چگونه با کمترین هزینه خانه خود را دکور کنیم؟

۷
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هیچ‌کس حاضر به استفاده از وسایل رنگ و رو رفته قدیمی نیست.
بازسازی دکور منزل با کمترین هزینه

در برخی اوقات کمبود بودجه برای افراد محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند که سر آخر سبب بی‌حوصلگی آن‌ها در فضای خانه می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به بازسازی دکور منزل با کمترین هزینه بپردازیم.

بازسازی دکور منزل با کمترین هزینه

شاید برای ما هم پیش آمده باشد که بازسازی خانه را به دلیل نداشتن بودجه کافی به تعویق انداخته باشیم و ترس از هزینه‌های سرسام‌آور مانع از آن شده باشد که دست به‌کار شویم. در ادامه همراه ما باشید.

به زیبایی تزئین کنید

میز و وسایل مورد نظر را می‌توان با سطل رنگ و نوارهای تزئینی رنگ و لعابی دیگر بخشید.

استفاده از موزائیک‌های رنگی

می توانید با استفاده از موزائیک‌های رنگی و دارای طرح و نگار به تغییر طرح در برخی از وسایل و میزهای خود بپردازید. در این رابطه تکه خرده‌های موزائیک رنگی را جمع‌آوری کنید، سپس با کنار یکدیگر چسباندن طرح و نگاری با توجه به خلاقیت خود بر روی وسایل ایجاد کنید.

بازسازی دکور منزل با کمترین هزینه

کمک گرفتن از عکس‌های رنگی

استفاده از عکس‌های رنگی و مورد دلخواه در تزئین و تغییر طرح وسایل قدیمی بسیار اثرگذار است. در این رابطه می‌توانید سطح میز خود را به رنگی تیره در آورید، سپس عکس‌های خود را با سایز مورد نظر بر سطح آن بچسبانید. همچنین در حالتی دیگر می‌توانید سطح میز خود را به رنگی روشن طراحی کنید و سپس عکس‌های خود را سیاه و سفید چاپ کنید، تا طرحی کلاسیک به سبک خود خلق کنید.

بازسازی دکور منزل با کمترین هزینه

استفاده از رنگ‌های گوناگون

ایجاد تغییر در نحوه رنگ‌آمیزی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در تغییر و بازسازی وسایل قدیمی ایفا کند. در این رابطه می‌توانید پایه‌های صندلی را یک رنگ و بدنه آن را به رنگی دیگر اما هم خانواده با پایه میز انتخاب کنید.

استفاده از رنگ‌های گوناگون

رنگ‌آمیزی رنگارنگ از نکات بازسازی دکور منزل با کمترین هزینه

در این روش به جای اینکه از یک رنگ پیروی کنید، رنگ‌های متعددی را برای طرح بخشیدن به وسیله خود انتخاب کنید. به‌طور مثال رنگ‌هایی همچون زرد، نارنجی، قرمز که تماما از یک خانواده هستند برای پیروی از این سبک بسیار مناسب است.

استفاده از کاغذ دیواری‌های اضافی

هیچ‌گاه وسایل به‌جا مانده از تغییر دکوراسیون منزل خود دور نیندازید. در این روش می‌توانید از تکه کاغذ دیواری‌های اضافه به تغییر طرح و رنگ در میزهای کهنه خود بپردازید. همچنین با استفاده از وسایل تزئینی و نوارهای رنگی در حاشیه می‌توان رنگ و لعابی دیگر در میزهای قدیمی ایجاد کرد.

استفاده از کاغذ دیواری‌های اضافی

استفاده از هنر شیشه‌کاری

بعد از اتمام رنگ‌آمیزی می‌توانید از تکه شیشه به‌عنوان هنر شیشه‌کاری، کمک بگیرید. در این روش شیشه‌های رنگی یا سفید خود را با توجه به طرح و ایده دلخواه در سطح مورد نظر بچسبانید. برای چیدمان زیباتری را در خانه خود داشته باشید به مطلب با وسایل دور ریختنی خانه را تزیین کنید سر بزنید.

پتینه‌کاری چوبی از نکات بازسازی دکور منزل با کمترین هزینه

پتینه‌کاری که امروزه به‌عنوان هنری محبوب در بین مردم جای گرفته است، برای کاهش هزینه‌ها و ایجاد تغییرهای اساسی در وسایل قدیمی منزل بسیار اثرگذار است.

پتینه‌کاری چوبی

تعمیر میز قهوه‌خوری

در ابتدای اقدام به این عمل باید با استفاده از سمباده تمامی نا همواری‌ها را از بین ببرید و به‌طور کامل آن را صاف کنید. حالا در این مرحله با استفاده از رنگ دلخواه به تغیر رنگ در پایه‌های میز بپردازید. بهتر است قبل از دور انداختن وسایل کهنه، نگاهی به آن‌ها بیندازید و با استفاده از ایده و خلاقیت به ایجاد تغییرهای اساسی با توجه به مد روز اقدام کنید.

میز قهوه‌خوری زیبا در دکور منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کارها دکور خانه را فاجعه می‌کند! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۷ ب٫ظ

    👍

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۴۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۳۱ ب٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۲۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۱۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…