با ساده‌ترین وسایل زیباترین خانه را داشته باشید!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چه چیز باعث می‌شود که برخی خانه‌ها شیک‌تر به‌نظر برسند؟ برای پاسخ این سوال تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
چیدمان و دکوراسیون منزل

یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کارها برای خانم‌های خانه، چیدمان و دکوراسیون منزل است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد وقتی وارد خانه‌ای شده‌اید ذوق و سلیقه‌ای که در چیدمان و دکوراسیون منزل به‌کار رفته است حس تحسین شما را برانگیخته و شما را به وجد آورده است. برای داشتن خانه‌ای زیبا با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از آینه‌های بزرگ

اگر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از آینه‌های بزرگ استفاده نمایید، علاوه بر آن که به شما وسعت دید می‌دهد روح و طراوت را از طریق بازتاب نور و بازتاب رنگ‌های اثاث و وسایل خانه به منزل شما هدیه می‌دهد.

چیدمان و دکوراسیون منزل

استفاده از رومیزی‌های زیبا و متنوع

استفاده از رومیزی‌های متنوع و رنگی برای میز ناهار خوری از طریق تغییر پس زمینه دکوراسیون داخلی، زیبایی فضای خانه را چندین برابر می‌کند. مخصوصا اگر میز ناهارخوری خارج از فضای آشپزخانه قرار گرفته باشد. با خرید یک رومیزی زیبا با صرف هزینه‌ای کم تغییر را در دکوراسیون خانه خود احساس نمایید.

استفاده از رومیزی‌های زیبا

استفاده از کارهای هنری در چیدمان و دکوراسیون منزل

استفاده از اثرهای هنری مثل تابلوهای نقاشی، تابلوفرش‌ها، تابلوهای منبت کاری و غیره می‌تواند تاثیر به‌سزایی در زیباسازی فضای خانه داشته باشند. با کنار هم قرار دادن این آثار که در آن ترکیب رنگ‌ها و هماهنگی لازم رعایت شده است می‌توان کلکسیونی از کارهای هنری ایجاد کرد که شکوه و جلوه خاصی به فضای خانه می‌بخشد.

استفاده از کارهای هنری

استفاده از اکسسوری‌ها و وسایل تزیینی

از جمله چیزهایی که باعث می‌شوند فضای خانه شما با صرف هزینه‌ای کم زیباتر به‌نظر برسد اکسسوری‌ها و وسایل تزیینی هستند. اکسسوری‌ها و وسایل تزیینی حس و حال دکوراسیون فضای خانه شما را تغییر می‌دهند و از این طریق فضای گرم و دلنشین را برای شما ایجاد می‌کنند. از جمله اکسسوری‌ها و وسایلی که جنبه تزئینی دارند می‌توان به قاب عکس که ممکن است بر روی دیوار نصب شود و یا بر روی میز خاطرات قرار بگیرد.

استفاده از اکسسوری‌ها

استفاده از لوسترها در چیدمان منزل

ایجاد فضای دراماتیک و زیبا با خرید و استفاده از لوسترها و یا آویزهای تزیینی امکان پذیر است. لوسترها و یا آویزهایی که از طریق آن می‌توان در فضای خانه سایه‌های مناسب و نورهای زیبا ایجاد کرد.

چیدمان و دکوراسیون منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ۷ ترفند بی‌نظیر دکور منزل خود را نو کنید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۰۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…