ترفندهای زیبایی بدون استفاده از لوازم آرایشی

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این روز‌ها به دلیل استفاده از ماسک، نه تنها آمار خرید لوازم آرایش پایین آمده است بلکه خانم‌ها ترجیح می‌دهند زیر ماسک آرایش نکنند.
زیبایی بدون آرایش

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید با ترفندهایی جالب و ساده می‌توانید بدون آرایش هم زیبایی خود را حفظ نمایید. در این مقاله چند راهکار برای زیبایی بدون استفاده از لوازم آرایشی را بررسی می‌کنیم. خانم‌ها دوست دارند تا بدون وقت گذاشتن و زحمتی به زیبایی بدون آرایش برسند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. استفاده از دستمال مرطوب

دستمال مرطوب

دستمال مرطوب با از بین بردن چربی اضافی پوست باعث می‌شود پوست شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. یادتان باشد که پوست زمانی که آلوده و چرب است کدر به نظر می‌رسد و همین باعث می‌شود چهره شما جذابیت خود را از دست بدهد.

۲. نوشیدن آب و داشتن خواب کافی

حداقل هر شب ۸ ساعت بخوابید و مقدار زیادی آب بنوشید که خواب کافی باعث ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود و از بروز لکه‌های سیاه در اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

نوشیدن آب کافی نیز باعث آبرسانی به پوست شده و باعث شفافیت پوست شما می‌شود.

۳. برای زیباتر شدن از ماساژ صورت استفاده کنید

ماساژ صورت، پوست را محکم و درخشان می‌کند. استرس را کاهش می‌دهد. موجب از بین رفتن چروک‌های ریز و جوان شدن پوست می‌شود.

۴. گونه‌های سرخ

چهره شما گلگون‌تر

اگر می‌خواهید چهره شما گلگون‌تر شود، می‌توانید با نوک انگشت‌هایتان گونه‌های خود را ماساژ دهید و کمک کنید در سطح آن‌ها خون به جریان بیفتد. ورزش را هم فراموش نکنید. ورزش کردن علاوه بر حفظ سلامتی شما، تاثیر مستقیم بر روی پوست صورت دارد و باعث زیبا‌تر و جوان‌تر شدن شما می‌شود.

۵. خشکی لب

خشکی لب

اگر حس می‌کنید لب‌هایتان خشک شده و جذابیت همیشگی را ندارد، کمی لوسیون مرطوب کننده به آن بزنید. نیازی نیست حتما رژ لب یا برق لب به همراه داشته باشید. هر نوع کرم مرطوب کننده مخصوص صورت و دست برای چرب کردن لب‌ها مناسب است. یادتان باشد که در طول روز به اندازه کافی آب بخورید تا از خشکی لب‌ها جلوگیری کنید.

۶. مژه

مژه‌های بلند و حالت‌دار یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد جذابیت هستند. انگشتان خود را کمی خیس کنید و با فر کردن مژه‌ها به آن‌ها حالت دهید. نیازی نیست برای این کار فر مژه به همراه داشته باشید. با حرکت انگشتان خود به مژه‌ها تاب دهید و سعی کنید با آب آن‌ها را به سمت بالا بکشید.

۷.رنگ لب

فقط کافی است به آرامی لب‌های خود را با انگشت ماساژ دهید تا خون در سطح لب‌ها جریان پیدا کند و لب‌هایتان رنگ بگیرند.

۸. معجزه وازلین

می‌توانید کمی از آن را به قسمت بالای گونه‌ها بزنید تا مانند هایلایتر عمل کند. شاید بهترین و طبیعی‌ترین ترکیب برای فرم دادن به ابروها نیز باشد که می‌توانید آن را به کار بگیرید.

وازلین هم خشکی پوست ابروها را از بین می‌برد و هم می‌تواند به ابروها فرم دهد.

۹. توجه کردن به بهداشت دندان

زیبایی بدون آرایش

لبخند زدن با دندان‌های سفید و سالم تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد. حداقل دو بار در روز و هربار حداقل به مدت ۲ دقیقه مسواک بزنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب آموزش جدیدترین مدل آرایش زنانه را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…