این وسایل در دکور ورودی منزل ضروری هستند

۸
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تجربه اولین حضور در برخی از مکان‌ها هنگام ورود تا مدت‌ها در ذهن انسان باقی می‌ماند.
چیدمان مناسب در ورودی منزل

ورودی خانه نخستین فضایی است که می‌تواند باعث ایجاد حس خوب و جلب توجه افراد شود. چیدمان مناسب در ورودی منزل تاثیر بسزایی در دعوت کنندگی و ایجاد تاثیر ماندگار در ذهن افراد به‌عنوان فضایی خاص و زیبا دارد. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از آینه در ورودی

آینه باعث روشن‌تر نشان دادن محدوده ورودی و همچنین بزرگ‌تر نشان دادن فضا می‌شود. اگر فضای ورودی خانه شما کوچک است با استفاده از آینه می‌توانید آن را بزرگ‌تر نشان دهید. آینه  عنصر مهمی در ورودی خانه است. بهتر است از آینه‌هایی ساده و در سبک مینیمال برای ورودی استفاده شود و از آینه‌هایی در سبک کلاسیک پرهیز شود چرا که زیبایی ورودی در سادگی آن است.

چیدمان مناسب در ورودی منزل

جاکفشی و کمد

یکی از ایده های چیدمان مناسب ورودی منزل استفاده از کمدها و جاکفشی‌ها است. جاکفشی‌ها امروزه علاوه بر کاربرد اصلی آن‌ها فضای مناسبی برای نگهداری از اکسسوری‌ها و وسایل تزیینی هم هستند. جاکفشی‌های چوبی از پرطرفدارترین مبلمان برای ورودی خانه به‌شمار می‌روند.

رنگ جاکفشی با توجه به دکور کل ورودی حائز اهمیت است. مکان قرارگیری جاکفشی معمولا راهروی ورودی است. همان‌طور که می‌دانیم جاکفشی برای جلوگیری از نامنظم بودن ورودی و رعایت بهداشت خانه الزامی است.

چیدمان مناسب در ورودی منزل

گیاهان و گلدان‌های زیبا

گیاهان به‌طور کلی باعث ایجاد فضایی آرامش‌بخش در هر فضایی می‌شود و می‌توان با استفاده از آن‌ها در ورودی به ایجاد این حس پرداخت. می‌توان بخشی از ورودی را به چند گلدان سایز متوسط یا یک گلدان سایز بزرگ در گوشه اختصاص داد. گیاهان در ورودی باعث افزایش انرژی مثبت و ایجاد حس تازگی هستند. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می‌کند سر بزنید.

گیاهان و گلدان‌های زیبا

آویز لباس و جاکلیدی

رخت آویز از مبلمان اصلی هر ورودی به‌شمار می‌رود. برای استفاده راحت هنگام ورود به خانه و آویز کردن لباس‌ها و برداشتن لباس هنگام خروج یک رخت آویز هر چند کوچک در ورودی نیاز است.

قاب عکس و تابلو

برای جلب توجه بیشتر بازدید کننده‌های خانه خود می‌توانید از قاب عکس‌ها در ابعاد کوچک و متوسط در فضای ورودی استفاده کنید. همچنین می‌توانید دیوار را با تابلوهای هنری، دیوارکوب و ساعت دیواری کمی آراسته‌تر کنید.

قاب عکس و تابلو

عنصر فرش و کفسازی ورودی

برای افزودن روح تازه به فضای ورودی می‌توان از فرش یا قالیچه‌ای با رنگ‌هایی مطابق یا متضاد با دکوراسیون کلی ورودی استفاده کرد. می‌توان با توجه به مبلمان موجود از انواع فرش‌های مستطیل، مربع یا دایره استفاده کرد. استفاده از فرش را در فضای ورودی اهمیت خاص خود را دارد.

عنصر فرش و کفسازی ورودی

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه کوچک شما باید این وسایل را داشته باشد را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۴۰ ب٫ظ

  5. یکی

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ب٫ظ

    اون سگ هم دیگه ازین به بعد جزو چیدمان محسوب میشه؟ آخردنیا میشه یه دره تو انتخاب عکس ها دقت کنید ؟

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      در حال حاضر نگهداری از حیوانات خانگی بسیار رایج است. این سنگ فقط بخشی از تصویر بوده و در هیچ کجای مطلب به این موضوع اشاره نشده که جزو چیدمان است.

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…