۷ ترفند بی‌‌نظیر برای پاکسازی منزل از انرژی منفی

۱۰
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قطعا بودن در خانه‌ای که بوی خوبی دارد و سرشار از انرژی مثبت است، لذت بخش و دلنشین است. رایحه‌های خوب شاخص‌های انرژی و حال خوب هستند.
پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی

اگر هنوز در مورد پاکسازی فضای منزل چیزی نشنیده‌اید، احتمالا با جنبه‌هایی از این عمل جذاب روبه‌رو شده‌اید. به احتمال زیاد درباره سوزاندن مریم گلی یا بخور دادن به‌عنوان راهی برای آماده کردن خانه برای ساکنین جدید شنیده‌اید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی می‌پردازیم.

تغییر چیدمان و دکوراسیون

یکی از راهکارهای پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی تغییر چیدمان است. انرژی منفی برای اینکه باقی بماند نیاز به اشیاء و وسایل دارد. برای همین باید دکور خانه را هر از چند گاهی تغییر دهید. حتی فقط تغییر چیدمان مبلمان کافی است تا انرژی منفی را دور کند. دست کم ماهی یک بار مبلمان را کمی حرکت دهید. برای اینکه چیدمان زیباتری در منزل داشته باشید به مطلب هرگز این ۵ وسیله را در چیدمان نشیمن به‌کار نبرید سر بزنید.

پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی

سنگ یاقوت ارغوانی

یاقوت ارغوانی یا آمیتیست، از ارزشمندترین و پرطرفدارترین نوع یاقوت‌ها به‌شمار می‌رود. با توجه به اینکه اتاق نشیمن قسمت اصلی خانه را تشکیل می‌دهد و اعضای خانواده بیشتر وقت خود را در این قسمت از خانه سپری می‌کنند. بنابراین می‌توان با به‌کار بردن این سنگ ارزشمند در قسمت‌هایی از اتاق نشیمن، به افزایش روابط صمیمانه اعضای خانواده کمک کرد و همچنین از انرژی مثبتی که منتشر می‌کند، نهایت استفاده را برد.

شمع‌های معطر روشن کنید

شمع‌ معطر یکی دیگر از راه‌های طبیعی برای پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی است. بهترین جایگاه استفاده آن، فضاهای کوچک یا بسته مانند حمام یا اتاق خواب است. این را در نظر داشته باشید که از شمع‌ معطر بدون عطرهای مصنوعی استفاده کنید. همچنین بهتر این است که از شمع موم استفاده کنید که انرژی شفابخش، تصفیه‌کنندگی و تسکین‌دهندگی آن بیشتر است.

پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی

از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

رنگ‌های تیره و غنی سرشار از شخصیت هستند. گاهی وقتی زندگی شما را حسابی خسته کرده تاثیر این رنگ‌ها برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش کاملا برعکس می‌شود. از هر چیز تیره‌ای دور بشوید چون حس منفی را انتقال می‌دهد و همچنین باعث می‌شود فضا کوچک‌تر به‌نظر بیاید.

از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

از گیاهان گل‌دار در خانه استفاده کنید

یکی از روش‌های پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی استفاده از گیاهان گل‌دار است. استفاده از این گیاهان بهترین راه برای آوردن رایحه طبیعی به فضای خانه است. می‌توانید از گیاهان گل‌داری مانند یاسمن، سنبل، گاردنیا و شکوفه‌های درخت لیمو نگهداری کنید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب با این ترفندها دکور جدیدی به خانه خود بدهید سر بزنید.

گیاهان گل‌دار در خانه

لوازم دکوری دایره‌ای شکل

بعضی از لوازم و وسایل دکوری هستند که در طراحی آن‌ها از اشکال دایره‌ای استفاده شده است، هر چند ممکن است که اندازه و مقیاس آن‌ها کوچک باشد اما تاثیرات بزرگی در دکوراسیون داخلی می‌گذارند. همین که در فضا دایره وجود داشته باشد آرامش را به فضای خود می‌آورید.

لوازم دکوری دایره‌ای شکل

روغن‌های اساسی را در خانه‌ خود اسپری کنید

از پخش کننده‌ها  آروماتراپی (رایحه درمانی) برای معطر کردن خانه‌ خود استفاده کنید. پخش و اسپری روغن‌های اساسی در اتاق یا خانه، علاوه بر ایجاد خانه‌ای خوشبو، باعث ایجاد نشاط و شادی و سلامت شما نیز می‌شود.

پاکسازی فضای منزل از انرژی منفی

پیشنهاد مطالعه: مطلب دکوراسیون خانه لاکچری علی دایی +عکس  را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۱:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۴۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۲۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۴۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۴۸ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۰ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…