یک گلدان دکوری جذاب و شیک بسازید!

۵
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این روزها بیشتر مردم برای تزیین و دکور خانه از گلدان‌ها استفاده می‌کنند و گیاهان در کنار گلدان‌ها باعث رنگ بخشیدن به فضای خانه می‌شوند.
ساخت گلدان دکوری چند ضلعی

وجود یک گلدان دکوری در منزل تاثیر زیادی در زیبایی چیدمان منزل دارد. برای داشتن یک گلدان زیبا نیازی نیست که هزینه زیادی کنید. در این مطلب از مجله دلتا به آموزش ساخت گلدان دکوری چند ضلعی به‌صورت خیلی ارزان و آسان می‌پردازیم.

گلدان چند ضلعی شیشه ای و مدرن

گلدان‌های چند ضلعی نسل جدید گلدان‌های رومیزی هستند که جنبه دکوری داشته و کاملا مدرن هستند. این مدل گلدان‌های جدید برای گل‌های طبیعی، گل‌های مصنوعی، کاکتوس و سایر گیاهان مناسب بوده و روی میز مانند یک وسیله دکوری جذاب جلب توجه می‌کنند. البته گلدان‌های چند ضلعی مدل‌های دیواری و آویز هم دارند.

گلدان چند ضلعی

آموزش ساخت گلدان دکوری چند ضلعی با هزینه خیلی پایین و سریع

با وسایلی ساده، ارزان و در دسترس می‌توانید یک گلدان زیبا برای خانه خود بسازید. این گلدان‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند. این گلدان برای افرادی که منزل آن‌ها کوچک است و جای کمی دارند انتخاب مناسبی است.

ساخت گلدان دکوری چند ضلعی

وسایل مورد نیاز برای ساخت گلدان دکوری چند ضلعی

  • نی‌
  • سیم گل
  • انبردست
  • اسپری رنگ

مرحله اول آموزش ساخت گلدان دکوری چند ضلعی

برای شروع ابتدا با رد کردن سیم در نی‌ها و چرخاندن آن‌ها به هم شروع کنید تا زمانی که سه ضلع مختلف به‌دست بیاورید که در قسمت پایین تا حدودی صاف باشند.

مرحله دوم

چندین نی را روی یک سیم ببندید و سپس به‌جای اینکه بخواهید سیم‌ها را به هم بچرخانید در هر نقطه اتصال، آن را خم کنید تا سریع‌تر حرکت کند.

مرحله سوم

به پیچاندن و ساختن ادامه دهید تا زمانی که از شکل خود راضی باشید. برای اینکه خانه‌ای زیبا و شیک داشته باشید به مطلب دیگر این کارها را در دکور خانه انجام ندهید! سر بزنید.

مرحله چهارم

مقداری اسپری رنگ متالیک بردارید و کل سطح را بپوشانید. می‌توانید از رنگ طلایی برنزی استفاده کنید چرا که ظاهری زیبا و جذاب به گلدان شما می‌دهد.

می‌توانید از کاکتوس‌های کوچک پلاستیکی یا گلدان‌های پلاستیکی یا واقعی برای قرار گرفتن در داخل گلدان استفاده کنید. امیدوار هستیم از ساخت گلدان دکوری چند ضلعی لذت برده باشید و دکوری زیبا و جذاب داشته باشید.

ساخت گلدان دکوری چند ضلعی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبلمان منزل را زیبا و شیک کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. shade

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۹ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۳۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۴۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…