با این رنگ‌ها آرامش را به خانه خود دعوت کنید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر افراد می‌خواهند بعد از یک روز طولانی در بازگشت به خانه در فضایی دلنشین و آرامش‌بخش قرار بگیرند. بنابراین لازم است با رنگ‌های آرامش‌بخش در خانه آشنا شوند.
رنگ های دکوراسیون آرامش بخش

رنگ‌های آرامش‌بخش رنگ‌هایی هستند که وجود آن‌ها در خانه آرامش بیشتری را ایجاد می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا برخی از رنگ های دکوراسیون آرامش بخش منزل را بررسی کرده‌ایم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دکوراسیون سبز و آبی از رنگ های دکوراسیون آرامش بخش

رنگ‌های سبز و آبی، هر دو از رنگ‌های شاد و پرانرژی در دکوراسیون هستند. دو رنگ سبز و آبی در طبیعت به وفور دیده می‌شوند و می‌توان آن‌ها را از رنگ‌های طبیعی به‌شمار آورد. رنگ سبز، رنگ گیاهان و طبیعت و رنگ آبی، رنگ دریا و آسمان است. چه چیزی بیشتر از طبیعت، دریا و آسمان به انسان آرامش می‌دهد؟ بنابراین، اگر قصد دارید دکوراسیون آرامش‌بخش و ملایم داشته باشید، این دو رنگ را فراموش نکنید.

رنگ های دکوراسیون آرامش بخش منزل

دکوراسیون مرجانی

رنگ‌های تناژ صورتی، رنگ‌های جذاب و آرامش‌بخشی هستند که می‌توانند آرامش و راحتی را تا حدود زیادی در خانه شما به ارمغان بیاورند. رنگ مرجانی، رنگی است که بین رنگ‌های نارنجی و صورتی قرار دارد. به یاد داشته باشید از رنگ‌های طیف صورتی، مثل مرجانی یا گل بهی، به‌صورت استاندارد و کافی استفاده کنید. چراکه به‌کارگیری بیش از حد این رنگ در دکوراسیون موجب برهم خوردن تعادل خانه شما خواهد شد.

رنگ های دکوراسیون آرامش بخش منزل

دکوراسیون بژ از رنگ های دکوراسیون آرامش بخش

رنگ بژ که یک رنگ آرامش‌بخش و خنثی است، جلوه‌ای شیک و مدرن به دکوراسیون شما می‌دهد. از این رو اگر به دنبال چیدمانی آرامش‌بخش و مدرن هستید، این رنگ را حتما به‌کار بگیرید. علاوه بر این موارد، رنگ بژ یکی از بهترین جایگزین‌ها برای رنگ سفید است و اگر از رنگ سفید در خانه خود خسته شده و به دنبال یک تغییر هستید، می‌توانید رنگ بژ را انتخاب کنید. نکات بیشتر برای انتخاب رنگ مناسب منزل را در مطلب انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه بخوانید.

دکوراسیون بژ

دکوراسیون آبی تیره

رنگ آبی یکی از رنگ‌های سرد و شیک است که نمی‌توان از زیبایی این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل به سادگی گذشت. رنگ آبی تیره در گروه رنگ‌های پرجنب و جوش قرار می‌گیرد و قابلیت ترکیب شدن با رنگ‌های مختلف زیادی را دارد. یکی از رنگ‌هایی که در کنار رنگ آبی تیره، جلوه‌ای بسیار باشکوه ایجاد می‌کند، رنگ طلایی است.

دکوراسیون آبی تیره

دکوراسیون آبی و خاکستری

برای رسیدن به دکوراسیون آرامش‌بخش و جذاب می‌توانید رنگ‌های خاکستری و آبی را ترکیب کنید. آبی رنگی پر جنب و جوش بوده و خاکستری رنگی شیک و خنثی است که می‌توانند به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. با به‌کارگیری رنگ آبی و خاکستری، آرامش اقیانوس و صلابت کوه‌ها را به خانه خود سوق دهید. اگر قصد دارید انرژی و شادابی بیشتری به فضای خود هدیه دهید، به‌کارگیری اکسسوری‌هایی با رنگ فانتزی می‌تواند راه‌حل خوبی باشد.

دکوراسیون آبی و خاکستری

دکوراسیون خاکستری مایل به سبز از رنگ های دکوراسیون آرامش بخش

خاکستری مایل به سبز، رنگ آرامش‌بخش دیگری است که در دکوراسیون موارد استفاده زیادی دارد. این رنگ، رنگی است که ما بین خاکستری و سبز قرار دارد (چیزی شبیه به سبز زیتونی کمرنگ) و به‌عنوان رنگی که از طبیعت نشات می‌گیرد، تاثیرات خوبی روی افراد خواهد گذاشت. ترکیب این رنگ با رنگ‌هایی مثل سفید و آبی، چیدمان آرامش‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دکوراسیون خاکستری مایل به سبز

پیشنهاد مطالعه: مطلب با دکوراسیونی خاص به استقبال یلدا بروید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…