پاساژهای دیدنی بانه کدام است؟

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم در سفر به بانه علاوه‌بر طبیعت‌گردی، به دنبال پاساژهایی برای خرید هستید که اجناس با کیفیت خوب و قیمت‌های مناسب داشته باشند، این مطلب را از دست ندهید.
بهترین پاساژهای شهر بانه

شما تابه‌حال فقط به قصد خرید، سفر رفته‌اید؟ آیا به صرفه است که برای خرید به یک شهر دیگر سفر کنید؟ یکی از این شهرها بانه است که بیشتر مردم برای خرید لوازم خانه به آنجا سفر می‌کنند. ما در این مطلب از مجله دلتا به شما بهترین پاساژهای شهر بانه را معرفی می‌کنیم، تا در سفر به بانه علاوه‌بر طبیعت‌گردی و بازدید از دیدنی‌های بانه، خرید کنید.

پاساژ پاسارگاد

پاساژ پاسارگاد برای کسانی مناسب است که قصد خرید جهیزیه یا لوازم خانگی مرغوب را دارند. البته طبقه سوم این پاساژ، مخصوص لباس زنانه و بچه‌گانه است. بنابراین یک پاساژ خانوادگی محسوب می‌شود.

پاسارگاد

پاساژ گلستان

تقریبا بیشتر پاساژهای بانه لوازم خانگی دارند، چون بیشتر مردم، اولین بار برای خرید لوازم خانگی به بانه سفر می‌کنند. پاساژ گلستان بیشتر مورد توجه خانم‌هاست، چون خرید لوازم آرایشی با کیفیت که به پوست آسیب نزنند بسیار مهم است و این پاساژ منبعی از لوازم آرایشی خوب برای خانم‌های سخت‌پسند است.

پاساژ باران

اینجا یک بهشت رویایی برای خیاط‌ها و مزون‌دارهاست، چون هر پارچه‌ای که دوست دارند، اینجا پیدا می‌شود. انواع پارچه‌های سنتی با نقوش قدیمی و پارچه‌های مدرن در پاساژ باران موجود است که یکی از بهترین پاساژهای شهر بانه است.

پاساژهای شهر بانه

پاساژ آزادی

پاساژ آزادی مملو از مغازه‌هایی است که انواع بدلیجات و زیورآلات را دارد. همچنین مغازه‌هایی که لوازم کادویی دارند، بنابراین می‌توانید سوغاتی‌های سفر خود را تهیه کنید. ضمن اینکه کسانی که دنبال دوربین‌های عکاسی هستند با گزینه‌های خوبی مواجه می‌شوند.

پاساژ آشتی

اینجا برای کسانی که عاشق خرید ادکلن‌های لوکس با قیمت مناسب هستند، یک رویای واقعی است. چون امکان ندارد عطری را بخواهید اما در پاساژ آشتی پیدا نکنید. لوازم صوتی و تصویری هم در پاساژ آشتی موجود است. بنابراین ممکن است موقع خرید ادکلن، یک هدفون هم بخرید.

پاساژ آشتی

پاساژ ابراهیمی

در پاساژ ابراهیمی انواع محصولات دیجیتالی از کامپیوتر و لپ‌تاپ گرفته تا هندزفری و منوپاد را با قیمت‌های ایده‌آل می‌توانید بخرید. با وجود اینکه بانه بیشتر به محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی شهرت دارد، نباید از این پاساژ غافل شوید. چون بیشترین و با کیفیت‌ترین محصولات دیجیتالی در پاساژ ابراهیمی موجود است.

پاساژ خیام

اینجا بدون شک بهترین پاساژ برای عکاسان است، چون دیدن بهترین دوربین‌ها که معمولا در تهران با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسند، با یک قیمت معقول، مانند تعبیر یک رویاست.

پاساژهای بانه

پاساژ حاج محمد عزیزی

یک طبیعت‌گرد باید حتما یکبار به این پاساژ برود. در این پاساژ، انواع لوازم کوهنوردی، طبیعت‌گردی، ورزشی و کمپینگ را می‌توانید بخرید. ضمن اینکه با خرید تجهیزات کامل سفر، می‌توانید کمپینگ هیجان‌انگیزی را بدون نگرانی تجربه کنید.

پاساژ بهشت بانه

بهشت واقعا نام برازنده‌ای برای این پاساژ است، چون هر چیزی که بخواهید در این پاساژ پیدا می‌کنید. از لوازم خانگی و دیجیتالی تا لباس و لوازم کادویی اینجا وجود دارد. در واقع اگر پاساژهای دیگر بانه خوب باشند، اینجا مثال عینی آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری است. برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری کوچه رنگی تهران کجاست؟ را بخوانید.

بهترین پاساژهای شهر بانه

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری ۵ مقصد بی‌نظیر برای سفرهای تابستانی را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۵۶ ب٫ظ

  7. امیر بانه

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۵ ق٫ظ

    بزگترین و بهترین پاساژ بانه ،پاساژ بهشت است . اینو باید سرتیتر قرار میدادین

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۷ ق٫ظ

      ممنونیم از شما و نوشتن نظرتون🌹🌹

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۳۰ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۲۷ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۹ ق٫ظ

      ممنون از حضور شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…