این دو نفر هرگز زوج خوبی برای هم نیستند!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی اتفاق می‌افتد بعضی افراد در روابطی قرار می‌گیرند که برای ازدواج مناسب نیستند و در صورت ازدواج به یک ضربه روحی جبران‌ناپذیر منجر می‌شوند.
ویژگی های زوج های نامناسب

در حالی که عشق می‌تواند بسیار لطیف، زیبا و شادی‌آور باشد در عین حال می‌تواند به شما آسیب بزند و با احساسات شما بازی کند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به ویژگی های زوج های نامناسب می‌پردازیم.

ویژگی های زوج های نامناسب

شناخت و آگاهی از روابطی که برای ازدواج مناسب نیستند، برای انتخاب بهتر شریک عاطفی بسیار مناسب است.

کنترل کننده بودن

مرز باریکی بین مراقب بودن و مالکیت وجود دارد. اگر دوستان یا خانواده یکدیگر را بدون دلیل محکوم می‌کنید یا سعی می‌کنید با انتقاد کردن از آن‌ها، نگرش یکدیگر را نسبت به همه منفی کنید یعنی شما کنترل کننده هستید. یادتان باشد که هیچکدام از شما نباید دیگری را مجبور کند که از خانواده یا دوستانش فاصله بگیرد.

خراب کردن اهداف طرف مقابل از ویژگی های زوج های نامناسب

هدف داشتن در زندگی بسیار مهم است. انسان بی‌هدف، یک انسان بی‌انگیزه است که هیچ علاقه و امیدی به زندگی ندارد. اگر یک رابطه طولانی مدت و موفق می‌خواهید باید به دنبال کسی باشید که اهدافتان را نادیده نگیرد و به شما کمک کند که به رویاهای خود برسید. شما هم باید به همسرتان و اهدافش اهمیت دهید، در غیر اینصورت این رابطه سرانجامی ندارد. حتی اگر تا آخر عمر هم با یکدیگر زندگی کنید حسرت آرزوهایتان را می‌خورید، برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این ۵ نشانه می‌گوید همسرتان شما را دوست ندارد +ویدیو سر بزنید.

ویژگی های زوج های نامناسب

ابراز علاقه افراطی

یک رابطه ماندگار، به ابراز و دریافت عشق نیاز دارد. اما کلماتی که برای ابراز عشق از آن استفاده می‌کنید بسیار مهم هستند. اگر شما یا همسرتان از جملاتی مانند من نمی‌توانم زندگی خود را بدون تو تصور کنم، اگر زمانی از هم جدا شویم خودم را می‌کشم یا زندگی من بدون تو معنایی ندارد، استفاده می‌کنید یعنی رابطه شما کاملا سمی است. ابراز عشق افراطی، بخصوص ابتدای یک رابطه، می‌تواند نشانه یک فرد وسواسی و کنترل کننده در زندگی شما شود.

دادن احساس گناه به یکدیگر از ویژگی های زوج های نامناسب

اگر شریک زندگیتان شما را به خاطر اینکه وقت نداشتید او را ببینید، سرزنش می‌کند و همیشه باعث می‌شود احساس گناه کنید، شریک مناسبی برای شما  نیست. هر دوی شما اولویت‌های خودتان را دارید و گاهی اوقات مشکلی برایتان پیش می‌آید که مجبور می‌شوید از هم دور شوید یا یکدیگر را نبینید، اما این دلیل نمی‌شود که به یکدیگر احساس گناه و عذاب وجدان بدهید.

ویژگی های زوج های نامناسب

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۳ نکته مهم در رابطه عاطفی با همسر +ویدیو را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۲۸ ب٫ظ

    پولداربودن یکی ازعوامل جدایی واحساس غرورنسبت به همدیگر

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۶:۵۲ ق٫ظ

  3. عاطفه

    ۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۰:۰۱ ق٫ظ

    دقیقا همینطوره چقدر مطالب عالی بود ای کاش جوونامون بامطالعه وآگاهی ازدواج کنن🙏

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۱۱ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…