با همسر بی‌ادب چگونه برخورد کنیم؟

۱۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخورد با همسر بی ادب اگر بدون آگاهی و عمل درست باشد نه‌تنها باعث ایجاد مشکلات می‌شود؛ بلکه به خود شما نیز صدمه می‌زند.
برخورد درست با همسر بی ادب

خشم عاطفی را همه انسان‌ها در زندگی خود حداقل یکبار تجربه کرده‌اند، اما ممکن است در بعضی مواقع به عاملی مخرب تبدیل شود که پیامدهای بسیار بدی در پی دارد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان برخورد درست با همسر بی ادب می‌پردازیم.

علت پرخاشگری و بددهنی همسر بی ادب

یکی از مهم‌ترین دلایل عصبانیت مردان، عدم تأمین کافی در نیازها است. مردان نیاز به احترام، محبت و توجه زیاد دارند که اگر نیازشان برآورده نشود احساس بدی به ‌آن‌ها دست می‌دهد و باعث می‌شود که عصبی و بد اخلاق شوند.

برخورد درست با همسر بی ادب

در زندگی مشترک اکثر زنان با بد رفتاری و بد دهنی همسرشان به‌شدت مشکل دارند. برخورد با فرد عصبی و بی ادب کار بسیار سختی است.

خودکنترلی

یکی از سخت‌ترین راهکارها برای برخورد با بد دهنی همسر خود کنترلی است. در صورتی که همسر یک فرد بددهن و فحاش هستید باید بر روی رفتار خود کنترل زیادی داشته باشید. در این شرایط لجبازی کردن و کوتاه نیامدن باعث می‌شود که نتوانید کنترل رفتار خود را به‌دست بگیرید. همچنین احترام بین شما و همسرتان از بین می‌رود.

عدم عقب‌نشینی از روش‌های برخورد درست با همسر بی ‌ادب

اگر رفتار خشن همسرتان مدام ادامه داشته و در مقابل دوستان و خانواده نیز شما را به‌شدت ناراحت می‌کند. بهتر است در یک زمان مناسب با لحن دوستانه با او صحبت کنید. به جای متهم کردن او احساس خود را او بگویید.

برخورد درست با همسر بی ادب

ترک‌کردن فضای مشاجره

وقنی همسرتان بدرفتاری می‌کند محیط را ترک کنید. چون ممکن است نتوانید خشم خود را کنترل کنید. پس بهتر است که صحبت خود را در زمان دیگری انجام دهید. این موضوع به شما و همسرتان این فرصت را می‌دهد تا عصبانیت شما فروکش کرده و رفتار بهتری با هم داشته باشید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این مردان از نظر زنان خاص و جذاب هستند سر بزنید.

یادآوری رفتاری خوب از روش‌های برخورد درست با همسر بی ادب

رفتارهای عاشقانه و خاطره‌انگیز خود و همسرتان را به یادآورید. روزهایی که با یکدیگر رفتار محبت‌آمیز داشته‌اید، به طور یقین خبری از عصبانیت و بدرفتاری نبوده است. عادت‌های خوب نباید پس از گذشت سال‌ها، تغییر کنند. زمانی که رفتار همراه با احترام و ملاحظه با همسر بی ادب خود دارید، شانس خود را در برابر واکنش مثبت و بامحبت او بیشتر می‌کنید.

مرور روابط عاطفی

همه زوج‌ها در طول زندگی مشترک خود دارای نقطه عطفی در روابط عاطفی خود هستند، این نقطه عطف، نقطه مشترک زندگی زوجین است و زمانی که موجب خوشحالی شما شده است، به طور یقین همسرتان نیز خوشحال بوده است. از خاطرات آشنایی و لذت‌های مشترک خود با همسرتان صحبت کنید؛ زیرا موجب می‌شود که همسر بی ادب شما به تکرار این رفتارها ترغیب شده و برای حفظ بیشتر آن‌ها تلاش کند.

برخورد درست با همسر بی ادب

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات مهم قبل از ازدواج که قطعا نمی‌دانید +ویدیو را بخوانید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۵:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ۹:۱۸ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما🌹

      پاسخ

  5. ثریا

    ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۲۵ ب٫ظ

    تمام مطالبی که گفتید برای کنترل شخص بی ادب درست است ولی باید همیشه طوری رفتار کرد که اوضاع احوال برای اینگونه افرادپرفکت باشد که بهانه ای برای عصبی شدن نداشته باشند.حاصل ان اضطراب برای طرف مقابل است.

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۷ ب٫ظ

      ممنون از نوشتن نظرتون

      پاسخ

  6. عباس آقا

    ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

    سلام و تشکر بابت زحماتتون بابت تهیه این مطلب مفید 🙏🙏 اماااااا زنی که با بی ادبی بزرگ شده و توی دوران قبل ازدواج درست نشده،باز هم درست نخواهد شد یا کار خیلی سختیه،مثل نهالی که فقط کاشته میشه وآب گل و کود بهش میدن و برای درست و صحیح رشد کردنش اهمیتی قائل نیستند… ولی بازم بابت این زحمتی که برای تهیه و آماده سازی این موضوع کشیدید تشکر🙏🙏🙏

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  7. محمد

    ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ۹:۵۵ ق٫ظ

    مگه مرد و زن داره بی ادبی؟؟؟

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ق٫ظ

      نه هیچ فرقی بین بی‌ادبی مرد و زن نیست اما این مطلب فقط به موضوع بی‌ادبی مردها پرداخته و شاید در مطالب آینده به بی‌ادبی خانم‌ها هم پرداخته بشه.

      پاسخ

  8. عاطفه

    ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در ۷:۳۱ ب٫ظ

    بنظر من همسر بی ادب درست شدنی نیست هرکاری بمنی وهر حرفی بزنی باز کارش تکرار میکنه چون صددرصد در خانواده ی بی ادب وبی فرهنگ وخودخواه چنین مردهایی رشد میکنن.. راهکارش اینه وقتی میان خاستگاری باید درتحقیق بجز داماد از پدرو مادرشم باید تحقیق کرد ببینن چطور خانواده ای هستن.. خواهی نخواهی تحت تاثیر خانواده ش هست ونمیشه کاری کرد🧐

    پاسخ

  9. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در ۶:۵۷ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در ۶:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…