دکوراسیون داخلی

چطور آشپزخانه کوچک مان را منظم کنیم؟

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشپزخانه به‌عنوان قلب خانه مورد توجه تمام اعضای خانواده است. اما مرتب نگه داشتن آن همیشه کار آسانی نیست.
آشپزخانه کوچک

آشپزخانه های کوچک و بررسی ویژگی های آن را در گزارش پیشین مجله دلتا برایتان شرح دادیم. در ادامه به توضیح بخش دیگری از این ترفندها می پردازیم تا با آگاهی از روشهای کوچک برای منظم کردن این فضا از خانه بتوانید بهترین ها را برای خودتان انتخاب کنید.

استفاده از جعبه های فلزی

استفاده از جعبه‌های فلزی، امکان خوبی برای ساماندهی و نگه‌داری انواع قوطی‌های کنسرو، حبوبات و… را برای شما فراهم کرده و از پخش شدن آن‌ها در کابینت‌ها جلوگیری می‌کند. با استفاده از طبقه‌بندی با جعبه‌های فلزی می‌توان به‌دلخواه ارتفاع را کم و زیاد کرد و هراز گاهی چیدمان داخل کابینت را نیز عوض کرد.

 آشپزخانه های کوچک

استفاد از جعبه های فلزی یا پلاستیکی

در اغلب خانه‌ها به علت وجود برخی مواد غذایی مازاد، جای بسیاری در آشپزخانه اشغال می‌شود اما با استفاده از جعبه‌های فلزی یا پلاستیکی موجود در بازار می‌توانید نظم را به قفسه‌ها و کابینت های آشپزخانه خود هدیه بدهید. این جعبه‌ها در ابعاد و جنس‌های مختلف و متعدد در تمام مراکز فروش با قیمت‌های مناسب یافت می‌شوند.

آشپزخانه

کنج کابینت ها

کنج کابینت‌ها جزو آن دسته از فضاهایی است که اغلب بی مصرف رها می‌شوند، اما با استفاده از ایده‌های کاربردی همچون تصویر پایین به راحتی می‌توانید از یک فضای غیر قابل استفاده بهترین بهره را ببرید. گوشه‌های پرت و غیر قابل استفاده کابینت‌ها بهترین فضا برای ساماندهی لوازم خرد و ریز آشپزخانه محسوب می‌شوند.

کابینت آشپزخانه

جایی برای شوینده ها

با نصب قفسه ای کوچک در قسمت داخلی درب کابینت های خود به راحتی می توانید برای شوینده هایتان جای ویژه ای پیدا کنید. این کار علاوه بر منظم کردن کابینت های شما از ریختن یا پخش شدن مواد شوینده خطرناک در کف آشپزخانه نیز جلوگیری می کند.

چیدمان آشپزخانه

قفسه های دیواری

اگر آشپزخانه شما دیوارهای بلندی دارد می توانید با وصل کردن چند تخته به فاصله های یکسان از هم قفسه های دست ساز کاربردی برای گذاشتن لوازم آشپزی خود درست کنید.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…