معجزه‌گرترین دمنوش مناسب لاغری شکم و پهلو

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کاهش وزن یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که این روزها افراد زیادی با آن درگیر هستند. شیوع چاقی و اضافه‌وزن از جمله مشکلاتی است که گریبان‌گیر انسان پرمشغله امروزی شده است. با این وجود راه‌های زیادی برای رسیدن به وزن ایده‌آل وجود دارد که یکی از آنها استفاده از دمنوش مناسب لاغری است.
دمنوش لاغری

مراقب تبلیغات دروغی باشید

جملاتی مانند دمنوش برای لاغری شکم و پهلو در یک ماه! دمنوش برای لاغری در یک هفته! دمنوش برای لاغری سریع جملات و تبلیغاتی است که هر روز و هر لحظه ممکن است با آن‌ها مواجه شوید. با این وجود باید بدانید رسیدن به وزن ایده‌آلتان به این سرعت امکان‌پذیر نیست و اینها تنها تبلیغاتی برای شرکت‌های سودجو هستند که حتی با سلامت جسمی و روان افراد نیز بازی می‌کنند. دمنوش‌های شرکت‌هایی با این تبلیغات ممکن است حاوی مواد خطرناکی باشند که اثرات جبران‌ناپذیری بر سلامت شما بگذارند پس پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان فریب تبلیغات این چنینی را نخورید.

لاغری به وسیله دمنوش

دمنوش مناسب لاغری شکم و پهلو

یکی از جدی‌ترین و بغرنج‌ترین مسائلی که به‌خصوص خانم‌ها با آن سروکار دارند چاقی شکم و پهلو است. ممکن است خود فرد وزن چندانی نداشته باشد؛ اما در نواحی شکم و پهلو دچار چاقی شده باشد و این مسئله برای خیلی‌ها آزاردهنده است.

لاغری موضعی یکی از مسائل مهمی است که بسیاری از مردم به‌خصوص خانم‌ها دنبال آن هستند. اما برای تمام این‌ها راه‌حل مناسب و کم خطری وجود دارد. دمنوش‌های زیادی برای لاغری وجود دارد که بعضی از آنها موضعی عمل می‌کنند که شامل دمنوش مناسب لاغری شکم و پهلو، دمنوش برای لاغری بالاتنه، دمنوش برای لاغری صورت و… هستند.

یکی از سوال‌های مهمی که ممکن است از خودتان بپرسید این است که آیا عمل‌کردن دمنوش‌های لاغری به‌صورت موضعی حقیقت دارد؟

متاسفانه باید بگوییم که در حال حاضر دمنوش یا مکملی که کاملا به‌صورت موضعی عمل کند موجود نیست و اکثر دمنوش‌های لاغری کاهش وزن کلی بدن را موجب می‌شوند.

حالا با این سوال تکراری مواجه می‌شویم که پس کدام دمنوش برای لاغری خوب است؟ توصیه ما این است که اگر قصد استفاده از دمنوش خاصی برای لاغری را دارید حتما به سراغ دمنوش‌های ایمن بروید که دارای بسته‌بندی مناسب و تاریخ انقضای معتبر هستند.

چای سبز مناسب برای لاغری

چند نمونه دمنوش مناسب لاغری

با توجه به اینکه در طب سنتی در حال حاضر دمنوش‌های زیادی برای کاهش وزن معرفی می‌شوند ما به چند مورد از مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

چای سبز

چای سبز یکی از رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دمنوش‌ها برای لاغری است که به سبب داشتن ماده موثره کاتچین موجب افزایش متابولیسم و چربی‌سوزی و در نتیجه کاهش وزن می‌شود. ماچا نوع بسیار غلیظ چای سبز به‌صورت پودری است که همین خواص را دارد.

چای سیاه

یکی از نوشیدنی‌های پرطرف‌دار به‌عنوان دمنوش مناسب لاغری که مملو از پلی‌فنول‌ها و فلاون‌ها است، چای سیاه است. جذب کالری، افزایش متابولیسم و کاهش استرس اکسیداتیو که هر کدام به نوبه خود می‌تواند باعث کاهش وزن شود از ویژگی‌های چای سیاه است. چای برای لاغری شکم و پهلو می‌تواند یک دمنوش موثر باشد.

چای سیاه برای لاغری خوب است

چای سفید

اگر زمانی که گیاه چای هنوز جوان است اقدام به برداشت آن کنید، چای به‌دست‌آمده چای سفید خواهد بود که نسبت به انواع دیگر چای کمی شیرین‌تر است.  افزایش متابولیسم، افزایش تجزیه سلول‌های چربی و جلوگیری از تشکیل سلول‌های جدید چرب و چربی‌سوزی این مدل چای بر روی موش‌های آزمایشگاهی تایید شده است؛ اما صحت این ادعا در انسان هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است.

چای زنجبیل

چای زنجبیل با داشتن خاصیت افزایش‌دهنده متابولیسم و کاهش اشتها به کاهش وزن کمک می‌کند و یک دمنوش مناسب لاغری است. هم چنین ترکیبات آنتی‌اکسیدانی موجود در زنجبیل، در کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو ناشی از اضافه‌وزن و چاقی موثر است.

بهترین زمان مصرف دمنوش مناسب لاغری

برای مصرف دمنوش ساعت خاص و مشخصی وجود ندارد و هر زمان از روز که بخواهید می‌توانید از دمنوش‌ها استفاده کنید. تنها کافی است بدانید که انواع چای و دمنوش‌های حاوی کافئین را بهتر است دو ساعت بعد یا قبل از غذا مصرف کنید که جذب ریزمغذی‌ها دچار اختلال نشود.

ذکر این نکته نیز لازم است که افراد مبتلا به اضطراب به‌صورت خودسرانه اقدام به مصرف دمنوش‌های لاغری نکنند. برخی دمنوش‌ها مانند چای سبز، قهوه سبز و سایر دمنوش‌های حاوی کافئین ممکن است منجر به تشدید اضطراب، تحریک‌پذیری و تپش قلب در آن‌ها شود.

آیا مصرف دمنوش مناسب لاغری عوارض دارد؟

شاید نتوانیم بگوییم که دمنوش‌های لاغری عوارض خاصی دارند؛ اما بهتر است در مصرف آنها افراط نکنید. اسهال، یبوست، حالت تهوع از جمله عوارضی هستند که در صورت مصرف بیش از حد دمنوش‌ها ممکن است به آن مبتلا شوید.

مشورت با یک پزشک متخصص قبل از مصرف دمنوش برای لاغری در مورد افراد مبتلا به بیماری خاص یا کسانی که داروی خاصی مصرف می‌کنند الزامی است.

مثلا مصرف دمنوش حاوی زنجبیل برای کسی که فشارخون بالا دارد یا استفاده از دمنوش‌های لاغری برای بانوان باردار و شیرده ممنوع است.

مراقب بیماری خود برای لاغری باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…