زیباترین مکان‌های دیدنی دنیا

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازدید از زیبایی‌ها برای کاهش اضطراب و استرس نیز توصیه‌ شده است. هر شخصی بنابر سلیقه‌ای که دارد، یک مکان را برای سفر انتخاب می‌نماید.
زیباترین مکان های دیدنی دنیا

یکی از بهترین تفریحات بشر تا به امروز سفر و بازدید از زیباترین مکان های دیدنی دنیا است. مکان‌هایی که اگر در طول عمر از آن‌ها دیدن نکنید، لذت وصف‌ناپذیری را از دست داده‌اید. سفر به شهر یا کشورهای دیگر برای سلامت جسم و روح انسان مفید خواهد بود. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

معبد گویچین لاما – اولان باتور، مغولستان

این مکان شامل ۵ معبد کوچک با طراحی فوق‌العاده رنگارنگ بوده که یک موزه در شهر اولان باتور مغولستان نیز به‌ شمار می‌رود. معبد گویچین امروزه یک میراث گرانبها برای مردم اولان باتور بوده و در حفاظت و نگهداری از آن بسیار حساس عمل می‌کنند.

معبد گویچین لاما

پل زنجیری یکی از زیباترین مکان های دیدنی دنیا

شهر زیبای بوداپست پایتخت کشور مجارستان، یک پل معلق به نام پل زنجیری سچنیی دارد. این پل دائمی بوده و امکان حمل و نقل در مجارستان را بهبود بخشیده است. پل زنجیری در سال ۱۸۴۹ توسط آدام کلارک ساخته و تأسیس شد.

پل زنجیری پوداپست

بنای یادبود لینکلن – واشنگتن دی ‌سی

آبراهام لینکلن نماد آزادی و پایان برده‌داری در آمریکا بوده که امروزه مجسمه‌ای به یاد ایشان در واشنگتن ساخته ‌شده است. این فرد شانزدهمین رئیس‌ جمهور آمریکا و خواهان آزادی بوده که موفق شد رویای آزادی بردگان این کشور را تحقق بخشد.

آبنمای تروی یکی از زیباترین مکان های دیدنی دنیا

آب‌نما یا فواره تروی به معنای سه راه، در شهر رم با ۲۶ متر ارتفاع در میان مجسمه‌های اساطیری یونانی قرار دارد. مردم بومی اعتقاد دارند برای بازدید دوباره از این آب‌نما باید سکه‌ای درون آب بیندازند.

آبنمای تروی

خانه اُپرای سیدنی – سیدنی، استرالیا

شهر سیدنی در استرالیا یک بندر محسوب‌ شده که خانه اپرای سیدنی در آن مکان قرار دارد. این مکان برای افرادی که به شعر و موزیک علاقه شدید دارند همانند یک بهشت است و یکی از زیباترین مکان های دیدنی دنیا به شمار می‌رود.

آکروپلیس – آتن، یونان

دوستداران فرهنگ و تاریخ یونان با بازدید از آکروپلیس در شهر آتن که یک نماد برای این کشور است، بسیار به وجد می‌آیند. این مکان یک مجموعه با بنایی عظیم بوده که در ارتفاع ۱۵۰ متری از سطح دریا ساخته ‌شده است.

آکروپلیس – آتن، یونان

ساختمان امپایر استیت – نیویورک، آمریکا

نیویورک تنها یک شهر شلوغ و پر تردد آمریکا نیست بلکه یک شهر با بلندترین برج‌ها نیز هست. این ساختمان با معماری باشکوهی که دارد از سال ۱۹۳۱ تا ۱۹۷۲ یکی از بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان به‌شمار می‌رفت و یکی از زیباترین مکان های دیدنی دنیا است.

یادبود رنسانس آفریقا – داکار، سنگال

این مجسمه که شامل یک مرد، زن و یک کودک در دستان مرد بوده با ارتفاع ۵۲ متر در سال ۲۰۱۰ ساخته‌ شد. قرار گرفتن کودک در دست مرد نشان ‌دهنده روزهای تازه و امیدواری به آینده روشن است. اگر به دیدنی‌های عجیب دنیا علاقه دارید، ۱۱ شهری که اصلا خورشید ندارند را بخوانید.

یادبود رنسانس آفریقا

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری مردن در این شهر ممنوع است! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۱ در ۱:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۵:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۲:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…