چگونه با دمنوش دارچین لاغر شویم

۹
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه ما دوست داریم وزن ایده‌آلی داشته باشیم اما متاسفانه انتظار معجزه داریم. رژیم‌های سریع و سخت عوارض خطرناکی ایجاد می‌کنند. اما چگونه بدون عوارض خطرناک بیش‌ترین وزن را کم کنیم؟
دمنوش دارچین برای لاغری

اگر به دنبال کاهش وزن سالم و درست هستید، در کنار رژیم غذایی مناسب می‌توانید از دارچین برای لاغری استفاده کنید. مجله دلتا در این مطلب به شما خواهد گفت دمنوش دارچین برای لاغری چگونه عمل می‌کند و چطور می‌توانید آن را وارد رژیم غذایی لاغری خود نمایید.

مزایای دارچین

دارچین یک گیاه معطر و بسیار خوش‌طعم است که سالیان سال برای موارد مختلف مثل درمان انواع بیماری‌ها، طعم و عطر دادن به انواع شیرینی، دسر و غذاها استفاده می‌شده است.

دارچین دارای خواص ضد میکروبی و ضد انگلی است و آنتی‌اکسیدان‌های قوی دارد. به همین علت از ماسک دارچین برای پوست نیز به‌منظور جوان‌سازی و درمان بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. از طرفی مصرف آن به‌صورت روزانه می‌تواند فشارخون و کلسترول را کاهش دهد. به‌علاوه یک چربی سوز عالی محسوب می‌شود.

دمنوش لاغری

چگونه دارچین برای لاغری به ما کمک می‌کند؟

دارچین یک خوراکی مناسب برای گنجاندن در رژیم غذایی لاغری است. این داروی معطر به‌خوبی می‌تواند چربی‌های زیرپوستی مانند چربی‌های نواحی شکم و ران که سرسخت هستند را از بین ببرد. البته همه روش‌های طبیعی برای ایجاد یک نتیجه عالی و مطلوب نیاز به مداومت و صبر و حوصله دارند؛ اما خوبی این روش‌ها این است که عوارض جانبی نداشته و به‌صورت طولانی‌مدت پایدار هستند.

چای دارچین ضد امیکرون

چگونه دارچین برای لاغری را در رژیم غذایی خود قرار دهیم؟

دارچین علاوه بر چربی سوزی می‌تواند ورم معده و نفخ را کاهش دهد. برای این کار به‌صورت روزانه از دم‌نوش دارچین استفاده کنید. این ادویه شیرین و خوش‌طعم به‌خوبی میزان سوخت‌وساز بدن شما را افزایش می‌دهد. به‌علاوه سطح قند خون را تنظیم کرده و عملکرد انسولین را بهبود می‌بخشد. خود عملکرد انسولین نیز در اضافه‌وزن نقش مهمی دارد.

طبق نتایج یک مطالعه، دارچین می‌تواند در از بین بردن چربی‌های احشایی نیز موثر باشد. چربی‌های احشایی چربی‌هایی هستند که درون بافت‌ها قرار دارند و باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شوند.

بااین‌حال به این نکته نیز توجه داشته باشید که دارچین فقط یک کمک‌کننده است و نمی‌تواند جای رژیم متعادل و ورزش منظم را برای رسیدن به وزن ایده آل پر کند؛ اما به‌هرحال می‌تواند یکی از عادت‌های غذایی سالم باشد که با هدف داشتن سلامت و وزن متناسب در رژیم شما قرار بگیرد.

عسل طبیعی ضد امیکرون

طرز تهیه دمنوش دارچین برای لاغری

در اینجا ساده‌ترین روش افزودن دارچین برای لاغری به برنامه کاهش وزن شما را توضیح می‌دهیم.

مواد موردنیاز

  • یک فنجان آب
  • یک قاشق چای‌خوری عسل
  • یک‌تکه لیموی تازه
  • ۱ عدد چوب دارچین (بهتر است برای مطمئن بودن از خالصی دارچین از چوب آن به چای پودرش استفاده کنید.)

دمنوش دارچین و عسل برای لاغری

نحوه درست کردن چای‌دارچین

یک چوب دارچین را در آب بجوشانید تا عطر آن بلند شود. سپس آب یک لیموی تازه را گرفته و همراه با یک قاشق چای‌خوری عسل داخل آب جوش معطر شده با دارچین بریزید. حالا دمنوش لاغری شما آماده است و می‌توانید نوش‌جان‌ کنید.

اگر طعم این دمنوش برایتان تکراری شد می‌توانید از ادویه‌های چربی سوز دیگر نیز مانند زنجبیل، فلفل، هل و نعناع به همراه آن استفاده نمایید.همچنین می‌توانید از دارچین به‌عنوان ادویه اصلی غذا استفاده کنید اما نتیجه دم‌نوش عسل و دارچین بیشتر خواهد بود.

طرز تهیه دمنوش دارچین برای لاغری

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب این دمنوش خانگی امیکرون را نابود می‌کند را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  3. شروین

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۳ ب٫ظ

    سلام خواص دارچین رو من نمیدونستم و اطلاعات خوبی کسب کردم

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۶ ب٫ظ

      با سلام، ممنون از همراهی شما 🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۴۷ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۰۴ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…