رنگ صورتی در استایل روزهای سرد

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از خانم‌ها با اینکه به این رنگ علاقه دارند، از پوشیدن لباس‌هایی به این رنگ خودداری می‌کنند.
رنگ صورتی در استایل

صورتی بیشتر رنگ موردعلاقه خانم‌هاست تا آقایان. بسیاری از خانم‌ها بااینکه به این رنگ علاقه دارند، از پوشیدن لباس‌هایی به این رنگ خودداری می‌کنند، چون فکر می‌کنند که پوشیدن رنگ صورتی، باعث می‎شود شبیه پرنسس‌های دیزنی شوند. این تفکر به این خاطر است که اکثرا با نحوه ست کردن صحیح استایل صورتی آشنایی نداریم و حتی بیش ازحد از رنگ‌ صورتی در پوشش‌مان استفاده می‌کنیم. ما در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا قصد داریم که راهکارهایی برای رنگ صورتی در استایل روزهای سرد ارایه دهیم که اگر رعایتشان کنید، می‌توانید جذاب‌ترین استایل را داشته باشید.

رنگ صورتی در استایل زنانه 

  • ترکیب صورتی با رنگ‌های هم‌خانواده

یکی از بهترین روش‌های پوشیدن رنگ صورتی، این است که رنگ صورتی را با رنگ‌های هم‌خانواده، مثل قرمز، نارنجی، گلبهی و… ست کنیم. می‌توانید با بازی رنگ‌ها، بهترین ترکیب رنگ را بسازید.

  • ترکیب صورتی با سایر رنگ‌ها

از آنجا که صورتی، رنگ بسیار ملایمی است، با رنگ‌های بسیار تیره مثل سبز زیتونی یا آبی نفتی و سورمه‌ای و.. ترکیب بسیار زیبایی می‌سازد. حتما امتحان کنید.

  • ترکیب صورتی با جین

بعد از انتخاب رنگ، می‌توانید به سراغ انتخاب جنس پارچه لباسی بروید که همراه با رنگ صورتی می‌پوشید؛ مثلا اینکه لزومی ندارد، حتما یکی از لباس‌ها کاملا به‌رنگ صورتی باشد، می‌توانید یک کاپشن یا حتی یک لباس مجلسی با خز صورتی انتخاب کنید. یا اگر طرفدار خز نیستید، جین نیز همراه خوبی برای رنگ صورتی است؛ کت جین یا شلوار جین، به‌خصوص به رنگ آبی تیره.

رنگ صورتی در استایل جین

  • صورتی کمرنگ و سفید

استایل مونوکروم سفید، یکی از شیک‌ترین استایل‌هاست؛ اما اگر دوست ندارید سرتاپا سفید بپوشید، صورتی به کمک‌تان می‌آید. یک رنگ صورتی بسیار ملایم انتخاب کنید و همراه با لباس‌های سفید بپوشید.

  • صورتی و سفید و مشکی

اگر اهل استفاده از چند رنگ در استایل زنانه هستید، می‌توانید به رنگ‌های آیتم قبلی، مشکی و حتی یک رنگ هم‌خانواده با صورتی نیز اضافه کنید. به این ترتیب، استایل از سادگی درمی‎آید و درعین هارمونی داشتن، رنگارنگ می‌شود.

اکسسوری صورتی

 درنهایت می‌توانید از اکسسوری‌های صورتی استفاده کنید؛ مثلا کیف و کفش صورتی یا تل، زیورآلات و شال صورتی رنگ.

صورتی اکسسوری

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «زنان ریز نقش چه بپوشند؟» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۳۴ ب٫ظ

  5. ماندانا

    ۱۲ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…