با این مکمل در سریع‌ترین زمان ممکن به وزن ایده‌آل‌تان برسید

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دنبال افزایش وزن بدن‌تان در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید؟ تا چه با مکمل‌های افزایش‌دهنده وزن آشنایی دارید؟ مکمل گینر یکی از معروف‌ترین و بهترین مکمل‌های افزایش وزن است.
مکمل گینر

گینر چیست؟

گینر (Gainer) یا مکمل گینر یک نوع مکمل غذایی است که به‌منظور افزایش وزن و حجم عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکمل‌ به طور عمده حاوی مواد مغذی از جمله پروتئین، کربوهیدرات، و چربی است تا به افراد کمک کند که نیازهای غذایی خود را برآورده کنند و وزن بدن خود را افزایش دهند.

شاید تصور کنید که این مکمل‌ها تنها برای بدنسازها یا ورزشکاران کاربرد دارد؛ اما باید بدانید که این مکمل از آنجایی که می‌تواند به چاقی و حجم‌دهی بدن کمک کند جزء بهترین دارو برای حجم سریع بدن است. ورزشکاران از این مکمل به‌عنوان بهترین مکمل برای حجم عضلات استفاده می‌کنند.

با مکمل های بدنسازی می توانید به وزن ایده آل برسید

مکمل‌های بدنسازی

مکمل‌های بدن‌سازی به‌منظور بهبود عملکرد و نتایج تمرینات ورزشی و افزایش حجم عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مکمل‌های شامل پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها، مواد معدنی، کراتین، بتا – آلانین، بتائین، کافئین و غیره هستند. مکمل‌های بدنسازی انواع مختلفی دارند که شاید بتوان مکمل گینر را یکی از بهترین آن‌ها نام برد.

ویژگی‌های مکمل گینر

مکمل گینر انواع مختلفی دارد و ویژگی‌ها و محتوای دقیق هر مکمل گینر ممکن است متفاوت باشد که به برند و ترکیبات مختلف شرکت سازنده آن بستگی دارد.

پروتئین

افزایش‌دهنده‌های وزن حاوی پروتئین برای حمایت از ترمیم و رشد عضلات هستند. معمولا دارای پروتئین‌هایی مانند آب‌پنیر، کازئین و پروتئین سویا هستند.

گینر بهترین مکمل برای حجم عضلات است

کربوهیدرات‌ها

کربوهیدرات‌ها انرژی بدن را تامین می‌کنند و برای ریکاوری عضلات بعد از تمرینات شدید ضروری هستند. افزایش‌دهنده‌های وزن اغلب حاوی مقدار قابل‌توجهی کربوهیدرات هستند که معمولا از منابعی مانند مالتودکسترین، جو دوسر یا سایر کربوهیدرات‌های پیچیده به دست می‌آیند.

چربی‌ها

مکمل گینر به‌عنوان یک افزایش‌دهنده وزن محبوب شامل چربی‌های سالم برای کمک به میزان کالری لازم برای بدن و تامین انرژی پایدار هستند.

ویتامین‌ها و مواد معدنی

بسیاری از انواع مکمل گینر با ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی شده‌اند تا سلامت و تندرستی فرد مصرف‌کننده را تضمین کنند.

کراتین

برخی از مکمل‌های گینر ممکن است حاوی کراتین باشند که به بهبود عملکرد ورزشی بدنسازان و ورزشکاران حرفه‌ای و رشد عضلات کمک فراوانی می‌کند.

فیبر

یکی دیگر از مواد مورد استفاده در ساخت مکمل گینر فیبر است. فیبر رژیمی در هضم مواد خوراکی و تقویت روده‌ها و بهبود عملکرد روده‌ها نقش موثری دارد.

برای کسانی که به سختی می توانند وزن اضافه کنند مکمل گینر یک انتخاب خوب است

سخن پایانی

افزایش‌دهنده‌های وزن مانند مکمل گینر می‌توانند برای کسانی که تلاش می‌کنند کالری موردنیاز روزانه خود را تنها از طریق منابع غذایی معمولی تامین کنند، مفید باشند. بااین‌حال، بهتر است که از این مکمل به‌عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و تحت راهنمایی یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی یا متخصص تغذیه استفاده کنید. مصرف بیش از حد افزایش‌دهنده‌های وزن مانند گینر بدون ورزش و تمرین مناسب می‌تواند منجر به افزایش چربی ناخواسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…