زنان ریز نقش چه بپوشند؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از ترفندهای خاص لباس پوشیدن برای جذاب‌تر و متناسب‌تر به نظر رسیدن، هوشمندی شما را نشان می‌دهد.
زنان ریز نقش چه بپوشند

خرید لباس زنانه برای خانم‌های قد کوتاه و ریز نقش کار سختی نیست، اگر دقیقا بدانند چه مدل‌هایی استایل‌شان را بهتر می‌کند. در مطلب « زنان ریز نقش چه بپوشند » به این دسته از خانم‌ها می‌گوییم کمدشان به چه آیتم‌هایی نیاز دارد تا به یک کمد ایده‌آل تبدیل شود. با مجله دلتا همراه باشید.

کت زنانه

یکی از لباس‌هایی که می‌تواند مهمان دائمی کمدتان باشد، کت تک است. داشتن یک کت تک که نه خیلی بلند است و نه خیلی کوتاه، یکی از ضروریات استایل زنانه است. دلیل این‌که کت‌ نباید خیلی بلند یا کوتاه باشد این است که هر دوی این‌ها، استایل را کوچک‌تر و کوتاه‌تر نشان خواهد داد.

زنان ریز نقش چه بپوشند ؟ کفش پاشنه بلند!

کمد خانم‌های ریز نقش، بیشتر از آن که کفش تخت داشته باشد، کفش‌‍‌های پاشنه بلند دارد. کفش زنانه‌ای بخرید که پاشنه‌ پهن‌تر و بندی برای پیچیدن دور مچ پا داشته باشد. وزن کفش نکته‌ مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید. هر چقدر کفش سبک‌تر باشد، راه رفتن با آن راحت‌تر است.

یک یقه هفت جذاب

موقع خرید بلوز زنانه یا وقتی سراغ خرید تاپ زنانه می‌روید، به فرم یقه‌ آن‌ها توجه کنید. مناسب‌ترین فرم یقه برای شما، یقه‌ هفت است و باعث قد بلندتر دیده شدن شما خواهد شد.

زنان ریز نقش چه بپوشند؟ شلوار راسته

اگر به عنوان یک خانم قد کوتاه، لباس زنانه‌ای داشته باشید که ظاهرتان را خیلی شیک کند، آن شلوارهای پارچه‌ای راسته گشاد (چیزی شبیه دامن شلواری) است.

زنان ریز نقش چه بپوشند شلوار

جنس ضخیم یا لطیف؟

لباس‌های زنانه‌ که جنس لطیفی دارد، افراد را لاغرتر و در نتیجه کشیده‌تر نشان می‌دهد. اما اگر خیلی ریز نقش هستید و دوست دارید درشت‌تر به نظر برسید از لباس‌هایی با پارچه‌های ضخیم استفاده کنید.

زنان ریز نقش چه بپوشند ؟

استایل ساده، شامل کت و شلوار زنانه و کفش پاشنه بلند بپوشید (بهتر است شلوار راسته باشد و کت‌ کاملا فیت). زیر کت، یک بلوز یقه هفت بپوشید. به همین سادگی و با ترکیب کردن نکات بالا، یک استایل شیک و متناسب با اندامتان را می‌سازید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «همه لایه‌‌های لباس را با هم بپوشید!» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…