انتخاب اکسسوری برای قرارهای عاشقانه

۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ما در این مطلب به معرفی اکسسوری‌های زنانه‌ای خواهیم پرداخت که می‌توانند آراستگی شما را برای یک قرار عاشقانه و رمانتیک، بیشتر جلوه دهند و زیبایی شما را دو چندان کنند.
استایل قرارهای عاشقانه

لباس زیبا، عطر مناسب و بسیاری موارد دیگر هست که در استایل قرارهای عاشقانه باید به آن‌ها توجه شود. اما آن‌چه ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، اهمیت انکارناپذیر اکسسوری‌هایی است که برای تکمیل استایل خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما فراموش نکنید که رنگی عاشقانه‌تر از قرمز وجود ندارد. قرمز رنگ قلب و رنگ گل رز است که بر اساس یک قانون نانوشته نیز به نماد روز عشق تبدیل شده است. بعد از آن در درجه دوم رنگ صورتی است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

زیورآلاتی که در طراحی آن‌ها از شکل قلب استفاده شده

زیورآلاتی

زیورآلات یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در بین خانم‌هاست و البته زیبایی و درخشش یک بانوی زیبا را تکمیل می‌کند. شما می‌توانید به انتخاب خودتان در یکی از این‌ها حتما دقت کنید شکل قلب حاضر باشد و خودنمایی کند.

حتی اگر جزو افرادی باشید که با زیورآلات میانه چندانی ندارند؛ شاید به ‌دست کردن یک انگشتر زیبا با نگین قلب برای یک شب زیاد هم سخت به ‌نظر نرسد.

استفاده از گردنبند به عنوان اکسسوری قرار عاشقانه

گردنبند

اجازه دهید عشق، زیبایی شما را دوچندان کند. استفاده از یک گردنبند زیبا به شکل قلب نیز ایده بعدی است. این گردنبند می‌تواند به رنگ نقره‌ای یا طلایی باشد. هارمونی و هماهنگی بین جنس و رنگ آن‌ها را فراموش نکنید. پس با انتخاب‌های بجا می‌توانید کاری کنید تا این قرار عاشقانه و جزئیاتش برای همیشه در خاطر دلدار شما بماند.

به غیر از طلا و نقره به یک گزینه دیگر نیز می‌توان فکر کرد. استفاده از مروارید عالی است و حس زنانگی را القا می‌کند؛ بخصوص که مرواریدها رنگ صورتی هم دارند.

استفاده از رنگ قرمز برای کیف و کفش

پیشنهاد دوم مبنی بر انتخاب رنگ قرمز برای ست‌کردن کیف و کفش شماست. چه کفش اسپرت انتخاب شما باشد و چه پاشنه‌دار، پوشیدن رنگ قرمز (به شرط داشتن هارمونی با دیگر رنگ‌های به‌کار رفته در تیپ شما) یک انتخاب چشم‌گیر و زیبا خواهد بود.

آرایش و لاک ناخن قرمز

آرایش و لاک ناخن قرمز

برای رژ لب و رنگ لاک ناخن‌های‌تان در استایل قرارهای عاشقانه، رنگ قرمز را انتخاب کنید. قرمز به اکثر تناژهای رنگ پوست می‌آید. زرشکی، صورتی و دیزاین آن‌ها با رنگ‌های دیگر می‌تواند جزو انتخاب‌های بعدی شما باشد.

استفاده از روبان و پاپیون به‌ عنوان اکسسوری مو و دستمال‌گردن

استایل قرارهای عاشقانه

مدل موی انتخابی مورد علاقه شما هر چه که باشد، می‌توان یک پاپیون یا روبانی که به شکل پاپیون بسته شود را در آن جا داد. می‌توانید از روسری‌های کوچک به عنوان اکسسوری بر روی موهای خود پاپیون ببندید. بخصوص که امسال، یکی از مدل موهای ترندی “دم اسبی پایین” است. روبان بستن به مو با این مدل بسیار زیبا خواهد شد.

دستمال‌گردن با پترن‌های مختلف، اکسسوری زیبایی است که با توجه به یقه بلوز شما می‌تواند شما را بسیار شیک جلوه دهد. دستمال‌گردن را می‌توانید با یک گره کوچک و شل، در جلو ببندید و در صورتی که مایل باشید می‌توانید رنگ آن‌ را با گوشواره‌های خود ست کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب اکسسوری‌هایی که برای خانم‌ها و آقایان لازم است را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۰۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…