار‌های ناگهانی باشد و برایش لباس داشته باشد. سفید نسبت به هر رنگ دیگری برای پیراهن، کاربردی‌تر است و هم اینکه رنگی چالشی است.

۵. عطر اختصاصی

استایل یک جنتلمن شیک

از دیگر آیتم‌هایی که در استایل یک جنتلمن همیشگی است، ادکلن‌های خاص و متنوع است. این‌ کار باعث می‌شود که اطرافیان شما به آن عطر عادت کنند.

۶. کفش مجلسی مشکی

استایل یک جنتلمن کفش

بهترین انتخاب برای مجالس و مراسم،‌ همان کفش آکسفورد مشکی است. باز هم یادآوری می‌کنیم که کفش مجلسی مشکی همیشه باید در کمد لباس شما حضور داشته باشد.

۷. دستمال پارچه‌ای

دستمال پارچه‌ای کاربرد‌های فراوانی دارد که باعث می‌شود تبدیل به یک آیتم ضروری برای شما شود. می‌توانید از آن به عنوان دستمال جیب (پوشت) نیز استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب اصول قدیمی لباس آقایان، که باید دور ریخته شوند! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…