جدیدترین مدل پالتو زمستانی امسال

۹
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از محبوب‌ترین انواع لباس‌ زمستانی، پالتو است. مدل‌های پالتو‌ها بسیار متنوع است و این تنوع در مدل پالتو زنانه بسیار بیشتر از مدل پالتو مردانه به چشم می‌خورد.
Untitled 1 102 جدیدترین مدل پالتو زمستانی امسال

تنوع مدل پالتو دخترانه زیاد است و هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید جدیدترین مدل پالتو دخترانه را بشناسید، کافی است نگاهی به این مطلب از مجله دلتا بیندازید تا خرید ساده‌ و به‌روزتری را تجربه کنید.

ترند مدل پالتو امسال

مدل پالتو دخترانه بلند

این مدل پالتو یکی از ترندهای اصلی امسال زمستان است که رنگ طوسی، کاراملی، شتری و کرم پرفروش‌تر از مدل‌های دیگر است. توصیه می‌کنیم پیش از خرید به یقه پالتو زنانه توجه کنید. امسال یقه بزرگ، جایگزین یقه گرد شده است که با پلیور زنانه یقه گرد به سادگی ست می‌شود. توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید خرید پالتو بلند دخترانه را تجربه کنید، حتماً به اندازه آستین‌های آن دقت کنید تا بلندتر از دستان شما نباشد.

مدل پالتو دخترانه

چهارخانه

اگر امسال نگاهی به عکس‌های ژورنال یا مزون‌ها بیندازید، متوجه می‌شوید که پارچه چهارخانه یا شطرنجی بازار را پر کرده است. پالتو دخترانه چهارخانه سفید و مشکی نیز یکی از مدل‌های پر فروش در ایران است که به نظر می‌رسد در پاییز و زمستان امسال در تن بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه دیده شود.

مدل پالتو دخترانه

خزدار

اگرچه مدل پالتو دخترانه خزدار در دو سال گذشته مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما امسال نیز در گروه مدل لباس زنانه خاص قرار دارد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید یک استایل خاص و متفاوت را تجربه کنید، خرید پالتو خزدار دخترانه را فراموش نکنید.

مدل پالتو دخترانه

چرم

پاییز و زمستان امسال، شاهد فروش بالای شلوار و پالتو چرم زنانه خواهید بود. این مدل لباس زنانه که از لباس‌های دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است، ظاهری بسیار فاخر و چشمگیر دارد و استایل شما را متفاوت و مدرن خواهد کرد.

مدل پالتو دخترانه نوجوان

پلنگی

اگر می‌خواهید یک پالتو دخترانه شیک و جدید تهیه کنید، در خرید پالتو دخترانه پلنگی تردید نکنید. این مدل پالتو ظاهری بسیار جذاب دارد که توجه خانم‌های سخت‌پسند و مدرن را به خود جلب می‌کند.

مدل پالتو دخترانه جدید

مدل پالتو تدی دخترانه

پالتو تدی دخترانه که در دنیا به نام Teddy Bear یا خرس عروسکی مشهور است، بافت بسیار نرمی دارد و گرمای آن بسیار قابل توجه است. این مدل پالتو پشمی مناسب خانم‌هایی است که به استایل رسمی و کژوال علاقه دارند.

مجله دلتا

مدل پالتو دخترانه جدید

اگر می‌خواهید پالتو جدید تهیه کنید، بهتر است سراغ چرم یا پالتوهای تلفیقی بروید. این پالتو، همراه با خز طراحی شده که حالت اور سایز یا سایز بزرگ دارد که در تنوع مدل پالتو دخترانه می‌درخشد.

مجله دلتا

مدل پالتو شنلی دخترانه

پالتو شنلی یکی از مدل‌های پالتو شیک برای استایل دخترانه است. این مدل پالتو انتخاب مناسبی برای دختران نوجوان و خانم‌های جوانی خواهد بود که به استایل مدرن و زیبا علاقه دارند. این مدل پالتو از پارچه فوتر، کتان، چرم و غیره تهیه می‌شود که انتخاب جنس آن بر عهده خود شما خواهد بود.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب استایل‌های جذاب زنانه با پالتو بلند و اورسایز را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۵۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۲۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…