آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سوهان کشیدن صحصح ناخن یکی از مراحل مانیکور است که زیبایی ناخن‌هایتان را دو چندان می‌کند؛ اما باید به طرز صحیحی انجام شود.
سوهان کشیدن ناخن

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد باید انجام دهند؛ اما متأسفانه خیلی از افراد اهمیت ناخن‌ها را نادیده گرفته و به آن توجه لازم را ندارند. همراه دلتامگ باشید.

سوهان کشیدن ناخن

خبر خوبی که برایتان داریم آن است که برای سوهان‌کشی و مانیکور ناخن اصلاً لازم نیست که به سالن‌­های آرایشی مراجعه کنید و زمان و هزینه زیادی را صرف کنید. ما به شما کمک می‌کنیم ناخن‌هایتان را در خانه زیبا کنید.

دقت کنید که سوهان کشیدن به دو جهت مخالف باعث شکنندگی ناخن‌هایتان می‌شود. حرکات سوهان را با فرمی که برای ناخنتان در نظر گرفته‌اید، تنظیم کرده و حرکت را آن‌قدر تکرار کنید تا به فرم دلخواهتان برسد. برای مثال اگر می‌خواهید ناخن‌های گردی داشته باشید، باید گوشه‌های ناخن را بیشتر سوهان بکشید.

نکات مهم هنگام سوهان کشیدن ناخن‌

هنگام سوهان کشیدن ناخن لازم است به سه نکته مهم توجه لازم را داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

  • استفاده از طرف نرم سوهان برای سر ناخن‌ها

سر ناخن یا همان قسمت جلویی ناخن را باید با قسمت نرم سوهان مرتب کنید؛ زیرا این قسمت از ناخن نازک‌تر بوده و خیلی زود دچار شکستگی می‌شود؛ اما اگر قسمت سر ناخن‌های شما سخت و قطور است می­‌توانید از طرف سخت سوهان به‌آرامی استفاده کنید.

  • توجه به نحوه حرکت سوهان برای سر ناخن

یکی از نکات مهمی که اهمیت زیادی دارد، نحوه به حرکت در آوردن سوهان است. برای سوهان کشیدن سر ناخن که معمولاً نازک‌تر است، باید سوهان را موازی با سر ناخن گرفته و سپس در جهت مستقیم، سوهان را ملایم از جلو به سمت پایین حرکت دهید. دقت کنید که به‌هیچ‌عنوان در دو جهت سوهان را روی ناخن‌هایتان نکشید و فقط از بالابه‌پایین سوهان‌کشی صورت بگیرد.

توجه به نحوه حرکت سوهان برای سر ناخن

  • سوهان کشیدن ناخن‌ به‌صورت جداگانه

یکی از کارهای اشتباهی که افراد هنگام سوهان‌کشی انجام می‌دهند، آن است که همه انگشتان را به حالت خمیده در می‌آورند و سوهان را هم‌زمان روی تمامی ناخن‌ها می‌کشند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم که کارتان کاملاً اشتباه بوده و ناخن‌هایتان آسیب خواهد دید. ما به شما توصیه می‌کنیم که هر ناخن باید جداگانه و با صبر و حوصله سوهان کشیده شود.

پولیش کردن ناخن با استفاده از بافر

پولیش کردن ناخن با استفاده از بافر

زمانی که کار سوهان کشیدن ناخن‌هایتان تمام شد، مشاهده می‌کنید که تراشه‌های ناخن به شکل پودر روس ناخن قرار گرفته و علاوه‌برآن ناخن‌هایتان دچار زبری و کدری خواهند شد. راه‌حل این مشکل استفاده از یک بافر برای سطح ناخن‌هایتان است.

بافر به تمیزکردن سطح ناخن و یک‌دست کردن برآمدگی‌­ها کمک می‌کند. بافر ناخن برای درخشان و براق کردن سطح ناخن به کار برده می‌شود و زیبایی ناخن‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…