هشدار؛ چروک‌های صورت از یک بیماری مرگبار خبر می‌دهند

۳
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
محققان به یافته‌های جدیدی در رابطه با ارتباط چروک پوست پیشانی و گروهی از بیماری‌ها دست پیدا کردند.
چروک های صورت

طبق تحقیقی جدید که در فرانسه به انجام رسیده است، دانشمندان دریافته‌اند که وجود چین و چروک‌های قسمت پیشانی، می‌تواند نشانه‌ای از احتمال ابتلای افراد به بیماری‌های قلبی باشد. بنابراین افراد باید نسبت به چروک‌های پوست خود حساس باشند. در این مطلب از مجله دلتا به این موضوع می‌پردازیم که چروک های صورت از یک بیماری مرگبار خبر می‌دهند. با ما همراه باشید.

چروک های صورت از یک بیماری مرگبار خبر می‌دهند

طی بررسی‌های مختلف، محققان دلیل بروز بیماری قلبی در افرادی را که چروک صورت دارند، تشخیص نداده‌اند. اما همچنان دانشمندان بر این باور هستند عواملی که باعث ایجاد چروک پوست صورت می‌شوند، همان عواملی هستند که پیری زودرس و مشکلات عروقی را نیز ایجاد می‌کنند.

اعتقاد دانشمندان

دانشمندان و محققان اعتقاد دارند که برای یافتن دلیل واقعی ارتباط بین چروک‌های پوست و بیماری‌های قلبی نیاز به تحقیقات بیشتری است، اما می‌توان با نگاه کردن به چروک‌های پوستی افراد مستعد، احتمال ابتلای افراد به بیماری‌های قلبی عروقی را با درصد بهتری تشخیص داد و چراغ خطر را برای آن‌ها روشن کرد. با این حال، دانشمندان و محققان ارتباط چروک‌های پوستی با بیماری‌های فشار خون بالا و کلسترول خون را رد کردند.

چروک های صورت

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی در مجله دلتا مطلب چرا وقتی بیشتر می‌خوابیم احساس خستگی بیشتری می‌کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…