در مهمانی‌های زمستانه چه بپوشیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قطعا انتخاب لباس در مهمانی‌های زمستانه با چالش‌هایی همراه است و شما باید موارد زیادی را درنظر بگیرید، از جمله این‌که لباس شما گرمای لازم را داشته باشد.
Untitled 1 132 در مهمانی‌های زمستانه چه بپوشیم؟

زمستان امسال هم از راه رسید و ما روزهای سرد و شب‌های بلندی را در پیش داریم. قطعا در این فصل، شب‌هایی وجود دارد که به یک مهمانی مهم دعوت می‌شوید. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم برخی نکات در انتخاب لباس های زمستانه مناسب مهمانی را بیان کنیم.

لباس های زمستانه مناسب مهمانی‌های فصل زمستان

بافت‌های زمستانه

بافت‌های زمستانی همیشه ترند هستند و هیچگاه از مد نمی‌افتند. این بافت‌ها بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستانی هستند. با پوشیدن بافت هم از مهمانی لذت ببرید و هم استایل زیبایی را به خود هدیه کنید. لباس‌های بافت انواع مختلفی دارند مثل کوتاه، بلند، اورسایز و کراپ که با توجه به سلیقه خود، می‌توانید لباس مورد نیاز خود را تهیه کنید و آن را بپوشید. بافت خود را با شلوار جین جذب و نیم بوت امتحان کنید و از استایل خود لذت ببرید.

لباس های زمستانه

دامن مینی، ترند جذاب لباس های زمستانه امسال

دامن مینی از جمله لباس‌های جذاب برای مهمانی‌های زمستانه است. اگر خیلی اهل مد و فشن هستید، دامن مینی را برای مهمانی خود تهیه کنید. چون وقتی قسمتی از پای شما دیده شود، جذابیت شما دوچندان می‌شود. بهتر است برای مهمانی زمستانی خود، پارچه‌ ضخیمی را انتخاب کنید تا سرما نخورید. دامن مینی را با یک جفت بوت بلند ست کنید.

لباس های زمستانه

کت و دامن یا کت و شلوار

اگر به استایل و شیک بودن خود اهمیت می‌دهید، همیشه یک دست کت و شلوار یا کت و دامن آماده داشته باشید. کت ظاهر شما را بسیار شیک و جذاب می‌کند و برای مهمانی‌های رسمی انتخاب مطمئنی است. کتی تهیه کنید که ست کردن آن با لباس‌های مختلف راحت باشد. مدل بسیار ساده و رنگ خنثی انتخاب کنید تا ست کردن آن راحت باشد. می‌توانید کت خود را با دامن و شلوار مناسب آن ست کنید.

کراپ، ترند لباس های زمستانه

اگر با کراپ آشنایی ندارید، به بلوزها و کت‌هایی که کمی کوتاه‌تر از حد معمول هستند، کراپ می‌گویند. کراپ خود را با دامن مینی و بوت بلند ست کنید تا تمام توجه‌ها را به خود جلب کنید.

یقه اسکی، جذاب همیشگی

یقه اسکی همیشه مد است و همیشه از لباس های زمستانه محبوب است. اگر عاشق یقه اسکی هستید، وقت را تلف نکنید و تا زمانی که هوا سرد است، آن را بپوشید. از مزایای یقه اسکی این است که گردن را هم گرم نگه می‌دارد و در روزهای سرد حس خوبی به شما می‌دهد. بلوز یقه اسکی را با دامن مینی و شلوار جین جذب ست کنید و جذاب‌تر از همیشه ظاهر شوید.

لباس‌های اورسایز ترند

نوبتی هم که باشد، نوبت لباس‌های اورسایز است. لباس‌های اورسایز در پاییز و زمستان امسال هم مانند فصل‌های گرم سال، دوباره مد هستند. با توجه به این موضوع، می‌توانید یکی از آیتم‌های استایل خود را اورسایز انتخاب کنید. شلوار بگی در زمستان امسال همچنان ترند است و می‌توانید به راحتی آن را با لباس‌های مختلف ست کنید. اگر هم دوست دارید می‌توانید بافت یا دورس اورسایز تهیه کنید و با شلوار جذب و یا دامن مینی ست کنید.

لباس های زمستانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه جدیدترین مدل پالتو زمستانی امسال را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…