جشنواره گل کثیف‌ترین فستیوال جهان

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگرچه کره‌ جنوبی یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود اما همچنان به سنت‌های خود وفادار بوده و هرساله اقدام به گرامی‌داشتن آن‌ها در قالب فستیوال‌های متعدد می‌کند.
فستیوال پرطرفدار گل بازی

بوریونگ نام شهری است که در استان چانگ چئونگ کره جنوبی قرار دارد. در این شهر فستیوال پرطرفدار گل بازی تابستانی برگزار می‌شود. با مجله دلتا همراه باشید.

گل سرشار از مواد معدنی

گل مورد استفاده در این جشنواره سرشار از مواد معدنی است که مورد استفاده برای تولید لوازم آرایشی است. این جشنواره در اصل به عنوان یک وسیله بازاریابی برای لوازم آرایشی ساخته شده از گل در منطقه بوریئونگ است. فستیوال گل بازی بوریئونگ مورد استقبال بسیاری از افراد اعم از نظامی و یا معلم قرار گرفته است.

فستیوال پرطرفدار گل بازی

تاریخچه این فستیوال به سال ۱۹۹۸ بازمی‌گردد و نخستین دوره این جشنواره با هدف تبلیغ برند لوازم‌ آرایش بود و تنها جنبه تبلیغاتی داشت. باگذشت زمان روند تبلیغی خود را از دست داده و به مراسمی برای تفریح و سرگرمی مردم تبدیل شد. بعدها گردشگران غیربومی نیز به حضور در این فستیوال علاقه نشان دادند. این فستیوال روز ۱۵ جولای (۲۵ تیر) و با استقبال فراوان مردم برگزار شد.

حاشیه‌های این جشنواره

این جشنواره مفرح نیز همچون هر جشنواره دیگری حاشیه‌هایی دارد. به عنوان مثال در سال ۲۰۰۹ و زمانی که ۲۳۰ دانش‌آموز مدرسه‌ای در آن شرکت کردند، بر اساس تماس پوست بدنشان با گل، مشکلاتی از قبیل خارش پوست برای برخی از آن‌ها به وجود آمد. بااین‌حال، استقبال از این جشنواره در فصل تابستان هنوز هم به قوت خود باقی است و به‌عنوان پرطرفدارترین فستیوال تابستانی در کره جنوبی محسوب می‌شود. تصاویر هیجان مردمی را می‌بینیم که در استخرهای گل مشغول شادی و کشتی گرفتن هستند. این جشنواره با یک نمایش آتش بازی بزرگ خاتمه می‌یابد.

فستیوال پرطرفدار گل بازی

بیشتر بخوانید: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب تشخیص حمله قلبی در کمتر از ۳۰ دقیقه را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…