آموزش کسب درآمد از یوتیوب

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کسب درآمد از یوتیوب در ابتدای امر آسان نخواهد بود. اما اگر مداومت داشته باشید و در تولید محتوای خود خلاقیت به خرج دهید می‌توانید به پولدار شدن از طریق یوتیوب امیدوار باشید.
نحوه کسب درآمد از یوتیوب

امروزه درآمد کسب کردن از پلتفرم‌های فضای مجازی رواج بسیاری دارد. یکی از مناسب‌ترین بسترها برای درآمد‌زایی از طریق فضای مجازی، درآمد از یوتیوب است. نحوه درآمد از یوتیوب چگونه است؟ با ما در مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا جزئیات بیشتری در این باره بدانید.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

اگر به حوزه‌ای علاقمند و آشنا هستید که امکان تولید محتوا در آن حوزه را دارید بهتر است به کسب درآمد از یوتیوب جدی‌تر فکر کنید. یوتیوب رسانه‌ای همگانی و آزاد برای همه مردم فراهم کرده است و از این طریق به گردش آزاد اطلاعات کمک می‌کند. از طریق یوتیوب شما می‌توانید رسانه خود را داشته باشید. علاوه بر ارائه دانش و هنر خود به علاقه‌مندان شما از این طریق درآمد نیز کسب خواهید کرد.

فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب

برای کسب درآمد از یوتیوب می‌توانید از دو روش مستقیم و غیر مستقیم کمک بگیرید. در روش مستقیم شما با ساخت محتوای پر طرفدار، نگاه‌های زیادی را متوجه محتوای خود می‌کنید و با هر بار تماشای ویدئوی شما درآمدی برای شما به دست می‌آید. در روش غیر مستقیم می‌توانید از طریق تبلیغاتی که برای یوتیوب انجام می‌دهید به درآمدی دست یابید.

تولید محتوای پرطرفدار برای کسب درامد از یوتیوب

شروع کار در یوتیوب

برای شروع کار در یوتیوب کافی است برای خود یک حساب کاربری  در گوگل ادسنس ایجاد کنید. همان‌طور که می‌دانید امکان ایجاد حساب کاربری به دلیل تحریم‌ها  از داخل کشور وجود ندارد. برای خرید حساب کاربری گوگل ادسنس می‌توانید از دوستان و آشنایان خود در کشورهای دیگر کمک بگیرید یا از سایت‌های ایرانی مربوطه که در ازای دریافت مبلغی برای شما اکانت ایجاد می کنند، کمک بگیرید.

در قدم بعدی کافی است محصول یا محتوای مورد نظر خود را ارائه کنید و دقت داشته باشید در رقابتی دشوار با رقیبانی قرار می‌گیرید که می‌دانند کدام محتوا بیشترین بازدید را خواهد داشت. بنابر این باید به خلاقیت خود میدان بدهید و برای کسب درآمد از یوتیوب تلاشی روزافزون کنید.

چهار عامل مهم در بالا رفتن درآمد شما از یوتیوب

  1. بازدیدهایی که از محتوای شما انجام شده
  2. کلیک‌هایی که روی تبلیغات ویدئوی شما انجام می‌شود
  3. کیفیت محتوای شما و جذابیت و اثرگذاری آن
  4. مدت زمان ویدئوی ضبط شده توسط شما

میزان درآمد از یوتیوب

در روش‌های مختلف کسب درآمد از یوتیوب درآمدهایی متفاوت نصیب شما خواهد شد. اما به طور متوسط درامد یوتیوب از هر ۱۰۰۰ بازدید برای شما ۱ تا ۳ دلار خواهد بود.

تعداد دنبال‌کننده‌های شما در واقع برای یوتیوب اهمیت خاص ندارد اما از این طریق است که بازدید ویدئوی شما بالا می‌رود. هر چه میزان دنبال کننده‌های شما بیشتر باشد احتمال بیشتری برای دیده شدن محتوای شما وجود خواهد داشت. تعداد بارهایی که یک محتوا روی یوتیوب دیده می‌شود مهم‌ترین عامل کسب درآمد از طریق یوتیوب است.

درامد یوتیوب از هر ۱۰۰۰ بازدید ۱ تا ۳ دلار

به یاد داشته باشید که برای فعال شدن قابلیت کسب درآمد از یوتیوب در ۱۲ ماه اول شروع به کار در یوتیوب باید ۱۰۰۰ دنبال کننده و ۴۰۰۰ دقیقه از محتواهایی که تولید کرده‌اید توسط تماشاگران شما مشاهده شده باشند. پس از آن می‌توانید روی درآمد خود حساب باز کنید.

نحوه تسویه حساب یوتیوب

همان‌طور که در بالا ذکر شد برای ایجاد حساب کاربری در یوتیوب ابتدا مجبور به خرید اکانت گوگل ادسنس هستید. چه توسط شرکت‌های معتبر ایرانی یا با کمک دوستان خود در خارج از کشور این اکانت را خریده باشید، یوتیوب هم برای تسویه حساب با شما از حساب بانکی معتبری مرتبط با صاحب حقیقی اکانت طرف خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: لغو حکم اعدام خرس ماده قاتل را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…