این رومیزی‌ها خانه شما را متحول می‌کنند

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این نکته را به خاطر داشته باشید، پارچه‌‎ای که شما به‌عنوان رومیزی مورد استفاده قرار می‌‎دهید به اندازه دیگر وسایل دکوری خانه شما در چشم بوده و تاثیر به‌سزایی در دکور داخلی آپارتمان شما دارد.
مدل های شیک و مدرن رومیزی در منزل

برای داشتن خانه‌ای زیبا با دکوراسیونی منحصربه‌فرد لازم است به تمام نکات ریز چیدمان در داخل خانه دقت کنید. رومیزی و پارچه مناسب برای آن، یکی دیگر از آن نکاتی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد و نباید به سادگی از کنار آن گذشت. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های شیک و مدرن رومیزی در منزل می‌پردازیم.

رومیزی ترمه

رومیزی ترمه یکی دیگر از انواع پارچه‌هایی است که در ایران برای رومیزی استفاده می‌‎شود. درحال حاضر باید ترمه را یکی از اصیل‌‎ترین پارچه‌های ایرانی دانست که طرح‌های زیبایش آن را منحصربه‌فرد کرده است. پارچه ترمه انواع مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به چهارقدی، راه راه، اتابکی، اتابکی، کشمیری، زمردی، یزدی و غیره اشاره کرد. رومیزی ترمه از همان زمانی که این پارچه ایران شروع به بافته شدن کرد، کاربرد داشته است.

مدل های شیک و مدرن رومیزی در منزل

رومیزی راه‌راه

یکی دیگر از مدل های شیک و مدرن رومیزی در منزل رومیزی راه‌راه است. رومیزی‌های راه‌راه اگرچه یک طرح بیشتر ندارند اما در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. این رومیزی‌ به ‎دلیل قیمت مناسبی که دارد برای خانه‌ها مناسب است و باید آن را به‌عنوان یکی از پرکاربردترین انواع رومیزی در ایران دانست.

مدل های شیک و مدرن رومیزی در منزل

رومیزی هندی

یکی دیگر از انواع رومیزی‌ها، رومیزی هندی است. رومیزی هندی یک نوع زرق و برق‌دار از رومیزی است. از آنجایی که این طرح رومیزی در ابتدا در کشور هندوستان تولید شده است نام رومیزی هندی را روی آن گذاشته‎اند. رومیزی هندی برای ست کردن با چیدمان کلاسیک بسیار مناسب است و به خانه و مبلمان کلاسیک جلوه ویژه‌ای می‌دهد اما ممکن است به‌دلیل همین زرق و برق نتوان آن را با هر نوع چیدمانی مثلا با دکوراسیون مدرن هماهنگ کرد.

رومیزی هندی

رومیزی گل‌دار

پارچه‌‎های گل‌دار با رنگ‌های شاد و دوست‌داشتنی از پارچه‌های مناسب برای رومیزی بوده و بسیار اشتهاآور هستند. بهتر این است که این پارچه‎‌های مناسب برای رومیزی گل‌گلی را در ترکیب با وسایل طرح‌دار مورد استفاده قرار دهید. رومیزی گل گلی در ترکیب با مبل‌های طرح و نقش دار بسیار زیبا و دلنشین خواهد شد. یک چیدمان شاد و سرزنده را می‎توانید با این مدل رومیزی‎ها در خانه خود ایجاد کنید. با استفاده از پارچه رومیزی گل‌گلی در اتاق ناهارخوری خود، دیگر غذای خود را با اشتها بخورید و لذت ببرید. نکات بیشتر در مورد چیدمان منزل را در مطلب

۷ عادت‌ غلط در چیدمان که دکور منزل را زشت می‌کند بخوانید.

رومیزی گل‌دار

رومیزی مخملی

پارچه‌های مخملی یکی دیگر از پارچه‌های مناسب برای رومیزی هستند. پارچه رومیزی مخملی از زیباترین مدل‌های رومیزی خواهد بود و نظر هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. شما می‌‎توانید با استفاده از یک پارچه رومیزی مخملی شیک به میز خود شکوه و زیبایی ببخشید. استفاده از یک رومیزی مخملی می‌‎تواند میز شما را بی‌نظیر سازد.

رومیزی مخملی

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز مبلمان منزل را اینگونه نچینید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۵۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…