برای ماجراجویی در برمودا آماده‌اید؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برمودا جزیره‌ای بریتانیایی است که در شمال دریای آتلانتیک قرار دارد. این جزیره به سواحل ماسه‌ای و خانه‌های رنگارنگش معروف است. در کنار این‌ها، برمودا یک منطقه پرطرفدار برای عاشقان ماجراجویی در دنیا است.
جزیره برمودا

شیرجه زدن از بالای صخره‌ها در آب زلال این جزیره، گردش در طبیعت منحصربه‌فرد، کشف زیبایی غارهای کریستال و دوچرخه‌سواری در سواحل، از فعالیت‌هایی هستند که جزیره برمودا را برای افراد اهل هیجان و ماجراجویی به مقصد مناسبی تبدیل کرده است. با مجله دلتا همراه باشید تا با فعالیت‌هایی که می‌توانید در این جزیره انجام بدهید و ماجراجویی در برمودا آشنا شوید.

صخره نوردی

جزیره برمودا یک مقصد عالی برای علاقه‌مندان به کوهنوردی است. یکی از ویژگی‌هایی که این جزیره را به مقصدی عالی برای کوهنوردی و صخره‌نوردی تبدیل کرده است، وجود آب در زیر صخره‌ها است که باعث می‌شود در صورت سقوط صدمه جدی نبینید.

صخره نوردی در جزیره برمودا

قایق سواری

برمودا به سواحل فوق‌العاده زیبا و خلیج‌های کوچک و پنهان شهرت دارد. چه راهی بهتر از اینکه این زیبایی‌ها را با یک قایق کشف کنید. یک کار هیجان‌انگیز دیگر در این جزیره زیبای گردشگری این است که می‌توانید قایق‌هایی را اجاره کنید که کف‌ شیشه‌ای دارند و علاوه بر لذت بردن از مناظر زیبای اطراف، از منظره جذاب زیرپای خود هم به هیجان بیایید.

دوچرخه‌سواری

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن مناظر فراموش نشدنی برمودا را کشف کنید، دوچرخه‌سواری در سواحل این جزیره است. یکی از راه‌های متداولی که بیشتر دوچرخه‌سواران از آن می‌گذرند، مسیر ۱۸ مایلی راه‌آهن قدیمی است که کمی بعد از دوران جنگ جهانی دوم به طور کامل بسته شد. ۴۰ سال بعد از این تاریخ، این مسیر به راهی سرسبز و فوق‌العاده دیدنی برای دوچرخه‌سواری تبدیل شد.

دوچرخه سواری در جزیره برمودا

غواصی

اگر در آب‌های زیبای برمودا غواصی کنید، می‌توانید دنیای جدید و فوق‌العاده زیبایی را در آن‌ها کشف نمایید. از شنا در کنار لاک‌پشت‌ها گرفته تا ماهی‌های دیدنی این دریا و صخره‌های مرجانی، در این جزیره می‌توانید طیف بزرگی از موجودات آبی و زندگی زیر دریا را کشف کنید. در آب‌های این جزیره می‌توانید کشتی‌های غرق شده را ببینید. جالب است بدانید، خرابه‌های کشتی‌های این دریا، الهام‌بخش نویسنده فیلم معروف آرواره‌ها شد.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر کالیفرنیای ایران کجاست را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۰۹ ب٫ظ

    جای خوبیه واسه پولدار.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…