خانم‌های شیک پوش این ۵ کار را انجام نمی‌دهند

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه ما خانم‌هایی را می‌شناسیم که همیشه شیک پوش هستند با اینکه شاید هزینه خیلی زیادی هم صرف خرید لباس نکنند اما همیشه قابل تحسین لباس می‌پوشند.
Untitled 1 76 خانم‌های شیک پوش این 5 کار را انجام نمی‌دهند

بسیاری از خانم‌ها می‌پندارند رمز شیک پوشی در پوشیدن لباس‌های فاخر و گران‌قیمت است اما باید بدانید هرچند این لباس‌ها تاثیرگذار هستند اما بسیاری از نکات وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید هیچگاه یک خانم شیک پوش و جذاب به نظر نمی‌رسید. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی این نکات می‌پردازیم.

یک خانم شیک پوش چه نکاتی را باید رعایت کند؟

دنبال کردن یک مد تنها به این دلیل که مد است

خانم‌های با استایل هیچگاه این اشتباه را مرتکب نمی‌شوند که هر زمان روندی به وجود آمد آن را دنبال کنند. بلکه سبک و سیاق خود را برای لباس پوشیدن دارد. حتی اگر تمام دنیا هم از یک مد پیروی کنند زمانی که ببیند آن مناسبش نیست امتحانش نمی‌کند.

خانم شیک پوش

برای دیگران لباس پوشیدن

بسیاری از خانم‌ها هستند که می‌گویند چون همسرم دوست دارد فلان چیز را می‌پوشم اما روز بعد چون دوستش چیز دیگری دوست دارد آن را می‌پوشد و به همین منوال در هر مکانی که می‌رود تنها برای دیگران لباس می‌پوشد یا حتی گاهی برای خودنمایی و نشان دادن آن چیزی که نیست دست به کارهایی می‌زند که یک خانم با استایل هرگز این کار را نمی‌کند.

خانم شیک پوش با لباسی که متناسبش است

هر خانم شیک پوش قدر یک خیاط خوب را می‌داند. زیرا لباس هر چقدر هم گران‌قیمت باشد اما روی تن به خوبی نشیند هیچگاه زیبا نمی‌شود. بنابراین یک خانم شیک پوش هرگز نباید از لباس هایی که متناسبش نیستند استفاده کند. این تناسب می‌تواند براساس نوع اندام، گشادی و تنگی، رنگ و غیره باشد.

پوشیدن لباسی که در آن احساس راحتی نکند

این را باید بپذیریم که هیچگاه لباس‌های مهمانی به اندازه لباس‌های خانگی راحت نیستند اما در این حد هم ناراحت نباشد که تمام مهمانی به رفتن به منزل فکر کنید. ناراحتی لباس روی رفتار و روحیه شما نیز تاثیر می‌گذارد و هیچگاه شما در لباسی که برای شما راحت نیست زیبا نخواهید شد.

خانم شیک پوش

بدرفتاری با لباس‌ها

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که بعد از یک روز کاری پر مشغله به منزل که رسیدید تنها به دنبال لباس‌های راحتی هستید و لباس های بیرون خود را روی مبل‌ها و زمین تلمبار می‌کنید، بدانید که یک خانم شیک پوش و خوش لباس هرگز این کار را نمی‌کنند. به‌ویژه اگر برای انتخاب لباس تخود زمان و هزینه گذاشته باشید به درستی با آن‌ها برخورد می‌کنید.

خانم شیک پوش

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مشابه با این ترفندها در مهمانی‌های شب بدرخشید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۵ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۴۹ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…