بزرگ‌ترین نقطه ضعف آقایان که قطعا نمی‌دانید

۱۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانم‌ها و آقایان نکات متفاوت اخلاقی زیادی دارند، شناخت مردان و نقاط ضعفشان به شما کمک می‌کند تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشید.
نقاط ضعف آقایان

مردان و زنان تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. شناخت مردان و نقاط ضعف آن‌ها کمک می‌کند تا علت بسیاری از رفتارهای آنان را کشف کنید. با دانستن چگونگی برقراری ارتباط با آن‌ها زندگی مشترک آرام‌تری داشته باشید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نقاط ضعف آقایان می‌پردازیم.

نقاط ضعف آقایان

شناخت نقطه‌ضعف مردان به این معنی نیست که از آن‌ها سو استفاده کنیم، بلکه آشنایی با نقطه‌ضعف مردان باعث می‌شود بدانیم او چه انتظاراتی از ما دارد.

انتقاد

مردان اصلاً دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آن‌ها ایراد گرفته و انتقاد نماید. آقایان دوست دارند، همسرشان همیشه از آن‌ها تعریف و تمجید کند پس بهتر است با تعریف‌کردن او را هر چه بیشتر به سمت تکرار کارهای خوبش سوق دهید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

توهین و تمسخر از نقاط ضعف آقایان

توهین و تمسخر از رفتارهایی است که آقایان انتظار آن را از هیچ‌کس ندارند، حتی اگر به شوخی و خنده باشد. اگر کسی آن‌ها را به شوخی مورد تمسخر قرارداد، شما از او دفاع کنید تا همیشه عاشقتان باقی بماند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب نکات مهم قبل از ازدواج که قطعا نمی‌دانید +ویدیو سر بزنید.

نقاط ضعف آقایان

تغییر دادن

برخی خانم‌ها همسرشان را همانگونه که هست، دوست ندارند و گاهی به این امید با او ازدواج می‌کنند که او را تغییر دهند و نقایص رفتاری آن‌ها را برطرف کنند. برای مردان چیزی بدتر از آن نیست که خصوصیات رفتاری آن‌ها توسط زنان پذیرفته نشود، آن‌ها دوست دارند همسرشان آن‌ها را همان گونه که هست، بپذیرد.

قدرت بدنی از نقاط ضعف آقایان

آقایان بر روی قدرت جسمانی خود بسیار حساس هستند و دوست ندارند از نظر قدرت بدنی ضعیف خوانده شوند. همیشه از فرم بدن و ویژگی جسمانی همسرتان تعریف کنید و او را قوی بخوانید.

مقایسه

مردان از مقایسه‌کردن گریزانند پس سعی کنید وقتی همسرتان رفتار اشتباهی مرتکب می‌شود، او را با مردان دیگر مقایسه نکنید؛ زیرا با این کار تمام فداکاری‌ها و زحمات مرد موردعلاقه‌تان را زیر سؤال می‌برید و با این کار احتمالاً عکس‌العمل‌های ناخوشایندی هم می‌بینید.

نقاط ضعف آقایان

تأیید و قدردانی از نقاط ضعف آقایان

مردان دوست دارند که همسرشان کارهای آن‌ها را تأیید کند، هرچند کوچک و گذرا باشد. مردها با تأیید کارهایشان توسط همسر دچار حس غرور عجیبی شده و شاد خواهند شد. هنگامی که مرد مورد تقدیر قرار می‌گیرد، او احساس می‌کند که تلاش‌های او بی‌فایده نبوده است و به همین دلیل دلگرم می‌شود تا بیشتر تلاش کند.

احترام

آقایان به همسر خود به‌عنوان یک پشتوانه احساسی قوی نگاه می‌کنند و آن‌ها را قبول داشته و از او احترام می‌خواهند. حتی زمانی که با همسرتان تنها هستید، باید مرزی برای حفظ حرمت در نظر داشته باشید و همیشه احترام مرد خود را در هر شرایطی نگه دارید.

وضعیت مالی از نقاط ضعف آقایان

مردها تصور می‌کنند هر چه پول بیشتری داشته باشند، مردار هستند پس اگر همیشه وضعیت مالی خودتان و دیگران را مقایسه می‌کنید و دائم از وضعیت مالیتان شکایت می‌کنید، باید بدانید با این کار مردانگی همسرتان را نشانه رفته‌اید.

نقاط ضعف آقایان

پیشنهاد مطالعه: مطلب با همسر بی‌ادب چگونه برخورد کنیم؟ را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۴:۴۷ ب٫ظ

  4. عباس آقا

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

    🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۷:۳۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۲۰ ق٫ظ

  7. عاطفه

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۳۶ ق٫ظ

    دقیقا درست فرمودین انشاالله همیشه یادمون بمونه.. بنظرم این مطلب باید نشانه گذاری بشه وهرروز بخوانیم تا فراموش نشود👍ممنونم از مطالب وراهنمایی هاتون 🙏🙏🌹

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۷ ب٫ظ

      خوشحالیم که براتون مفید بوده عاطفه خانم عزیزم🌹😍

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۵:۲۹ ب٫ظ

      بله عالی بود

      پاسخ

  8. فرهاد

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۱۶ ق٫ظ

    دقیقا عین واقعیت تک به تک کلمات

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

      خوشحالیم که مورد تایید شما بوده آقای فرهاد عزیز

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۰:۰۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…