چطور موهای پرپشت داشته باشیم؟

۱۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اینکه شما موهای پرپشت داشته باشید بدون شک یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هر فرد می‌باشد. هر فردی که موهای کم پشت دارد و یا اینکه موهای او نازک است به دنبال روش‌های پرپشت کردن موها است.
Untitled 1 136 چطور موهای پرپشت داشته باشیم؟

شما باید بدانید برای اینکه موهای پرپشت و زیبا داشته باشید چه روش‌هایی را بهتر است انجام دهید. برای اینکه با این روش‌ها آشنایی بیشتری داشته باشید در این مطلب از مجله دلتا برخی از مهم‌ترین روش‌ها را معرفی می‌کنیم.

روش‌های داشتن موهای پرپشت

استفاده کردن از محصولات طبیعی

برخی از افراد امکان دارد از محصولاتی استفاده کنند که ارزان قیمت هستند. این محصولات به ریشه و ساقه مو آسیب وارد می‌سازند. شما زمانی که می‌خواهید موهای خود را زیباتر و پرپشت تر نمایید باید به محصولاتی که برای این کار استفاده می‌کنید دقت بسیاری داشته باشید.
موهای پرپشت

تغذیه سالم و موهای پرپشت

از دیگر روش‌هایی که برای زیبایی موهای پرپشت مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از پزشکان این راهکار را توصیه می‌کنند تغذیه سالم می‌باشد. در واقع بدون شک همه شما به خوبی می‌دانید که تغذیه در زیبایی مو، پوست و غیره تاثیر دارد، به همین دلیل باید به تغذیه و خوراکی‌هایی که به صورت روزانه میل می‌کنید توجه بسیار زیادی داشته باشید.

بیش از حد از سشوار و اتو مو استفاده نکنید

از دیگر راهکارهایی که برای داشتن موهای پرپشت توصیه می‌شود و باید به آن اهمیت زیادی دهید، این است که بیش‌ازحد از سشوار و اتو مو استفاده نکنید، چرا که این وسایل برقی هستند و اگر شما به صورت روزانه از آن‌ها استفاده کنید، امکان دارد که موهای شما دچار موخوره شود و همین مسئله پرپشت بودن موهای شما را از بین خواهد برد.

مراقبت از موهای مرطوب

یکی دیگر از راهکارهایی که برای داشتن موهای پرپشت شما باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر موهای شما خیس است بگذارید آن‌ها خشک شوند و از زیر حوله آن‌ها را در بیاورید. موهایی که رطوبت دارند و خیس هستند را نباید شانه بزنید. موها زمانی که به خوبی خشک شدند و دیگر خیس نبودند با شانه ای که دنده‌های آن بزرگ است موهای خود را شانه بزنید.
موهای پرپشت

استفاده از روغن‌های طبیعی برای داشتن موهای پرپشت

نیازی نیست شما هر روز موهای خود را شستشو دهید و با شامپو موها را بشویید، البته این مورد به سلامت موی شما آسیب جدی وارد نمی‌کند. مسئله‌ای که در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد این است که بعد از هربار حمام کردن اگر از روغن‌های طبیعی استفاده کنید مو شما همیشه سالم خواهد ماند. همچنین اگر دارای موهای کم پشتی هستید با این روش موهای شما بسیار پرپشت‌تر خواهد شد. به همین دلیل بهتر است از روغن‌هایی مانند روغن نارگیل، روغن زیتون و غیره استفاده کنید.

کوتاه کردن مو باعث پرپشتی مو نمی‌شود

بسیاری از افراد برای اینکه موهای پرپشت داشته باشند بر این باور هستند که باید موهای خود را هر از چندگاهی کوتاه کنند. شما باید بدانید این باور بسیار غلط است و اصلا درست نیست.
موهای پرپشت
پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب نکات طلایی برای مراقبت از موهای فر را بخوانید.

۱۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  9. شیدا

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۴:۰۲ ق٫ظ

    بسیار عالی و مفید بود.

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۲۴ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ق٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۳۵ ب٫ظ

      ممنونم

      پاسخ

  13. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…