این هتل بیش از یک قرن در تسخیر ارواح بوده است

۲۳
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
هتل زیبا و مجلل بنف اسپرینگز، هتلی خاص و با یک منظره‌ چشم‌نواز در دل طبیعت است که سایه‌ سنگین ارواح بر تاریخ و پیشینه‌اش سنگینی می‌کند.
هتل بنف اسپرینگز

در دل پارک ملی بسیار زیبا و سحرانگیز بنف، شهری در ایالت آلبرتای کانادا، هتلی جادویی به نام هتل بنف اسپرینگز وجود دارد که حکایت‌ها از تسخیر این هتل توسط ارواح خبر می‌دهند. مجله گردشگری دلتا در این مقاله سفری به یکی از جادویی‌ترین هتل‌های دنیا داشته است.

هتل بنف اسپرینگز کانادا

مکان‌‌ها، ساختمان‌ها، بیمارستان‌ها، خانه‌ها و هتل‌های بسیاری در سراسر دنیا وجود دارد که مردم ادعا می‌کنند توسط ارواح تسخیر شده‌اند. هتل بنف اسپرینگز کانادا که شاید یکی از زیباترین و رویایی‌ترین هتل‌های دنیاست نیز یکی از این هتل‌های تسخیر شده است.

هتل بنف اسپرینگز که با نام Fairmont Banff Springs نیز شناخته می‌شود، یک هتل مجلل مشهور است که در پارک ملی بنف، آلبرتا، کانادا واقع شده است. این هتل یکی از نمادین‌ترین و تاریخی‌ترین هتل‌های کانادا است که به دلیل ظاهر قلعه مانند و محیط کوهستانی خیره‌کننده‌اش، اغلب به‌عنوان «قلعه راکی‌ها» شناخته می‌شود.

هتل لوکس بنف

سرگذشت هتل فرمونت بنف

تأسیس این هتل به سال ۱۸۸۸ برمی‌گردد. ویلیام ون هورن مردی بود که مشخص کرد تاسیس هتل بنف در میان درختان سرسبز کاج جنگل ملی بنف بهترین تصمیم است. سازه این هتل در ابتدا چوبی بوده است. نمای بی‌نظیر و چشم‌انداز فوق‌العاده این منطقه در کنار سازه چوبی هتل یک جاذبه توریستی زیبا را شکل داده بوده است.

یک سانحه آتش‌سوزی در سال ۱۹۲۶ باعث می‌شود که هتل به طور کامل تخریب شود. پس از آن مالکان تصمیم به بازسازی هتل می‌گیرند؛ اما در حین بازسازی یک اتفاق عجیب می‌افتد. یک اتاق بدون در و پنجره در ساختمان هتل پدیدار می‌شود که هیچ‌کس از وجود آن آگاه نبوده است.

در سال ۱۹۳۰ عملیات بازسازی برای مدتی متوقف می‌شود؛ ولی پس از آن دوباره و به‌سرعت مهندسان به بازسازی هتل ادامه می‌دهند. بعد از اتمام پروژه تمامی مردم شاهد یک قلعه سنگی بی‌نقص در میان کاج‌های سرسبز منطقه بودند که به رمان‌های تخیلی جان می‌بخشید.

مرلین مونرو، ملکه الیزابت و هلن کلر از جمله افراد معروفی بودند که در هتل بنف اسپرینگز اقامت داشته‌اند. قلعه راکی نام جدید هتل بنف کانادا بود.

چشم انداز هتل

ماجراهای خونین و داستان‌های ترسناک هتل از کجا شروع شد؟

در زمانی که هتل در آتش می‌سوخته است، اتاق مرموز مخفی شده بی در و پنجره ناگهان هویدا می‌شود و با هویدا شدنش صداهای عجیب و ترسناکی به گوش مردم می‌رسد. حتی بعضی‌ها ادعا می‌کرده‌اند که اشباحی را نیز در اتاق دیده‌اند.

پس از بازسازی هتل، اتاقی به شماره ۸۷۳ جای اتاق مرموز را می‌گیرد درحالی‌که تنها مدتی بعد اتفاق خونینی در این اتاق رقم می‌خورد. یک خانواده یعنی پدر، مادر و دختر کوچکشان در این اتاق به قتل می‌رسند. بعد از پایان تحقیقات پلیس، خدمه برای تمیزکردن اتاق می‌آیند؛ ولی شاهد اتفاق عجیبی می‌شوند. خدمه هرچه تلاش می‌کنند اثر انگشت دختر کوچک خانواده از روی آینه پاک نمی‌شود.

بعضی‌ها معتقدند این اثر انگشت هنوز هم روی آینه باقی‌مانده است. دیگران مدعی می‌شوند روح این خانواده را بارها در هتل دیده‌اند. مالک هتل برای پایان‌دادن به این شایعات در این اتاق را برای همیشه مهروموم می‌کند. اما اتفاقات ناگوار و شایعات تمامی نداشت.

تنها پس از مدت کوتاهی این بار یک اتفاق تلخ روی پله‌های هتل رقم خورد. نو عروسی در هنگام پایین آمدن از پله‌ها سقوط می‌کند و به‌خاطر شکستگی گردن جان می‌بازد. پس از این حادثه مردم ادعا می‌کنند که روح نوعروس را بارها در همان حوالی با همان لباس عروس زیبایش دیده‌اند.

روح دختربچه

داستان دیگر درباره مردی به نام سم مک کالی است که به‌عنوان جارچی و تا زمان مرگش در سال ۱۹۷۶ در این هتل کار می‌کرده است. به نظر می‌رسد که او نیز این هتل لوکس را به تسخیر خود درآورده و به‌ویژه در طبقات فوقانی هتل حضوری فعال دارد. بسیاری مدعی شده‌اند که روح او را دیده و حتی با او هم صحبت شده‌اند گویی او مردی زنده و واقعی بوده و البته طبق گفته‌های شاهدان، این مرد ناگهان درست در مقابل چشمانش و در یک‌لحظه ناپدید شده است.

تمامی این داستان‌ها گواه بر این است که هتل بنف اسپرینگز کانادا، هتلی تسخیر شده در دست ارواح است. شما هم فکر می‌کنید این هتل تسخیر شده است؟

هتل بنف اسپرینگز مجموعه‌ای از امکانات و خدمات مجلل از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های مهمان با طراحی زیبا، رستوران‌ها و بارهای متعدد، مرکز آبگرم و سلامتی، زمین گلف، و استخرهای سرپوشیده و روباز را ارائه می‌دهد. هتل بنف اسپرینگز کانادا همچنین چشم‌اندازهای خیره‌کننده از کوه‌های اطراف و دسترسی آسان به فعالیت‌های فضای باز مانند پیاده‌روی، اسکی و تماشای حیات‌وحش را فراهم می‌کند.

روح نو عروس

پیشنهاد مطالعه: مطلب درختی که ۷۰۰ سال آرزو برآورده کرده است مطالعه کنید.

۲۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ تیر ۱۴۰۲ در ۳:۳۲ ب٫ظ

    پس چرا آدمهای معروف اتفاقی در اون هتل براشون نیفتاد و چیزی ندیدم این حرفها برای معروف شدن هتل ها که تبلیغ بشه

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۲ در ۰:۴۳ ق٫ظ

    خیلی جالب بود

    پاسخ

  3. همسفر با شما

    ۵ تیر ۱۴۰۲ در ۵:۰۰ ب٫ظ

    بسیار عالی زیبا وخواندنی ممنون که ما را با خود همسفر مکننید به این جاهای زیبا

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۶ تیر ۱۴۰۲ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ

      درود بر شما و ممنون از همراهی‌تون

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۱۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۱۲ ب٫ظ

    عالییییی بود سپاس

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  14. احمد

    ۲۲ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۲ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۴ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    • عملبسحاق

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۴۶ ب٫ظ

  15. نوشین

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۲۹ ب٫ظ

    • سارا امیرانی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ب٫ظ

      سپاس

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…