واقعیت‌هایی که وجود موجودات فرازمینی را اثبات می‌کنند!

۱۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسئله حیات فرازمینی‌ها و موجودات فضایی و این سوال که آیا ما در جهان تنها هستیم یا نه، بشر را به شگفتی واداشته و همیشه مورد سوال بوده است.
وجود موجودات فرازمینی

سال گذشته گروهی از دانشمندان انگلیسی سلولی را پیدا کردند که به‌وسیله‌ یک بالون از فراز اتمسفر به زمین آمده بود. آن‌ها ادعا کردند که این سلول ممکن است از فضا به زمین آمده باشد. در حالی ‌که نظریه‌پردازان تئوری فرازمینی‌ها این یافته را مدرکی قاطع بر وجود موجودات فرازمینی می‌دانستند. در این نوشتار شواهدی در این مورد را بیان خواهیم کرد. همراه مجله دلتا باشید.

نشانه‌هایی از آپولو ۱۱

سه روز به ماموریت آپولو ۱۱ مانده بود که خدمه‌ سفینه، گزارش رویت جسمی عجیب را در نزدیکی خود دادند. آن‌ها ابتدا فکر کردند این جسم قسمتی از موشک جدا شده‌ی SIV-B است؛ اما از زمین خبر رسید که موشک مذکور بیش از ۱,۰۰۰ کیلومتر از آن‌ها فاصله دارد.

واقعیت‌هایی که وجود فرازمینی‌ها را اثبات می‌کنند

شهاب سنگ آلن هیلز

در رویدادی بزرگ در سال ۱۹۹۶ دانشمندان اعلام کردند که به شواهدی از وجود نوعی فسیل میکروبی در شهاب سنگی که از مریخ به زمین آمده برخورده‌اند. دنیا منتظر شنیدن این خبر بود که ما در این کیهان تنها نیستیم! بسیاری از کارشناسان بر این عقیده بودند که ممکن است این آثار توسط فرآیندهای غیر زنده به وجود آمده باشد. دانشمندان تاکنون نتوانسته‌اند منبع این آثار را کشف کنند.

سیگنال wow

در سال ۱۹۷۷ محققان دانشگاه اوهایو در بررسی سیگنال‌های دریافتی از یک تلسکوپ رادیویی، یک سیگنال غیرعادی را شناسایی کردند. برای تعیین قدرت سیگنال‌های دریافتی از این تلسکوپ از حروف O تا Z استفاده می‌کنند. O به‌معنای بدون سیگنال و Z به‌معنای قوی‌ترین حد سیگنال دریافتی است.

ستاره‌شناس دکتر جری اهمن با دریافت این سیگنال غیرعادی از فضا شوکه شد. با حروف نشان‌دهنده‌ قدرت سیگنال دریافتی ۶EQUJ5 روی کاغذ نقش می‌بندد و دکتر اهمن دور آن را خط می‌کشد و کلمه‌ی WOW که نشان‌دهنده‌ تعجب او بوده را درکنار آن می‌نویسد.

این سیگنال قدرتمند و عجیب به مدت ۳۷ ثانیه و از مکانی به زمین می‌رسد که در آن جهت تا ۲۲۰ میلیون سال نوری هیچ ستاره‌ای وجود ندارد. در حقیقت این سیگنال از مکانی خالی در فضا به زمین رسیده است. همچنین توجه کنید که این سیگنال از تمام ویژگی‌های یک ارتباط بین‌ ستاره‌ای برخوردار بوده است. این مسئله نیز دلیلی بر وجود موجودات فرازمینی می‌تواند باشد.

موجودات فرازمینی

برخورد نزدیک

با گسترش ارتباطات، گزارش‌های برخورد نزدیک با موجودات ناشناخته بیش از پیش شده است و هر روز داستان‌های جدیدی گفته می‌شود. برخی از این گزارش‌ها از منابعی است که نمی‌توان بی اعتنا از کنار آن‌ها‌ رد شد. خلبانان زیادی دیدن این اشیا را به برج مراقبت اطلاع داده‌اند. به‌عنوان مثال، یک خلبان کهنه‌کار انگلیسی و کمکش، جسمی دلتا مانند را می‌بینند که از سمت راست به هواپیمای آن‌ها نزدیک می‌شود. خلبان با مهارت زیاد موفق می‌شود از برخورد جلوگیری کند و پس از آن جسم ناشناخته از نظر ناپدید می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تماس با بیگانگان فضایی، ایده وحشتناکی است! را در مجله دلتا بخوانید.

۱۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۱۶ ب٫ظ

      سپاس از شما کاربر گرامی و عزیز .

      پاسخ

  2. شهرام

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ق٫ظ

    سلام بنده اسمم شهرام هستش و علاقه ی وافری به نجوم و ستاره شناسی و منجم شدن و در نهایت برای اثبات یک موضوع یا یکx بسیار منطقی و با دلایل منطقی که بر اثبات وجود x خیلی زیاد از این دلایل مختلف را دارم و نظریه‌های مثبت و منطقی دال بر وجود x را دارم و این نظریه ، یک قسمتی که منو به وجد و هیجان آورد همان سیگنال که به فرضیه کسانی که هیچ ستاره یا چیزی در فاصله ی ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون سال نوری وجود ندارد ، ولی من ثابت میکنم که هرچه هست در آن قسمت چیزی نیست، هست یا ساده تر در ماده سیاه ، همه چیز آنجاست مثل

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ب٫ظ

  4. جعفری

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۳۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۳۰ ق٫ظ

  7. عبدالله

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

    سلام من باتوجه به شواهد ومدارک علمی مختلف.ووو.. مطالعات.گسترده.غیرمجازی.ونیزمجازی. در مورد این موضوع..وتخیلات علمی و فناوری اطلاعات وگوگل.مطمعن.هستم.وجودداشته.ودارند.مثل.خدا(نیروی.برتر)وارواح.(خوب،یابد)وجنهای(مرعی. شده.یانشده)وذهنهای برتر(نخبگان ودانشمند آن)وخیلی.چیزهاواقعا.وجوددارند.ولی.تحت.شرایط.خاصی.درک.ودیده.وشنیده.میشوند.وجودخدا.ووسوسهای.شیطان.راکاملا.من.درک.میکنم.ومعجزات.ذهنها.برای.رسیدن.به.آرزوها.راکاملا.ایمان.دارم.واینکه.هرغیرممکنی.ممکن.میشود.واقعیت،دارد✍️???✌️???️?️???

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

    خیلی عالی بود. ممنون لذت بردم..

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ب٫ظ

    • کدخدایی

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۲۰ ب٫ظ

      سلام موجودات فضایی پیش از پیش توسط خیلی افراد از سایر کشورها دیده شده لیکن نزدیک شدن به انها علم توانمندی میخواهد تا مضرات ان بتوان جلوگیری کرد واز علم توان انها بتوان استفاده برد از

      پاسخ

      • فاطمه امیری

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ق٫ظ

        بله، کاملا درسته.

        پاسخ

  9. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۱۸ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۲۵ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…