هتل ۱۳۰۰ ساله، از گران‌قیمت‌ترین هتل‌های جهان!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل‌ها همیشه فقط جایی برای اقامت در شهر نیستند. هتل‌ها می‌توانند خودشان به یک جاذبه تاریخی تبدیل شوند.
هتل نیشیاما ژاپن

هتل نیشیاما ژاپن قدیمی‌ترین و کهن‌ترین هتل دنیا است. این هتل که نقش مهمی در گردشگری ژاپن بازی می‌کند ساختش به سال ۷۰۵ میلادی باز می‌گردد. زمانی که کسی در دنیا هتلی نساخته بود. با مجله دلتا همراه باشید تا به این هتل جذاب برویم.

قدیمی‌ترین هتل دنیا

درباره هتل نیشیاما ژاپن

این هتل هنوز هم به دست همان خانواده‌ای که آن را ساخته اداره می‌شود و این پنجاه‌ و دومین نسل از خانواده است که مدیریت هتل را بر عهده دارد. نیشیاما بر خلاف قدمتش کماکان نو به نظر می‌رسد و اتاق‌های آن به سبک سنتی ژاپن طراحی شده است.

نیشیاما ژاپن

ارائه خدمات عالی و وجود چشمه‌های آب گرم فوق‌العاده در این هتل اقامت را برای گردشگران لذت‌بخش‌تر می‌کند. این هتل در کوهپایه کوه آکایاشی قرار دارد و منظره زیبایی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. این هتل هنوز هم در حال فعالیت است.

ثبت در گینس

نیشیاما در سال ۲۰۱۱ میلادی بصورت رسمی در رکوردهای گینس به ثبت رسید. با گذشت حدود ۱۳۰۰ سال از زمان تاسیس این هتل ۵۲ نفر مالک این هتل شدند و هنوز هم مالکیت این هتل دست به دست می‌شود.

 نیشیاما

این هتل تا به امروز بارها بازسازی شده که آخرین بارش سال ۱۹۹۷ میلادی بوده است. ۳۷ اتاق دارد که در آنها کشیدن سیگار مجاز نمی‌باشد. همچنین رستورانی هم در آن موجود است که خوراک‌های خوشمزه‌ای را به میهمانان عرضه می‌کند.

این هتل به دلیل قدیمی‌ترین هتل دنیا بودن، هتلی گران قیمت است و میانگین هزینه اقامت در آن بین ۳۷۵ تا ۵۲۶ دلار می‌باشد.

 ژاپن

فضای داخلی هتل نیشیاما

فضای داخلی قدیمی‌ترین هتل دنیا به سبک ژاپنی طراحی و چیدمان شده است. با وجود این چیدمان، میهمانان این هتل محل اقامت خود را همان‌گونه که انتظار داشتند به‌ نوعی مدرن یافته‌اند.

در این هتل هیچ‌گونه دسترسی به تلویزیون و اینترنت وجود ندارد. هر کدام از این اتاق‌ها، زمانی را میزبان امپراطوران، جنگ سالاران یا سامورایی‌ها بوده‌اند.

چشمه‌های آب‌گرم

ساختمان این هتل در دره کوه واقع شده است، طوری‌که از تمام پنجره‌ها می‌توان به قله کوه نگاه کرد. استحمام در چشمه‌های آب‌گرم و قدم‌زدن در امتداد مسیرهای کوه همگی بسیار انرژی‌بخش است.

حرارت مرکزی هتل، توسط چشمه‌های آب‌گرم تأمین می‌شود و همچنین تمام آب مورد استفاده در هتل نیز از آن تهیه می‌شود. این چشمه در قسمت ورودی هتل قرار دارد.

فضای داخلی هتل نیشیاما

این هتل دارای یک فضای خلوت و آرام، به دور از فشار و شلوغی زندگی شهری و ماشینی است که برای مدیتیشن و ریلکس‌کردن مورد استفاده میهمانان هتل قرار می‌گیرد.

مدیتیشن و ریلکس‌کردن

پیشنهاد مطالعه: مطلب جاده مخوف استخوان، جاده‌ای مملو از اسکلت انسان را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۴ ب٫ظ

    چقدر جالبه ⚘

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…