۶ ایده تزیینی مینیمال که برای هر فصلی مناسب هستند

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روش‌های ساده‌ای برای تزیین منزل وجود دارد که حسابی خانه شما را زیبا می‌کند. ایده‌های خلاقانه مذکور دراین مطلب منزل خود را زیبا‌تر کنید.
ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین منزل

تزیین منزل با راه‌های ساده یکی از ایده های جالب و خلاقانه است که کاربردهای زیادی در زیبایی منزل دارد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به معرفی ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین منزل بپردازیم.

ظروف تزیینی

همیشه یک ظرف تزیینی روی میز عسلی، طاقچه یا اپن آشپزخانه داشته باشید. ظرف تزیینی خود را می‌توانید در پاییز با مخروط کاج و آجیل، در تعطیلات و جشن‌ها با اشیای جذاب مثل توپ‌های کوچک دکوری و در مواقع دیگر سال با میوه‌های همان فصل مثل لیموترش برای تابستان پر کنید. کاربردی‌ترین این ظروف، پهن و کم عمق هستند و بهترین رنگ برای اینکه اشیای داخل آن‌ها جلوه‌گر شود، رنگ سفید است.

ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین منزل

گلدان بلند شیشه‌ای

گذاشتن گل‌های مخصوص فصل، شاخ و برگ درختان و المان‌های طبیعی مثل صدف‌ها، یکی از سریع‌ترین راه‌های نشان دادن عناصر مربوط به فصل و منطقه زندگی شما در دکور است. ظرف استوانه‌ای شکل شیشه‌ای همزمان برای قرار دادن همه این موارد کاربرد دارد.

ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین منزل

جاشمعی‌های شیشه‌ای

این جاشمعی‌ها را می‌توان داخل خانه، راهرو، راه‌پله و حتی حیاط و بالکن به‌عنوان جایی مخصوص شمع استفاده کرد و با چند عدد از آن‌ها روشنایی قابل قبول و شاعرانه‌ای به شب‌های تاریک بخشید. می‌توانید این جاشمعی‌ها را خالی و بدون هیچ تزئیناتی استفاده کنید یا عنصری از هر فصل به آن اضافه کنید. مثلا در تابستان می‌توانید ماسه و در پاییز برگ‌های نارنجی و زرد کنار شمع بگذارید.

جاشمعی‌های شیشه‌ای

سبد سیمی

سبدی سیمی در زمستان، در کنار شعله‌های آتش شومینه هماهنگی زیبایی ایجاد کرده و خانه را شیک می‌کند. در تابستان می‌توان همین سبد را با پارچه‌های رنگارنگ پر کرد. این سبدها در پاییز جای خوبی برای گذاشتن پتوهای سبک و کوچک و بافتنی هستند. البته موارد گفته شده تنها کاربردهای سبد سیمی نیستند و می‌توان برای جمع کردن اسباب بازی، آلبوم و دیگر وسایل دم دستی هم از آن‌ها استفاده کرد.

سبد سیمی

سینی پذیرایی

یکی از ده ایده دکوراسیونی برای تمام فصول که بسیار ساده و در عین حال کاربردی است، وسیله‌ای است که همیشه جلو چشمان ما قرار دارد و به آن توجه نمی‌کنیم. معمولا ما از سینی برای پذیرایی در مهمانی و سرو چای، قهوه، شربت و استفاده می‌کنیم اما سینی، کاربردهای دیگری هم دارد. می‌توان سینی را روی میز پذیرایی گذاشت و درون آن را با اشیای موردعلاقه مثل کتاب پر کرد. برای اینهک چیدمان خاص و متفاوتی را در منزل خود تجربه کنید به مطلب بدون مبلمان، خانه‌ای شیک و زیبا داشته باشید! سر بزنید.

سینی پذیرایی

گلدان مجسمه‌ای

علاوه بر گلدان‌های شیشه‌ای بلند که بالا درموردش حرف زدیم، گلدان‌های مجسمه طور با تک شاخه‌هایی از گل درون آن ها هم وسایل تزیینی زیبایی هستند. این گلدان‌ها را می‌توان هرجای خانه جا داد و چه پر و چه خالی ملیح و دوست داشتنی هستند. رنگ این گلدان‌ها را می‌توانید با توجه به دکوراسیون خانه انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی با همه چیز هماهنگ می‌شوند و زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و البته بیشتر به مجسمه و اثری هنری می‌مانند.

گلدان مجسمه‌ای

پیشنهاد مطالعه: مطلب مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه شما را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…