پیراهن‌های زنانه را جور دیگری بپوشید!

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیراهن زنانه

پیراهن‌های مناسب برای فصل تابستان به شما زیبایی بیشتری می‌بخشند. در این پیراهن‌ها، رنگ‌های جان‌دار و زنده، طراحی‌ متنوع و دوخت‌های مختلف، به شما ظاهری جذاب و شیک می‌دهد. این نوع لباس گزینه‌ خوبی برای تمام طول روز است. با خواندن این مطلب به راحتی می‌توانید پیراهن زنانه خود را ست کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن‌ زنانه را خاص‌تر بپوشید

ماکسی پلیسه

از یک مدل با آستین‌های بلند و گشاد، یا یک مدل کاملا بدون آستین استفاده کنید. این لباس‌های فوق‌العاده را می‌توان در مهمانی‌های عصرانه تا مجلس عروسی پوشید. برای داشتن ظاهری خاص‌تر یک جفت کفش پاشنه بلند نوک تیز مجلسی بپوشید، یا از یک جفت بوت تا قوزک پا استفاده کنید.

پیراهن زنانه موج‌دار

این پیراهن‌ها با لایه‌های موج‌دار، انتخابی فارغ از زمان برای روزهای داغ تابستان است. این پیراهن‌ با دامنی بلند تا روی مچ پا، ظاهری زیبا و شاداب به شما می‌دهند. از یک قرار میان ‌وعده گرفته تا مهمانی‌های فضای باز، این لباس‌ها گزینه‌ای عالی برای استفاده در فصل تابستان است.

پیراهن‌ کوتاه پولک‌دار رنگی

این استایل رنگی‌رنگی فوق‌العاده برای یک مهمانی نیمه‌ رسمی و یا یک تفریح شبانه مناسب است. این پیراهن‌ها با تزئینات مینیمال و یک جفت صندل ظریف، بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

پیراهن‌ زنانه دکمه‌دار

این پیراهن‌ها را با هر نوع کفشی از بوت‌های بلند زیر زانو گرفته تا کفش‌های ساده تخت، کتانی و صندل‌های پاشنه بلند می‌توان پوشید. برای داشتن ظاهری مرتب همه‌ دکمه‌ها را ببندید، اما با باز گذاشتن دکمه‌های بالایی همراه با یک گردنبند و آستین‌های تا زده ظاهر فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

پیراهن زنانه‌ آستین پفی

لباس زنانه

آستین‌های پفی قرن نوزدهم جذاب‌تر از همیشه بازگشته‌اند. اگر می‌خواهید یک استایل روزمره و راحت داشته باشید، یک پیراهن ماکسی انتخاب کنید. اما توصیه‌ی ما برای مهمانی‌های شبانه یک پیراهن کوتاه آستین پفی است. پیراهن زیبایی که با پوشیدن آن، تنها اکسسوری که به آن نیاز دارید یک گردنبند یا یک جفت گوشواره است.

پیراهن‌های پانچو

با پوشیدن یک پیراهن پانچو بدون نیاز به هیچ زحمت اضافی، خاص به نظر می‌رسید. با ترکیب استایل روزمره و شیک می‌توانید این پانچوهای فوق‌العاده را با هر چیزی که دوست دارید و در هر آب و هوایی بپوشید. با استفاده از یک کمربند پر زرق و برق، یک جفت صندل و یک کلاه، به ظاهر خود حال و هوای گرمسیری بدهید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مناسب‌ترین لباس مجلسی زنانه مطابق با اندام شما را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ

  2. لیلا

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۳۱ ب٫ظ

    البته که خوب هست

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۳۴ ب٫ظ

      ممنون از شما کاربر عزیز

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…