زیباترین دیدنی های جهان

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مناطق زیبا و باورنکردنی بسیاری در دنیا وجود دارد که ممکن است اکثر آن‌ها را نه دیده و نه حتی درباره‌شان شنیده‌ باشیم.
زیباترین دیدنی های جهان

کره زمین پر از شگفتی‌ها و زیباترین دیدنی های جهان است که شاید از کنارشان رد شده و هرگز توجهی نکرده باشیم. با این حال مناطق زیبا و بکری وجود دارند که شاید تاکنون حتی تصویری از آن هم ندیده باشیم. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید.

لیسبون، پرتغال یکی از زیباترین دیدنی های جهان

لیسبون، پایتخت تپه‌ای پرتغال، با خیابان‌های سنگ‌فرش شده، آب‌های بکر و سواحل محلی اقیانوس اطلس، کارت پستالی عالی است.

هانوی، ویتنام

هانوی پایتخت ویتنام به خاطر تاریخ غنی، زندگی خیابانی شلوغ و قرن‌ها تاثیر فرانسوی‌ها شناخته شده است. هانوی پایگاه فوق‌العاده‌ای است که از آنجا می‌توانید شمال ویتنام، از جمله خلیج هالونگ و ساپا را کاوش کنید و در عین حال از راحتی یک شهر پر جنب و جوش و مدرن لذت ببرید.

هانوی ویتنام از زیباترین دیدنی های جهان

هاوایی

از شلوغی اواهو تا عاشقانه‌های مائویی و ماجراجویی‌های بی‌معنی در لانایی و مولوکای، همه را می‌توانید در هاوایی ببینید. جزایر هاوایی بهشت خالص هستند. دره‌ها و آبشارهای رنگارنگ را فراموش نکنید.

ایبیزا، اسپانیا

در حالی که شما سهم عادلانه خود را از تجربیات باشگاه تکنو خواهید داشت، ایبیزا یکی از زیباترین دیدنی های جهان در جزایر اسپانیا است، با شهر قدیمی زیبا و سواحل دیدنی. روز را در ساحل و شب‌ها را در کلوپ‌های افسانه‌ای بگذرانید.

پکن، چین

پکن مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چین است و تنها در این شهر شش میراث جهانی یونسکو قرار دارد. شهر ممنوعه، غذاهای خیابانی اردک پکن و البته دیوار بزرگ چین را کشف کنید.

بوداپست، مجارستان

پایتخت مجارستان، بوداپست شهری افسانه‌ای در اروپای شرقی است. خود شهر با پل زنجیره‌ای قرن نوزدهمی جدا شده است که منطقه تپه‌ای بودا را به یک بافت مسطح متصل می‌کند، از این رو بوداپست نامیده می‌شود.

بوداپست

ایتالیا

آیا چیزی زیباتر از این منطقه از دهکده‌های ساحلی با قرن‌ها قدمت در خط ساحلی ناهموار ریویرا ایتالیا وجود دارد؟ پنج شهر (مانارولا، ریوماگیوره، کورنیگلیا، ورنازا و مونتروسو آل ماره) یک فهرست خوب از سفر هستند.

بوینس آیرس، آرژانتین

کتاب‌فروشی‌ها در تئاترهای کاخ، رقص تانگو در خیابان‌ها و محله‌های رنگ‌آمیزی روشن. این‌ها تنها بخشی از مواردی است که بوینس آیرس را بسیار زیبا می‌کند. اگر به سفرهای خارجی علاقه دارید، بد نیست بدانید که دوست‌داشتنی‌ترین مردم در اروپا مربوط به کدام شهرها و کشورها هستند.

لاس وگاس

با وجود چراغ‌های نورانی، فضای مهمانی و چیزهای بی‌پایان برای دیدن و انجام دادن، جای تعجب نیست که لاس وگاس به یکی از زیباترین دیدنی های جهان و مقصد گردشگری درخشان تبدیل شده باشد.

سوئیس

ماتر هورن یکی از نمادی‌ترین قله‌های جهان است. کوه هرمی شکل که صعود از آن بسیار دشوار است، بیشترین مقصد عکاسی و یکی از بی‌نظیرترین دیدنی های جهان است.

ماتر هورن سوییس

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری دریاچه‌ای که شما را آبپز می‌کند! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۱ در ۴:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…