دوست‌داشتنی‌ترین مردم در اروپا

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهمان‌نوازی بعضی از مردم اروپا به ویژه نسبت به مردمی که به کل این قاره سفر می‌کنند، بیشتر دیده می‌شود. برخی از کشورها و شهرها، راهی پیدا کرده‌اند که حتی مهربان‌تر به نظر برسند.
شهرهای اروپایی با مردمان دوست داشتنی

آیا می‌خواهید به اروپا سفر کنید و با یک مسافرت چند روزه، انرژی مثبت دریافت کنید؟ در برخی از شهرهای اروپا، فقط جذابیت و دوست داشتن موج می‌زند و افرادی که در این شهرها ساکن هستند، صرف‌نظر از موقعیت اجتماعی‌شان، مهربان و فهمیده رفتار می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم شهرهای اروپایی با مردمان دوست داشتنی را به شما معرفی کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

گوتنبرگ، سوئد

بسیاری از مردم این شهر سوئدی، در میان روشن‌فکرترین و خوش‌مشرب‌ترین مردم دنیا قرار دارند. مردم شهر گوتنبرگ، مردمی مهمان‌نواز هستند. می‌توانید آرامش ساکنین را حتی در محل اقامت خود نیز حس کنید.

گوتنبرگ

استکهلم، سوئد

در بسیاری از تحقیقات از شهر استکهلم، به عنوان شهری با مردم مهربان یاد شده است. استکهلم شهری است که از نظر سیاست‌های سازگار با محیط زیست، شهری پیشتاز است. این گفته برای بسیاری از مردم این شهر، صدق می‌کند. در نگاه اول، مهمان‌نوازی مردم استکهلم، به‌طور خاصی مورد توجه قرار می‌گیرد.

پورتو، پرتغال یکی از شهرهای اروپایی با مردمان دوست داشتنی

اکثر شهرهای پرتغال، دارای مردمی مهمان‌نواز و مهربان است. آب و هوای دلپذیر، اجتماع پر جنب و جوش و شاید فهم عمومی نسبت به گردشگران باشد که این شهر را از سایر شهرهای این کشور مجزا کرده است، اما تقریبا غیر ممکن است که مهمان‌نوازی را در این شهر زیبا مشاهده نکنید.

دوبلین، ایرلند

هیچ شکی در مهمان‌نوازی و خونگرمی ایرلندی‌ها وجود ندارد. مطمئنا در طی سفر به این کشور، با این دو ویژگی خوب آن‌ها برخورد خواهید داشت. دوبلین با تاریخ جذاب خود به شهری مهمان‌نواز برای گردشگران تبدیل شده است.

برلین، آلمان

زمان خود را در برلین سپری کنید، آنگاه به زودی متوجه خواهید شد که اغلب کلیشه‌های آلمانی، واقعا درست نیستند. چه قهوه خود را در کافه‌ بخورید، یا شب را در یکی از کلوب‌های بی‌نظیر این شهر جشن بگیرید، همیشه این‌طور احساس می‌کنید که تعامل معناداری با مردم این شهر دارید که نمی‌توان از آن فاصله گرفت.

شهرهای اروپایی با مردمان دوست داشتنی، برلین

کراکوف، لهستان

کراکوف شهری تاریخی است. ده‌ها بار و کلوب شلوغ در این شهر وجود دارد که پاسخگوی تمام سلیقه‌هاست، این کلوب‌ها، پر از افراد جالب و محلی است که آماده‌اند یک مکالمه دوستانه را با شما داشته باشند.

اسلو، نروژ

نروژ، به‌صورت منظم در گزارش‌های سالیانه در صدر شادترین کشورهای جهان قرار دارد. قیمت‌ها و آب‌وهوا، تا حدودی دلهره‌آور است اما با وجود این، تقریبا غیرممکن است که از طبیعت آزاد و آرام این شهر که بسیاری درگیر آن هستند، صرف‌نظر کنید.

کپنهاگ، دانمارک

پایتخت دانمارک، یکی دیگر از گوهرهای اسکاندیناوی است که به نظر می‌رسد همه امکانات را هنگام سفر یک گردشگر به این شهر، در اختیار او قرار می‌دهد. کشور دانمارک به لطف سیاست‌های سازگار با محیط زیست، آگاهی اجتماعی و استانداردهای بالای زندگی، در صدر شادترین شهرهای جهان قرار دارد. اگر به جاذبه‌های گردشگری علاقه دارید، در این جاده‌ها آدرنالین خود را بالا ببرید را بخوانید.

سخن پایانی

اکثر اروپاییان، افرادی مهربان، مداراکننده و مهمان‌نواز هستند. اما برخی از کشورها و شهرها، راهی پیدا کرده‌اند که حتی مهربان‌تر به نظر برسند. اگر در سفر به اروپا، به دنبال مهمان‌نوازی و خونگرمی هستید، مطمئن باشید که با انتخاب یکی از مقاصد فوق، هرگز اشتباه نخواهید کرد.

کپنهاگ دانمارک

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری سفر به این شهر، بازگشتی نخواهد داشت را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۲۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…