نکات طلایی برای مراقبت از موهای فر

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مراقبت از موی فر و وز به دلیل خشکی و شکنندگی کار آسانی نیست کسانی که موهای فر دارند باید نکاتی را رعایت کنند تا موهایشان زیباتر دیده شود.
Untitled 1 97 نکات طلایی برای مراقبت از موهای فر

مراقبت از انواع مو اهمیت بسیاری دارد اما مراقبت از موی فر به دلیل بافت موی فر نسبت به موهای دیگر متفاوت است. بدین معنا که این موها به آبرسانی بیشتری نیاز داشته و کمتر باید شسته شود. در این مطلب از مجله دلتا هر آنچه را که باید در روتین روزمره خود درخصوص نگهداری از موهای فر بدانید، توضیح می‌دهیم.

خانم‌ها برای مراقبت از موی فر بخوانند

روزهایی که موهای شما حالت نمی‌گیرند و روز بد مویی را تجربه می‌کنید آن‌ها را چرب کنید. می‌توانید از روغن‌های طبیعی یا روغن‌های شیمیایی مخصوص مو استفاده کنید.

قبل از کوتاه کردن موهای خود حتما با آرایشگر مشورت کنید؛ مو فر حساسیت زیادی در کوتاهی دارد و قطعا هر مدلی به مناسبی روی موهای شما خودش را نشان نمی‌دهد.

برای برس مو فر خود از انگشت استفاده کنید. استفاده از برس‌های ریز برای موهای شما سبب پف کردن موها می‌شود. از انگشتان دست در لا به لای موها برای شانه زدن استفاده کنید.

مراقبت از موی فر

در جهت مراقبت از موی فر بعد از حمام کردن حتما از حالت دهنده‌ها و نرم کننده‌ها استفاده کنید. با این کار فرهای مو به زیبایی و بدون وز شدن خود را نشان می‌‌دهند. همچنین این کار به بافت مو فر کمک می‌کند.

صبور باشید و بپذیرید که جنس موهای شما به این صورت است و هیچ راه دیگری برای تغییر دایمی آن نیست. برای مراقبت از موی فر به حساسیت و نگهداری بیشتری نیاز است.

برای مراقبت از موی فر هیچوقت آن را با گره و کش محکم نبندید. بلکه در طول روز به ساقه موها استراحت دهید تا اکسیژن به آن‌ها برسد و تحت فشار نباشند.

اتو کردن موها گاهی کمک کننده است. صبحی که از خواب بیدار شدید و مشاهده کردید که فرهای مو حالت خود را از دست داده‌اند به راحتی از اتوی مو برای صاف کردن آن‌ها استفاده کنید.

اجازه دهید مو فر شما به صورت طبیعی خشک شوند چرا که استفاده از سشوار باعث پف کردن موهای شما می شود و همچنین با خشک کردن آن‌ها موها را شکننده و آسیب پذیر می‌کنند.

مراقبت از موی فر

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب درمان موخوره با ترفندهای معجزه‌آسا را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۳ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۴۹ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…