آیا در پاسداران، تهرانپارس و نارمک به دنبال خانه هستید؟

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله‌های پاسداران، تهرانپارس و نارمک به نسبت دیگر مناطق تهران از محله‌های پرطرفدار برای خرید یا رهن و اجاره ملک هستند.
خرید آپارتمان در شرق تهران

اگر درپی خرید آپارتمان در شرق تهران هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه به محله‌های پاسداران، تهرانپارس و نارمک سری بزنید در این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا از ویژگی‌ های هر منطقه که یک خریدار آپارتمان یا مستاجر را به سمت آن جذب می‌کند؛ حداقل و حداکثر میزان اجاره‌بها در منطقه و میزان دسترسی آن به سیستم‌های حمل و نقل عمومی، امکانات تفریحی و مراکز تجاری است. پاسداران، تهرانپارس و نارمک به دلیل برخورداری از همین ویژگی‌ ها از محله‌های پرطرفدار در تهران هستند.

 آپارتمان در پاسداران

پاسداران

پاسداران با نام قدیم نام سلطنت آباد در شمال شرق تهران قرار دارد و جزو محله‌های گران تهران به شمار می‌آید. باید بدانید اجاره آپارتمان در پاسداران با جیب خالی امکان ندارد. برای رهن کامل در این محله باید حداقل ۴۰۰ میلیون تومان نقد داشته باشید. رهن و اجاره ملک در پاسداران نیز بسته به میزان ودیعه، متغیر است. احتمالا با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۵ میلیون تومان اجاره، بتوانید در این منطقه زندگی کنید.

این محله واقع در نیمه شمالی تهران، دسترسی خوبی به ایستگاه مترو نوبنیاد دارد و به راحتی می‌توانید با تاکسی و سامانه اتوبوس تندرو تهران به این محله تردد کنید. امکانات رفاهی و تجاری در پاسداران نیز به اندازه‌ای است که افراد بسیاری را برای خرید آپارتمان در شمال شرق تهران به این منطقه ترغیب کند.

 آپارتمان در تهرانپارس

تهرانپارس

محله تهرانپارس به دلیل نزدیکی به پارک ملی خجیر، بوستان جنگلی سرخه‌حصار، یاس فاطمی و لویزان، از محله‌های خوش آب‌ و هوا و نسبتا گران تهران است. البته آپارتمان‌ های این منطقه از تنوع قیمتی خوبی نیز برخوردار هستند. برای رهن آپارتمان در تهرانپارس باید حداقل ۱۰۰ تا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و برای اجاره نیز از ۱.۵ میلیون تا بیش از ۳ میلیون تومان را در نظر بگیرید.

از امکانات حمل و نقل عمومی تهرانپارس می‌توان به ایستگاه‌ های خط ۲ مترو (فرهنگسرا به صادقیه) با نام‌ های ایستگاه مترو شهید باقری (در تقاطع بزرگراه باقری و رسالت) و ایستگاه مترو تهرانپارس (در تقاطع بزرگراه رسالت و خیابان ۱۲۳) و ایستگاه مترو فرهنگسرا (خیابان جشنواره، مقابل فرهنگسرای اشراق) اشاره کرد. از نظر مراکز اداری و تجاری نیز این محله از موقعیت‌های پرطرفدار شهر تهران است.

 آپارتمان در نارمک

 نارمک

اگر در جست‎و‎جوی  یک آپارتمان در یکی از مناطق خوش آب و هوا در تهران هستید که قیمت آن چندان هم سر به فلک نزند، محله نارمک یکی از بهترین گزینه‌ ها است. آگهی‌هایی که به تازگی به دست مشاوران املاک این منطقه رسیده نشان می‌دهد که شما می‌توانید با ودیعه ۲۰ میلیون تومانی و ماهی ۲ میلیون تومان اجاره، یک آپارتمان ۷۰ متری در این محله پیدا کنید.

محله نارمک یکی از محله‌های خوش‌مسیر تهران است که از طریق خط یک سامانه اتوبوس تندرو تهران (تهرانپارس – میدان آزادی)، خط سه سامانه اتوبوس تندرو تهران (پایانه علم و صنعت – پایانهٔ خاوران)، خط پنج سامانه اتوبوس تندرو تهران (پایانه علم و صنعت – پایانه بیهقی) قابل دسترسی عمومی است. همچنین با خط دو متروی تهران و پنج ایستگاه فدک، گلبرگ، سرسبز، علم و صنعت و باقری نیز به نارمک می‌رسید. این منطقه دسترسی خوبی به تاکسی و اتوبوس واحد نیز دارد. ضمن اینکه با زندگی در نارمک خیالتان از بابت دسترسی به مراکز تجاری و خوش‌ قیمت راحت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…