چهار ایده‌ طلایی دکوراسیون، باب میل مردان

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این سبک دکوراسیون‌های جذاب، دل مردان را می‌رباید.
طراحی دکوراسیون باب میل آقایان

طراحی دکوراسیون باب میل آقایان ممکن است در نگاه اول کمی خشن به نظر برسد؛ اما اشتباه نکنید سلیقه آقایان در طراحی داخلی، علاوه بر تمیز و مستحکم بودن، اغلب چشمگیر و دل‌فریب است. مجله اینترنتی دلتا در این مقاله چند مورد طراحی دکوراسیون منزل متناسب باسلیقه آقایان را پیشنهاد داده است.

دکوراسیون های مردانه

ایده‌های برتر طراحی دکوراسیون باب میل آقایان

شاید استفاده از رنگ‌ها در طراحی داخلی منازل توسط آقایان چندان روح‌نواز و متنوع نباشد؛ اما آن‌ها با به‌کارگیری اصولی رنگ‌ها، معمولا خانه‌های مدرن به سبک دراماتیک می‌سازند. گاهی ایده‌های پیشنهادی آنان چنان الهام‌بخش طراحان می‌شود که کاربردی جهانی می‌یابد.

استفاده از لایه‌های خاکستری

هرکسی که گفته استفاده تک‌رنگ در دکوراسیون داخلی خسته‌کننده است، طراحی دکوراسیون باب میل آقایان در اتاق‌خواب را ندیده است. خاکستری روشن و تیره به همراه رنگ سفید می‌تواند ترکیبی شگفت‌انگیز را در طراحی داخلی خانه‌ای زیبا ایجاد کند. استفاده از کتان ارگانیک، پانل‌های چوبی، سنگ و فولاد نیز می‌تواند فضایی باوقار به دکوراسیون داخلی منزل شما ببخشد.

دیوار چوبی جذاب

طراحی داخلی مردانه می‌تواند عمیقا جذاب باشد. مردها معمولا برای گرم نشان دادن فضای اتاق‌خواب به استفاده از چوب و چرم روی می‌آورند. به‌کارگیری پنل‌ها و تخته‌های چوبی یکدست، هم اندازه و ظریف بر روی بخشی از دیوار اتاق‌خواب به‌گونه‌ای که تا سقف خانه، دیوار را پوشش دهد، ظاهری باشکوه‌تر به اتاق‌خواب می‌دهد.

کیفیت مجسمه‌سازی

خطوط و ابزار استفاده شده در طراحی دکوراسیون مردانه می‌تواند ظاهری مجسمه‌گونه به فضا ببخشد. به همین دلیل شما در طراحی دکوراسیون باب میل آقایان با انواع ابزار و وسایل مختلف، از میزهای برجسته گرفته تا نورپردازی و آینه‌های عجیب مواجه می‌شوید.

اشکال هندسی و انتزاعی

دکوراسیون و طراحی داخلی به سبک آقایان، روایتی از تمرکز بر طرح‌ها و فرم‌های ساده هندسی و اشکالی واضح است. مردان آثار انتزاعی و کوبیسم را بر رئالیسم و آثار هنری احساسی ترجیح می‌دهند. از همین رو استفاده از پاپ آرت و قطعات پست‌مدرن، در چیدمان دکوراسیون برای مردان محبوبیت بیشتری دارد.

گاهی اوقات آقایان دکوراسیون اتاق نشیمن را به طور کامل از دکوراسیون سایر فضاهای منزل، جدا می‌کنند. در این مورد فضاهای دیگر همچنان دارای وسایل تزیینی هستند؛ اما نمای کف و دیوارهای اتاق نشیمن، با استفاده از اشکال هندسی و اتصال سطوح مختلف از سایر نقاط منزل جدا می‌شود.

طراحی داخلی متناسب با سلیقه مردان

پیشنهاد مطالعه: مطلب سه نکته مهم در خرید فرش آشپزخانه را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۳۵ ق٫ظ

  2. علیرضا

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۱۴ ب٫ظ

    سلام خیلی خوبه راست میگه

    پاسخ

  3. علیرضا

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۱۳ ب٫ظ

    خیلی خوب راست میگه

    پاسخ

    • ناشناس

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۸:۰۵ ب٫ظ

      خیلی خوب راست می گه ۲

      پاسخ

  4. علیرضا

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۱۲ ب٫ظ

  5. طاهره

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۱:۱۴ ب٫ظ

    👍👍👍👍

    پاسخ

  6. طاهره

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۱:۱۴ ب٫ظ

    👍👍👍👍

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…