۵ مدل آرایش مو، بدون نیاز به سشوار و اتوی‌مو

۱۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
می‌خواهید خودتان را برای یک مهمانی یا دورهمی دخترانه آماده کنید، ولی در عین حال نمی‌خواهید مو‌های‌تان را زیر سشوار و اتوی‌مو ببرید!؟
مدل مو جدید

همه ما می‌خواهیم در مراسم رسمی، بدرخشیم. ولی جالب است بدانید که برای زیبا و جذاب شدن نیازی نیست که حتماً به مو‌های خود آسیب بزنید. مدل مو‌های زیادی هستند که می‌توانید بدون استفاده از حالت دهنده‌های حرارتی مانند سشوار، انواع اتو یا بابلیس و بدون صدمه زدن به بافت و سلامت مو‌های خود، آن‌ها را آرایش کنید. که در این مقاله می‌خواهیم ۵ مدل مو جدید بدون استفاده از حالت دهنده‌های حرارتی را به شما معرفی می‌کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. بافت مو

بافت مو

استفاده از بافت یکی از بهترین و زیبا‌ترین روش‌ها برای آرایش کردن مو‌، آن هم بدون ضرر رساندن به بافت آن‌ها به شمار می‌‌رود. می‌توانید مو‌های خود را از یک طرف فرق بدهید. همه مو‌ها را در یک سمت گردن جمع کرده و آن‌ها را ببافید.

۲. شنیون شلوغ

شنیون شلوغ

اگر فکر می‌کنید که این تصویر نیازمند یک شینیون حرفه‌ای است سخت در اشتباهید. شما می‌توانید به راحتی مدلی مشابه آن را استایل کنید. مو‌های‌ خود را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و هر قسمت را جداگانه ببافید. سپس این دو بافت را در پشت سر، در هم بپیچید و با گیره محکم کنید. برای تزئین آن می‌توانید از اکسسوری‌های حلقه‌ای یا هر اکسسوری مو که می‌پسندید استفاده کنید.

۳. مدل گوجه‌ای

مدل مو جدید

برای این مدل مو، نیازی ندارید به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید. بلکه می‌توانید حتی بدون سشوار یا هر وسیله حالت دهنده مو هم مو‌های خود را به صورت گره در بالای سر خود جمع کنید. مو‌های‌ خود را از وسط، فرق باز کنید. سپس تمام مو‌ها را در بالا‌ترین قسمت سر با کش محکم ببندید. بعد از آن مو‌ها را پیچ بدهید و با گیره به صورت گره بالای سرتان محکم کنید.

۴. مدل موی تلی

مدل موی تلی

این مدل استایل مو بسیار رمانتیک و جذاب است. مو‌هایتان را از وسط فرق بدهید. جلوی مو خود را به دو قسمت تقسیم کنید و هر کدام را به صورت جداگانه ببافید. سپس این دو را در جلوی سر به صورت یک تل در هم بپیچانید و با گیره محکم کنید. سپس می‌توانید از هر اکسسوری مو که مورد علاقه‌تان است برای تزئین آن استفاده کنید.

۵. بافت آفریقایی

بافت آفریقایی

بافت‌های ریز آفریقایی یکی دیگر از مدل مو‌های این فهرست به شمار می‌روند. این مدل مو باب تابستان است، چرا که نگران نخواهید بود که گرمای هوا موٰهای شما را خراب کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ترفندهای زیبایی بدون استفاده از لوازم آرایشی را بخوانید.

۱۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۴۶ ق٫ظ

    wow😎😄

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ

      سپاس

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۹ ب٫ظ

    عالى

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۵۲ ب٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…