زیباترین شهرهای سوئیس را از نزدیک ببینید

۳
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در برخی از این شهرها می‌توانید تاریخ سوئیس را ببینید و در میان خیابان‌های قدیمی و ‏باستانی آن قدم بزنید و در برخی دیگر تفریحاتی نظیر کوهنوردی انجام دهید.
زیباترین شهرهای سوئیس

سوئیس یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است که با وجود کوچک بودنش زیبایی‌های طبیعی و دست نخورده بسیاری دارد. سرزمینی که جدا از سرسبزی بی‌مانندش توسط کوه‌های آلپ محصور شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری را جلوه می‌دهد. زیباترین شهرهای سوئیس بدون شک شما را به وجد می‌آورند و زیبایی‌شان در ذهن‌تان می‌ماند. با مجله دلتا همراه باشید.

زوریخ

‏‏‏‏زوریخ هم زیباترین شهر سوئیس و هم دروازه ورود به کشور سوئیس برای اکثر گردشگران سراسر دنیا محسوب می‌شود. در حقیقت زوریخ یکی از مقاصد مهم ‏گردشگری در دنیا است. از همین جهت معمولا گردشگران در تور سوئیس حتما از این شهر بازدید می‌کنند.

شهرهای سوئیس

زرمات ‏

زرمات شهر کوچکی است که در میان اسکی‌بازها محبوبیت زیادی دارد. زیرا بلندترین کوه‌های سوئیس در این شهر قرار گرفته‌اند و بسیاری ‏از افرادی که عاشق اسکی هستند زمستان‌ها به این شهر می‌آیند، اما باید بدانید که زرمات یکی از معدود شهرهای اروپایی است که در تمام روزهای سال می‌توان در آن از ورزش اسکی لذت برد.

زرمات

‏اینترلاکن

اینترلاکن در گذشته به‌عنوان مرکز تولید و ساخت ساعت مچی شناخته می‌شد، اما امروزه بیشتر به عنوان یک شهر دیدنی در سوئیس ‏مشهور است، به طوری که عمده درآمد این شهر از طریق خدمات توریسم تامین می‌شود. بسیاری از گردشگران به این شهر کوچک سفر می‌کنند تا از هوای خوب آن لذت ببرند و مناظر زیبای کوهستانی را ‏مشاهده کنند.

زیباترین شهرهای سوئیس

ژنو ‏

طرفداران طبیعت می‌توانند از شهر ژنو بسیار لذت ببرند چرا که ژنو یک شهر “سبز” است که ۲۰ درصد از فضای شهر به ‏پارک‌ها اختصاص یافته به همین دلیل نام مستعار «شهر پارک‌ها» را نیز برای آن انتخاب کرده‌اند. علاوه بر آن ژنو شهری‌ است که به ‏راحتی می‌توانید آن را با دوچرخه بگردید، همچنین با قایق به روی رودخانه زیبا و دیدنی ژنو به گردش بپردازید.

ژنو

لوزان یکی دیگر از زیباترین شهرهای سوئیس

لوزان چهارمین شهر بزرگ سوئیس و دومین شهر بزرگ کنار رودخانه ژنو است، بنابراین قایقرانی از مهم‌ترین تفریحات این شهر به شمار می‌‎رود. جالب است بدانید اگر به‌دنبال رتبه‌بندی بهترین شهرهای کوچک جهان باشید، نام لوزان را همواره در بالای لیست خواهید دید. اگر به این شهر سفر می‌کنید حتما از موزه المپیک آن دیدن کنید.

اگر به جاذبه‌های گردشگری علاقه دارید، جاذبه‌های دیدنی جاده هراز را بخوانید.

زیباترین شهرهای سوئیس

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب گردشگری بزرگترین چرخ و فلک دنیا کجاست را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. زهره

    ۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۱۹ ب٫ظ

    سلام خیلی ممنون از نمایش این شهرهای زیبا فیلم کپنهاگ هم خیلی جالب بود ممکنه در باره کشور سوییس و تاریخ آنهم فیلیمی بگذارید متشکر میشوم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…